Yeni numara talebiniz ile ilgili merak ettikleriniz
-
turkcell.com.tr üzerinden yeni numara alma işlemi nedir?
- Yeni numara alma talebinizi buradan iletebilirsiniz.
- Yeni numara talebinizi kurye ile adresinizde, mağazalarımızdan ve e devlet ile kimlik doğrulama yaparak gerçekleştirebilirsiniz.
-
Yeni numara başvurusunda nasıl bulunabilirim?
- https://www.turkcell.com.tr/tr/turkcellli-olmak/yeni-hat linki tıklayarak,
- Size uygun paketlerden seçim yapabilirsiniz.
- Numara seçiminizi numarayı son 4 haneye göre arayabilir veya tamamını istediğiniz şekilde seçebilirsiniz.
- Sonrasında telefonunuz eSIM destekli ise sim kart tipi seçimi aşamasında eSIM seçerek , eSIM destekli değil veya eSIM tercih etmiyorsanız, fiziksel sim kart seçerek ilerleyebilirsiniz.
- Kimlik bilgilerinizi ve Adres bilgilerini girdikten sonra
- Hattınızın kullanıma açılması için size sunduğumuz aktivasyon yöntemlerinden birini seçerek başvurunuzu tamamlayabilirsiniz.
-
Yeni numara açılış sürecim nasıl ilerleyecek?
Başvuru esnasında seçtiğiniz aktivasyon yöntemlerine göre Turkcell’in kaliteli ayrıcalığından çok kolay bir şekilde faydalanabilirsiniz.
Aktivasyon Yöntemleri
1.Adreste kurye ile aktivasyon ;
turkcell.com.tr üzerinden adreste aktivasyon seçen müşterilerimize başvuru bilgilerine istinaden adresinde Kurye tarafından ziyaret gerçekleştirilir.
Kuryeler, tabletleri üzerinden, müşteri T.C. Kimlik Kartı ile doğrulama yapar, sim kartını teslim eder ve kimlik doğrulama yöntemlerini kullanılarak kapıda aktivasyon sürecini tamamlar.
2.Mağazada Aktivasyon ;
turkcell.com.tr üzerinden mağazada aktivasyon seçen müşterilerimiz 5 gün içinde en yakın Turkcell mağazalarına giderek simkartlarını teslim alırlar ve hat mağaza tarafında aktive edilir.
3. E devlet ile aktivasyon ;
turkcell.com.tr üzerinden e devlet ile aktivasyon seçen müşterilerimiz eğer fiziksel sim kart seçmiş ise kargo firmaları tarafından sim kartları teslim edilir.
Müşterilerimiz hat açılışlarını www.turkcell.com.tr deki hızlı işlemler e-devlet ile aktivasyon sayfasından kendileri aktive eder. Sim kart teslim edildikten sonra 15 gün içinde hat kullanıma açılmadığı durumda başvuru iptal edilir.
Önce teslim edilen sim kartın bilgileri puk1 kodu ile birlikte girilir.
Kimlik görselleri yüklenir.
Sonrasında e devletteki sözleşme görüntüleme ve onaylama sayfasına yönlendirilir.
eDevlet ile hattınızın kullanıma açmak için yardım videosuna buradan ulaşabilirsiniz.
-
Teslimatlar da hangi Kurye / Kargo firmalarıyla çalışılmaktadır?
edevlet ile yapılan aktivasyonlarda simkart yurtiçi kargo ve/veya paket taksi ile teslim edilir. Teslimat adresinde seçilen il ve ilçe bilgisine göre kargo firması değişiklik gösterir. Bu süreçte sadece sim kart teslim edilir. Müşteri sim kart eşleştirmesini ve hattın aktivasyonunu edevletten kendisi gerçekleştirir.
Adreste kurye ile aktivasyon seçeneğinde Dijital kurye ile çalışılmakta olup, Dijital kurye müşteriyi adresinde ziyaret ederek dijital kimlik doğrulama yöntemleriyle müşterinin kimliğini doğrular ve sim kartını teslim eder. Kapıda hattın aktivasyonunu mutlaka yasal hat sahibi ile gerçekleştirir.
Başvuru tamamlandıktan sonra Dijital kurye tarafından gönderilen SMS ‘ten ilgili linke tıklanarak randevunuzu oluşturabilirsiniz.
Kuryemiz adresinize gelmeden önce adresinizde olup olmadığınızı teyit etmek için arama yapar. -
Adreste aktivasyon başvurularının teslimat durumunu nasıl takip ederim?
Dijital kuryenin sitesinden https://dijitalkurye.com.tr/ gönderi takip kısmından başvuru numarasını girerek takip edebilirsiniz.
-
Paket Taksi yapılan teslimatlarında süreç nasıl ilerler?
Aktivasyon tipi edevlet ile aktivasyon seçildiğinde seçilen ile ve ilçeye göre sim kart paket taksi ile teslim edilir. Paket taksi hızlı teslimat olup, müşterinin sim kartı 4 saat içinde teslim edilir.
-
Yeni hat sürecinde teslim edilen fiziksel sim kart ücretli mi?
Dijital kanaldan yapılan başvurularda müşterilerden sim kart bedeli alınmaz
-
Numara taşıma sürecinde sim kart bedeli alınır mı?
Dijital kanaldan yapılan başvurularda müşterilerden sim kart bedeli alınmaz
-
eSim ile aktivasyon süreci nedir?
- turkcell.com.tr ve /veya Turkcell uygulaması üzerinden yeni hat alan müşterilerimiz yeni alacakları hattı eSim ‘e uygun bir telefonda kullanacaklar ise Simkart tipi seçiminden eSim seçmeleri gerekmektedir.
