Sesli Yanıt Sistemi
-
532'yi arayıp müşteri temsilcisine bağlanmadan nasıl işlem yapabilirim?
İşlem yapmak istediğiniz numaradan aradığınızda yapmak istediğiniz işlemi söylemeniz yeterlidir. Sesli yanıt sisteminde yaptığınız işlemler ücretsizdir.
-
Sesli Yanıt Sistemi'ni kullanarak ne tür işlemler yapabilirim?
Faturalı Turkcell'liler, Sesli Yanıt Sistemi'ni kullanarak, Fatura tutarını öğrenebilir, Tarife sorgulayıp değiştirebilir, PUK1 ve PUK2 bilgilerini öğrenebilir, ürün, servis ve güncel kampanyalara dair bilgi alabilir.
Hazır Kart aboneleri ise, Sesli Yanıt Sistemi'ni kullanarak, kredi transfer edebilir, PUK1 ve PUK2 bilgilerini öğrenebilir, Tarife sorgulayıp değiştirebilir, ürün, servis ve güncel kampanyalara dair bilgi alabilir. -
Nasıl TeleŞifre alabilirim?
Daha önce TeleŞifrenizi almadıysanız ya da TeleŞifrenizi hatırlamıyorsanız, cep telefonunuzun mesaj bölümüne TELESIFRE yazarak 2222'ye yollayın. TeleŞifreniz size 10 dakika içinde ulaşacaktır. TeleŞifre ücretsiz bir servistir.
-
Sesli Yanıt Sistemi'nde işlem yapmak ücretli midir ?
Abonelik işlemlerinin telefonun tuşları kullanılarak müşteri temsilcisine bağlanılmaksızın hızlı ve güvenli bir şekilde gerçekleştirilmesine olanak tanıyan Sesli Yanıt Sistemi'nde yapılan işlemler ücretsizdir.
-
Sesli Yanıt Sistemi'ni aramak ücretli midir ?
Sesli Yanıt Sistemi'ni Turkcell numaralarından aramanız tamamen ücretsizdir. Diğer operatörlerden ve sabit hattan aramanız durumunda operatörünüz tarafından ücretlendirilir.