Santa Farma İlaç, saha ekibinin verimliliğini Turkcell Mobil Saha Çözümleri ile artırarak, operasyonlarını gerçek zamana taşıdı.

Turkcell’le Başarı Hikayeleri: Santa Farma İlaç

Başarı Hikayeleri 22/01/2016

Santa Farma İlaç, saha ekibinin verimliliğini Turkcell Mobil Saha Çözümleri ile artırarak, operasyonlarını gerçek zamana taşıdı.

70 yıldır “Sağlığa, sağlıklı hizmet vermek” amacıyla Türk ilaç sektöründe faaliyet gösteren Santa Farma, 400’den fazla saha çalışanının işine Turkcell Mobil Saha Çözümleri ile hız katıyor.

 

Firma

Santa Farma İlaç

İhtiyaç

Saha operasyonlarında hız ve verimlilik artışı sağlamak

Proje

Saha ekibinin merkezi sistemlere erişimi sağlanarak, tüm işlemlerin gerçek zamanlı ve güvenli bir şekilde gerçekleştirilmesi sağlandı.

Kapsam

81 ilde 430 Saha Çalışanı

Çözüm

Turkcell Mobil İnternet, Satış Yönetim Sistemi (Caretta), Masraf Yönetim Sistemi, CRM Sistemi (Kuşman) ve Kurumsal Akıllı Telefon (Turkcell T-50)
 

1944 yılından beri “sürekli daha iyiyi arayarak, insan sağlığı ve yaşam kalitesi için tercih edilen çözümler sunmak” misyonu ile Türk ilaç sektöründe faaliyet gösteren Santa Farma, bu yolda yenilikçi fikir ve teknolojileri iş süreçlerini mükemmelleştirmek için kullanmakta.
Şirketin hedeflerine ulaşabilmesi için saha ekiplerinde zaman yönetimi ve zamanın etkin kullanımı hayati önem taşımakta. Bunu yapabilmenin yolu çalışanların işlerini verimli bir şekilde yapmaları için ihtiyaç duydukları bilgi ve araçlara ihtiyaç duydukları an ulaşmalarını sağlamaktan geçmekte.

 

Santa Farma, saha ekibinin operasyonel verimini arttırmak için geliştirdiği Satış, CRM ve Masraf Yönetimi projelerini Turkcell Mobil Saha Çözümleri platformu üzerinde işler hale getirdi.
430 kişilik saha ekibine sağlanan T-50 akıllı telefon ve Turkcell Mobil İnternet erişimi ile merkezi sistemlere hızlı, güvenli, aralıksız ve çift yönlü erişim imkanı oluşturuldu.
Baştan uca elektronik ortama aktarılan süreçler sayesinde gerek şirket içi gerekse iş ortaklarımız ile gerçekleştirilen operasyonel ve yönetsel işlemler hızlı ve hatasız şekilde gerçekleştirilmeye başlandı.

 

Proje ile saha ekibinin merkez sistemlere gerçek zamanlı erişimi ve entegrasyonu sağlandı. Bunun sonucu olarak süreç akışları ve iletişim hızlandı. Merkezi birimler ise saha ekibi etkinliğini hızlı ve doğru bir şekilde gözlemleme ve yönetme yeteneğine kavuştu.
Proje ile sağlanan faydalar;

  • Tanıtım faaliyetleri CRM sistemine hızlı ve doğru bir şekilde işlenebiliyor.
  • Sipariş işlemleri hızlı ve hatasız bir şekilde gerçekleştirilebiliyor;
  • Merkezi onay süreçlerini içeren işlemler belirlenmiş kurallara uygun bir şekilde yürütülebiliyor;
  • Sunum, medikal literatür gibi çalışma esnasında ihtiyaç duyulan tüm dosyalara erişim sağlanabiliyor;
  • Faaliyet sonuçları ile ilgili raporlara hızlı erişim sağlanıp gerekiyorsa aksiyon alınıyor;
  • İleride geliştirilecek sistem ve uygulamalar için altyapı sağlanmış oluyor.

BENZER İÇERİKLER

Vaillant Grup Türkiye

Vaillant Grup Türkiye

Vaillant Grup Türkiye, nasıl milyonlarca müşterisine en hızlı ve kaliteli servisi sunuyor?

İncele Videoyu İzle

Volkswagen

Volkswagen

Volkswagen test sürüşünde nasıl %43 geri dönüş sağladı?

İncele

Abank

Abank

ABank, nasıl aynı anda üstün kaliteli altyapı ve maliyet avantajı sağladı?

İncele Videoyu İzle