Komşufırın hedef kitlesini Turkcell ile birlikte belirliyor, ye​ni mağazalarından müşterisi hiç eksilmiyor.​

Komşufırın, yeni mağazalarına gelen müşteri sayısını Turkcell pazarlama çözümleri ile artırıyor.

Firma

Komşufırın

İhtiyaç

Yeni açılan mağazaların etkin şekilde tanıtılarak, kısa zamanda satışlarının artırılması.

Proje

Potansiyel müşterilerin özelliklerine ek olarak, lokasyon bilgilerine göre doğru hedef kitle seçildi ve etkin tanıtım sağlandı.

Kapsam

İstanbul ve diğer bölgelerde tüm yeni açılan mağazaların tanıtımı.

Çözüm

İzinli Veri Tabanı, Profilleme, Hedefli Lokasyon

Kuruluşundan bu yana kısa sürede 100 mağazaya ulaşan Komşufırın, Türkiye’de fırıncılık sektörüne yeni bir soluk getirdi. Komşufırın, üçüncü nesil fırıncılık olarak tabir ettiği iş modeli ile ürünlerini her daim kaliteli ve taze tutuyor. Markanın yüzü aşkın şubesinde her gün yüzbinlerce müşteri ağırlanıyor; markanın kendine has lezzetlerini sunuluyor. Firma aynı zamanda “Lezzet Hattı” üzerinden evlere ve işyerlerine sipariş üzerine ürün teslimatı sağlıyor.

Önümüzdeki dönemde İstanbul ve diğer illerde şube açmaya devam edecek olan Komşufırın, yeni mağazalarını etkin şekilde tanıtmayı, doğru hedef kitle ile kısa zamanda buluşturmayı ve sadık bir müşteri kitlesi yaratmayı hedefliyor. Komşufırın mağaza ve marka farkındalığının artırılmasının, pazar payı ve satışın yanı sıra müşteri sadakati açısından da stratejik önem taşıdığını vurguluyor.

Komşufırın, yeni mağaza açılışlarında pazarlama ve tutundurma faaliyetlerinin yanı sıra doğru kitlelere nokta atışla tanıtım yapmayı sağlayacak yöntemler için Turkcell Pazarlama Çözümleri portföyünden faydalandı.

Komşufırın mağaza lokasyonlarında Turkcell'in lokasyon bazlı tanıtım servisi Hedefli Lokasyon kullanıldı. Projenin başarısı lokasyon bazlı olmasının yanı sıra kitle seçiminin doğru yapılmasına bağlıydı. Komşufırın, gün ziyareti yapan ev hanımlarını, okula ve üniversiteye gitmeden hızlıca kahvaltı etmek isteyen öğrencileri ve ofiste öğleden sonra çay saati yapan çalışan kitleyi hedefledi. Bunun için Turkcell'in reklam almaya izinli 11 milyon abonesi içerisinden, abonelerin beyan ettiği veriler, tüketim alışkanlıkları ve davranışsal kriterler gözetilerek hedef kitle belirlendi.

Komşufırın, Turkcell Pazarlama
Çözümleri ile;

  • Yeni mağazalarının çevresindeki uygun kişilere tanıtım sağlıyor,
  • Kısa zamanda müşteri bazı oluşuyor,
  • Mağazanın ve sipariş hattının trafiğini arttırıyor,
  • Pazarlama bütçesinin etkin kullanımı sağlanıyor.

BENZER İÇERİKLER

Odeabank

Odeabank

Odeabank ürün tanıtımında nasıl %20'nin üzerinde geri dönüş sağladı?

İncele

Öz Rize Gıda

Öz Rize Gıda

Öz Rize Gıda Turkcell çözümlerini kullanarak sipariş ve teslimat süreçlerini nasıl hızlandırdı?

İncele

Samsung

Samsung

Samsung yeni ürünlerini en etkin şekilde nasıl tanıtıyor?

İncele

Kapat
Yardım ister misiniz?