Yeni Hat Talebiniz ile İlgili Merak Ettikleriniz

  • ​2 adımda siz de Turkcell’li olabilirsiniz.

    • Yeni hat alma talebinizi buradan​ iletebilirsiniz.
    • Adresinize gelerek gerekli işlemleri tamamlayalım, yeni hattınız açıldığında sizde Turkcell kalitesine geçin.

  • ​Her türlü soru ve talebinizi buradaki formu​ doldurarak veya 0 (532) 532 00 00’ı arayarak bize iletebilirsiniz.

    • Talebinizi turkcell.com.tr üzerinden ilettikten kısa bir süre sonra randevu tarihiniz SMS ile iletilir. İstediğiniz zaman SMS metninde yer alan link üzerinden tarih bilgisini güncelleyebilirsiniz. Kurye teslimat günü telefonunuza kısa mesaj göndererek ziyaretinizi hatırlatır.
    • Telekurye çağrı merkezine 0 (212) 295 30 60 numaradan ulaşabilirsiniz.
    • Kurye yeni hat işleminiz için gerekli evrakların aslını görür ve elindeki terminal ile evraklarınızı taratarak fotokopisini teslim alır. SIM kartınızı bırakır.
    • Kurye ziyareti sırasında gerekli sözleşmeleri imzalamanızın ardından 48 saat içerisinde hat açılış işleminiz tamamlanır.
    • Rezerve ettiğiniz hattı 21 gün içinde teslim almamanız durumunda hattınızın rezerve durumu iptal olacaktır.

  • ​Aşağıdaki formu doldurarak, yeni hat talebinizi tık diye bize iletebilirsiniz.
    https://www.turkcell.com.tr/tr/turkcellli-olmak/yeni-hat​

  • ​Tarifenize ek olarak, 4 ay boyunca geçerli aylık 2GB internet hediyesi de kazanırsınız.

  • ​2 GB hediyeniz, numaranız açıldıktan sonra kısa mesaj ile bilgilendirilerek hattınıza yüklenecektir.

  • ​Paketiniz, 12 ay faydalanma taahhüdü kapsayan yıllık abonelik kampanyasına dâhildir. Kampanyadan 12 ay süresi dolmadan ayrıldığınız durumda, faturanıza faydalandığınız fatura dönemi başına kampanya iptal bedeli yansıtılacaktır. Kampanyada kalan sürede ödenecek bedelin, iptal bedelinden daha düşük olması durumunda, sadece kalan bedel ödenerek paket iptali gerçekleşecektir.  Her paket için cayma koşulları, cayma bedeli ve diğer tüm detaylara, o paketin üzerine tıklayarak ulaşabilirsiniz. 

  • ​​Seçmiş olduğunuz paketinizi, numaranız açıldıktan ve ilk faturanız çıktıktan sonra 532’yi arayarak değiştirebilirsiniz.

  • ​​Turkcell yeni hat talebi sadece faturalı olarak yapılabilir. Ön ödemeli hat talebi turkcell.com.tr​’den yapılamamaktadır.

  • ​​Başvuruları yalnızca kimlik ve sabit evrak göstererek talep sahibi yapabilir. Bir başkası sizin yerinize başvuru yapamaz.

  • Buradaki formu​ doldurarak, kuryenin sizi ziyaret etmesini istediğiniz teslimat adresinin değiştirilmesini talep edebilirsiniz.

    • Talebinizi turkcell.com.tr üzerinden ilettikten kısa bir süre sonra randevu tarihiniz SMS ile iletilir. İstediğiniz zaman SMS metninde yer alan link üzerinden tarih bilgisini güncelleyebilirsiniz. 
    • Kurye, teslimat günü  telefonunuza kısa mesaj göndererek ziyaretinizi hatırlatır.
    • Telekurye çağrı merkezine 0 (212) 295 30 60 numarasından ulaşabilirsiniz.

  • ​Yeni hat talebinizin açılışı yapılmadan buradaki formu​​ doldurarak iptal talebinizi iletebilirsiniz. Ancak hat aktiflenme işleminiz yapıldı ise iptal için size en yakın Turkcell İletişim Merkezine kimliğiniz ile başvuru yapmanız gerekmektedir.

  • ​Bir TC kimlik numarası ile sadece bir kez turkcell.com.tr üzerinden yeni hat alınabilir. Aynı ev adresi için en fazla 3 defa yeni hat alma talebinde bulunabilirsiniz.

  • ​Turkcell.com.tr üzerinden yaptığınız talep, bir ön taleptir; bağlayıcılık, kuryenin size teslim ettiği abonelik sözleşmesi imzalandığında başlar.

    • Talebinizde iletmiş olduğunuz e-posta adresinize, talebiniz alındığında bilgilendirme e-postası gönderilecektir. Ziyaret randevunuz için Telekurye firması tarafından aranacaksınız. Kurye size ulaşamaz ise, iletmiş olduğunuz cep telefonunuza kısa mesaj ile bilgilendirme gönderilecektir. Hat açılış işlemi tamamlandığında ise SMS ile bilgilendirileceksiniz.
    • Telekurye çağrı merkezine 0 (212) 295 30 60 numarasından ulaşabilirsiniz.

  • ​Kuryemiz sizi adresinizde ziyaret ettiğinde lütfen aşağıdaki 2 evrağı hazır bulundurunuz.

    • Kimlik alternatifleri (nüfus cüzdanı veya sürücü belgesi veya TC kimlik numaralı pasaport veya baro kimliği)
    • Son 2 aydan birine ait sabit evrak (ikametgâh belgesi veya kredi kartı ekstresi veya fatura)

  • ​Seçmiş olduğunuz ödeme tipinizi, hat açılış işlemi tamamlandıktan sonra size en yakın Turkcell İletişim Merkezini ziyaret ederek değiştirebilirsiniz.

  • ​Fatura adresinizi, hat açılış işleminiz tamamlandıktan sonra size en yakın Turkcell İletişim Merkezini ziyaret ederek değiştirebilirsiniz.

  • ​​Hayır, geçici TC kimlik numarası, vekâlet veya vasi ile işlem yapılamamaktadır.

  • ​Hayır, www.turkcell.com.tr ​üzerinden yeni hat alma işlemi sadece yurt içinde geçerlidir. 

  • ​Yeni hattınız açıldıktan sonra, yurt dışında kullanabilmek için 532’yi arayabilir veya size en yakın TİM’e giderek hattınızı yurt dışında kullanıma açtırabilirsiniz.

  • ​Turkcell.com.tr’den yaptığınız başvurularda vekâletname ve muvafakatname ile işlem yapılamamaktadır. 15-18 yaş arası müşterilerimiz gerekli evraklarla birlikte kendilerine en yakın Turkcell iletişim merkezine başvurabilirler.

  • ​Evet, hattınız daha önce farklı bir müşteri tarafından kullanılmış olabilir.

  • ​Sistem tarafından en uzak fatura dönemi belirlenir.

  • ​Başvuruları yalnızca kimlik ve sabit evrak göstererek talep sahibi yapabilir. Bir başkası sizin yerinize başvuru yapamaz.

Sayfayı kaydırın