​Samsung Electronics Türkiye, ürünlerini Turkcell ile gerçek zamanlı ve interaktif olarak tanıtıyor.

Samsung Electronics Türkiye, Turkcell Mobil Reklam çözümleriyle tüketicilere gerçek zamanlı, zengin ve keyifli bir deneyim sunarak, ürünlerini en etkin şekilde tanıtıyor.

 

Firma

Samsung Electronics Türkiye

İhtiyaç

Samsung Galaxy Note 5’in “yaratıcı” kimliğini, yeni nesil S Pen ile ön plana çıkarıp, ürünün bilinirliğini artırmak

Proje

Turkcell’in Mobil Display Reklam mecralarında kullanıcıların hayal güçlerini ve çizim yeteneklerini zorlayan bir yarışma tasarlandı. Sonuçlar, sosyal medya kullanıcıları tarafından gerçek zamanlı olarak belirlendi.

Kapsam

Hedef kitleye uygun seçilen mecralar

Çözüm

Turkcell Mobil Display Reklam, reklam satış evi Wonk’un ve Starcom Mediavest Group Türkiye işbirliği ile.
 

Dünyanın lider elektronik ve teknoloji şirketlerinden Samsung Electronics, 2010 yılından bu yana Türkiye’de genel müdürlük düzeyinde faaliyet gösteriyor. Samsung Electronics, ürünlerini en iyi şekilde tanıtarak pazarlama faaliyetlerini satışa dönüştürmenin yanı sıra kullanıcıları için vazgeçilmez bir marka deneyimi sunmayı hedefliyor.

Samsung Electronics bu amaçla, kalemle de kulanılan ilk akıllı telefon olan Note serisinin yeni üyesi Galaxy Note 5’i tanıtmak için, ürünün zengin ve keyifli dünyasını yansıtacak bir kampanya tasarlamak istedi. Böylece hem marka algısına hem de ürünün performansına katkı sağlayacak ve viral etki yaratacak bir faaliyet gerçekleştirmeyi hedefledi.

 

Tasarlanan kampanyada reklam satış evi Wonk’un işbirliği ile hedef kitleye uygun olarak seçilen Turkcell Mobil Display Reklam mecralarındaki banner alanlarında interaktif bir mobil oyun kurgusu hazırlandı. “Yaratıcılık Bir Kalemle Başlar” mottosuna paralel olarak hazırlanan kampanyada, Facebook ile oyuna bağlanan kullanıcılar gerçek zamanlı şekilde diğer kullanıcıların çizimlerini görerek tahminde bulundular ve ardından kendi çizimlerini yaptılar. Çizimlerini tamamlayan kullanıcılara “Galaxy Note 5’e neden sen sahip olmalısın?” sorusu yöneltildi.

Bu deneyimin sonunda kullanıcılara parmakları yerine Galaxy Note 5’in S Pen’i ile çizim yapsalardı daha yaratıcı olabilecekleri mesajı iletilerek ürün hakkında detaylı bilgi verildi. Kampanya ile 1 ayda 1.5 milyondan fazla kişiye banner gösterimi yapıldı ve 100.000'in üzerinde kullanıcı ile etkileşim sağlandı. Toplamda 1000'in üzerinde onaylı çizimin oylanması için 7 milyon kez diğer kullanıcılara gösterim yapıldı ve etkileşim katlanarak arttı.

 

Kullanıcılarla gerçek zamanlı etkileşim kurulan bu kampanya sayesinde;

  • Mobil oyun kurgusu ile kullanıcılara gerçek zamanlı kazanım vaat eden keyifli bir deneyim sunuldu,
  • Marka mesajı interaktif bir şekilde iletilerek marka iletişimi kuvvetlendirildi,
  • Ürün ve markanın yenilikçi ve yaratıcı imajına katkı sağlandı.

BENZER İÇERİKLER

Güneşoğlu

Güneşoğlu

Güneşoğlu %100 kalite yönetimini nasıl sağladı?

İncele

Komşufırın

Komşufırın

Komşufırın müşterilerine nasıl daha etkin şekilde ulaşıyor?

İncele

LOréal

LOréal

LOréal Turkcell çözümlerini kullanarak saha operasyonunu nasıl %30 hızlandırdı?

İncele