Satın aldığım bir ürünü nasıl iade edebilirim veya değiştirebilirim?

turkcell.com.tr'den satın almış olduğunuz bir ürün ile ilgili sorun yaşar ve iade etmek isterseniz,​ süreci burada bulunan formdan iletişime geçerek başlatabilirsiniz.

İade talebiniz alındıktan sonra iadesini istediğiniz ürün kargo yetkilisi tarafından kapınızdan alınır. Kargo firması ziyaret öncesinde sizi arayarak bilgi verecektir. Kargolama için ek bir ücret ödemezsiniz. 

İade ettiğiniz ürünlerde, teknik servis ve bilirkişi tespiti yapılır. Tespit sonucu ürünün değer kaybettiği ölçüde fiyatından kesinti yapılabilir, iade talebi aşağıdaki koşulları sağlamıyor ise iade isteği kabul edilmeyecektir.

İade/Değişim Koşulları : 

  • İade edilecek/değişimi yapılacak ürünün orijinal kutusu bozulmamış olmalı, ürünlerde çizik veya herhangi bir hasar olmamalıdır. İade edilen ürün tüm yan ürün ve aksesuarlarıyla birlikte gönderilmelidir. Taksitli satılmış ürünlerin iade edilebilmesi için sim kart takılıp kullanılmaması gereklidir. Taksitli ürünlerin 7 gün, peşin ürünlerin 14 günde iade koşullarına uygun bir şekilde iade edilmesi gerekmektedir.
  • Kullanım esnasında vücut ile birebir temas gerektiren ve kullanımla beraber sağlık açısından tehlike arz edebilen ürünlerin iadesi/değişimi yapılamamaktadır.(Kulak içi veya kulak üstü kulaklık vb. )
  • İlgili yasa gereği faturasız iade ve değişim yapılamamaktadır.​
Sayfayı kaydırın