Volkswagen Tica​ri Ar​aç, Beacon ile potansiyel müşterilerinin %43’üne test sürüşü yaptırdı.​

Beacon teknolojisi sayesinde, sıradan bir reklam görseli akıllı bir tanıtım standı gibi kullanıldı. Bu sayede hedef kitle test sürüşüne davet edildi ve kuvvetli etkileşim sağlandı.

Firma

Volkswagen Ticari Araç

İhtiyaç

Volkswagen Amarok’un yeni modelinin tanıtımı

Proje

Lokasyon bazlı çözümler ile Amarok’un doğru hedef kitleye tanıtılması

Kapsam

12 milyon abonesi bulunan izinli veri tabanından hedef kitle kriterlerine uyan ve ilgili lokasyonda bulunan tüm kullanıcılar

Çözüm

Mikro Lokasyon*- Beacon, İzinli Veri Tabanı, Toplu Mesajlaşma Çözümleri, IVR

Günümüzde tüketiciler her an onlarca reklam ve mesaja maruz kalıyor. Markaların bunların içinden sıyrılarak doğru mesaj ve teklifleri doğru kişilere iletmesi ise gittikçe zorlaşıyor. Reklam mecralarına ayrılan bütçelerin dönüşünün sağlanması da, reklam verenler için öncelikli bir konu.

Uygun teklifleri mevcut ve potansiyel müşterilerine ulaştırarak fark yaratmayı arzu eden Volkswagen Ticari Araç, bu amaçla inovatif çözümlere başvuruyor.

Volkswagen Ticari Araç, hedef kitlesine Volkswagen Amarok’un yeni modelinin test sürüşünü yaptırtmak amacıyla Turkcell ile bir proje gerçekleştirdi. Bu sayede geleneksel outdoor mecraları yeni nesil teknolojiler ile destekleyerek hedef kitlesine doğru anda doğru yerde ulaştı.

Proje ile Beacon* teknolojisi sayesinde sıradan bir reklam görseli, aktif ve akıllı bir tanıtım standına dönüştürüldü. Amarok görseline yaklaşan kişilerden, belirlenmiş kriterlere uyan ve kampanyalardan haberdar olmak istediğini belirtenlere SMS gönderimi ve IVR araması yapıldı.

“Merhaba, ben Volkswagen Amarok! Beni yakından tanımak ve test sürüşü gerçekleştirmek istersen, otoparkta seni bekliyorum!” metnini okuyan veya dinleyen kişiler özel alandaki test sürüşüne davet edildi. Erişilen kişilerden %43’ü test sürüşüne katılarak Amarok’u deneyimledi.

Beacon teknolojisi ile gerçekleştirilen proje sayesinde;

  • Doğru hedef kitleye erişim sağlandı,
  • Yüksek etkileşim gerçekleşti,
  • Marka bilinirliği artırıldı ve yeni model başarıyla tanıtıldı,
  • Kuvvetli WOM (Kulaktan Kulağa Pazarlama) etkisi yaratıldı.

BENZER İÇERİKLER

Altur

Altur

Altur Turkcell M2M Platformu ile 4.500 araçlık filosunda nasıl yakıt tasarrufu sağlıyor?

İncele

Anadolujet

Anadolujet

Anadolujet Turkcell Pazarlama çözümleri ile nasıl operasyonunu optimize etti?

İncele

Bantaş

Bantaş

Bantaş, saha operasyonunu nasıl en güvenli ve hızlı hale getirdi?

İncele Videoyu İzle

Kapat
Yardım ister misiniz?