Tekfen Endüstri saha süreçlerinde müşteri memnuniyetini Turkcell Mobil Saha Çözümleri ile 2 katına çıkardı.​

Aydınlatma sektörünün ilk akla gelen ve köklü firmalarından Tekfen Endüstri başarıya giden yolda müşteri memnuniyetine odaklanıyor.
Hatasız ve hızlı süreç yönetimi için Turkcell Mobil Saha Çözümleri ve ekosisteminden faydalanıyor.

Firma

Tekfen Endüstri

İhtiyaç

Saha satış ve pazarlama ağının verimli yönetimi ile müşteri memnuniyeti sağlamak.

Proje

Saha ekiplerine sağlanan mobil cihazlar ve merkezi uygulama erişimi ile ekiplerin güncel stok bilgilerine erişiminin yanı sıra anında sipariş girişi ve takibi yapabilmeleri sağlandı.

Kapsam

81 il, 7 Bölge Müdürlüğü

Çözüm

Turkcell Mobil İnternet, Saha Otomasyon Uygulaması (Sempa)

1963 yılında kurulan ve yarım asırdır Türkiye pazarına aydınlatma ürünleri sunan Tekfen Endüstri, ilk yıllardan itibaren geniş dağıtım ağını operasyonunun merkezinde tuttu. Yıllar içerisinde ürün portföyünü genişleten Tekfen Endüstri, pazarlama operasyonunu kendi bünyesinde bölge müdürlükleri üzerinden sağlamayı bir rekabet avantajı olarak değerlendirmektedir.

Tekfen Endüstri, bugün 579 üründen oluşan portföyünün satış ve pazarlama operasyonunu 81 İlde 7 bölge müdürlüğü/bayii ve 13 Saha çalışanı sayesinde yürütüyor. Bu ekiplerin farklı ürünlerin stok bilgilerine ve teslimat sürelerine ulaşabilmelerinin yanı sıra sipariş işlemlerini hatasız bir şekilde yapabilmeleri firmanın müşteri memnuniyeti odağı açısından kritik önem taşıyor.

Tekfen Endüstri, saha operasyonunun verimini artırmak adına Turkcell Mobil Saha Çözümleri ve Partner Ekosisteminin sinerjisinden faydalandı. Saha Satış Otomasyonu yazılımının firmanın merkezi uygulamalarına entegrasyonu sonrasında ekipler, Turkcell Mobil İnternet erişimi ile akıllı telefon ve tabletleri üzerinden tüm işlerini yönetebilecek noktaya geldiler.

Önceki dönemlerde satış ve sipariş işlemlerinin yazılı olarak ilerletilmesi hatalı işlemlere, süreçte aksamalara ve satış ekiplerin vakit kaybına sebep olabiliyordu. Merkezi sistemlere entegrasyon ile ekiplere sağlanan mobil internet erişimi ve tablet, ekiplerin ofise dönmeden sahadan işlem yapabilmelerini sağladığı gibi hatalı işlemleri de asgari seviyeye indirdi.

Tekfen Endüstri, Turkcell Mobil Saha Çözümleri projesi ile saha ekiplerinin merkez ile hızlı ve sağlıklı bağlantı kurabilmesini sağladı.
Böylece ekipler,

  • Her an her yerden merkezi uygulamalara erişebiliyor,
  • Onlarca ürünün stok durumunu anlık takip ederek doğru yönlendirme yapabiliyor,
  • Satış işlemlerini hatasız bir şekilde kayıt altına alabiliyor,
  • Satış ve sipariş işlemlerini anında başlatarak teslimat süresini kısaltıyor.

BENZER İÇERİKLER

Morhipo.com

Morhipo.com

Morhipo.com altyapısını nasıl anlık yönetiyor?

İncele

Odeabank

Odeabank

Odeabank ürün tanıtımında nasıl %20'nin üzerinde geri dönüş sağladı?

İncele

Öz Rize Gıda

Öz Rize Gıda

Öz Rize Gıda Turkcell çözümlerini kullanarak sipariş ve teslimat süreçlerini nasıl hızlandırdı?

İncele