- Esim ile başvuru yaptığınızda aktivasyon yöntemleri seçim adımında sadece e devlet ile aktivasyon ile ilerleyebilirsiniz.
- Esim ile başvurduğunuzda tebrikler sayfasında devam et diyerek aktivasyon sürecine devam edebilirsiniz.
- Hattınızı aktive ettikten sonra esim kurulum süreci başlatılır. eSim kurulumu yapılmadan hat aktive edilmez..
- Başvuru esnasında değil sonrasında aktivasyona devam etmek istenildiğinde başvuru esnasında ilettiğimiz mail adresinizde yer alan linke tıklayarak ya da www.turkcell.com.tr den hızlı işlemler menüsü altındaki e-devlet ile aktivasyon kısmından işleminize devam edebilirsiniz.
-
eSim ile kurulumu nasıl yapılır?
IOS için ; eSIM etkinleştirme /ayar sürecini başlatır.
- Apple telefon henüz aktivasyonu yapılmamış hattın sim kart bilgilerini cihazın eSim cipine kaydetmeye çalışır. Şebekeden sinyal alamadığı için ağa bağlanıyor uyarısı bir 1 dk. kalabilir.
- Bazı durumlarda ise eSim ayarları yapılırken Apple telefon yeni eklenen hat için bazı sorular sorabilir. Burada amaç müşterinin birden fazla sim kartında hangisini öncellikli olarak kullanacağını anlayarak ayarları tamamlamaktır.
- Genelde birincil diye etiketlenmiş kısa adı verilmiş ilk hattının ( fiziksel sim kart kullandığı ) seçimi yaparak ilerlemelidir. Böylece hat aktivasyonu yapılıncaya kadar mevcut fiziksel kartını data ve ses iletişiminde kullanmaya devam edebilirsiniz. Yanlış seçmesi durumunda mevcut hattını kullanmakta sorun yaşayabilirsiniz.
- Ayarlar tamamlandıktan sonra Apple cihazınızdan ayarlar altından “ Hücresel” ‘e girildiğinde yeni açılacak hat eSİm bilgilerini etkinleştiriyor olarak görürsünüz. Bunun sebebi hattın aktivasyonun gerçekleşmemesi ve hattın şebekeden sinyal almamasıdır. edevlet onayı vererek aktivasyonu tamamladıktan sonra bu esim ayarı etkin hale gelir ve çalışmaya başlar.
- Süreç daha hızlı gerçekleşir. Apple da olduğu gibi yukarda belirtilen sorular sorulmaz.
-
Başvuru esnasında eSİM kurulumu tamamlanamaz ise tekrar sürece nasıl devam edilir?
Müşteri başvurusu yarım kalırsa aktivasyon için başvuru esnasında ilettiği mail adresindeki linke tıklayarak ya da www.turkcell.com.tr den hızlı işlemler menüsü altındaki e-devlet ile aktivasyon kısmından işlemine devam edebilir.
-
Yeni numara talebimin durumu ve talebimle ilgili soruları kime iletebilirim?
Her türlü soru ve talebinizi 0 (532) 532 00 00’ı arayarak bize iletebilirsiniz.
-
Yeni numaramı daha sonra iptal ettirirsem paketimin cayma bedeli faturama yansır mı?
Paketiniz, 12 ay faydalanma taahhüdü kapsayan yıllık abonelik kampanyasına dâhildir. Kampanyadan 12 ay süresi dolmadan ayrıldığınız durumda, faturanıza faydalandığınız fatura dönemi başına kampanya iptal bedeli yansıtılacaktır. Kampanyada kalan sürede ödenecek bedelin, iptal bedelinden daha düşük olması durumunda, sadece kalan bedel ödenerek paket iptali gerçekleşecektir. Her paket için cayma koşulları, cayma bedeli ve diğer tüm detaylara, o paketin üzerine tıklayarak ulaşabilirsiniz.
-
Seçtiğim paketi nasıl değiştirebilirim?
Seçmiş olduğunuz paketinizi, numaranız açıldıktan ve ilk faturanız çıktıktan sonra 0 (532) 532 00 00'ı arayarak değiştirebilirsiniz.
-
turkcell.com.tr üzerinden hangi ödeme tipinde numara alabilirim?
- Turkcell yeni numara talebinizi faturalı ve faturasız olarak talep edebilirsiniz.
- Ancak faturasız hat talebi başvurularınızda aktivasyon yöntemi olarak şu an için sadece Mağazada aktivasyon seçeneği ile ilerleyerek herhangi bir Turkcell mağazamızdan ödeme yaparak sim kartınızı teslim alabilirsiniz.
-
Benim yerime bir yakınım numara talebinde bulunabilir mi?
Başvuruları yalnızca hattı kullanacak kişi yapmalıdır.
-
Teslimat adresimi nasıl değiştirebilirim?
Buradaki formu doldurarak, kuryenin sizi ziyaret etmesini istediğiniz teslimat adresinin değiştirilmesini talep edebilirsiniz.
-
Yeni hat talebimi nasıl iptal edebilirim?
Yeni numaranızın açılışı yapılmadan, 0 (532)532 00 00 arayarak iptal talebinizi iletebilirsiniz. Ancak numara aktiflenme işleminiz yapıldı ise iptal için size en yakın Turkcell Mağazasına kimliğiniz ile başvuru yapmanız gerekmektedir.
-
Kaç adet yeni numara alabilirim?
Bir TC kimlik numarası ile ayda sadece 4 adet turkcell.com.tr üzerinden yeni numara alınabilir.
-
Ödeme tipini nasıl değiştirebilirim?
Seçmiş olduğunuz ödeme tipinizi, numara açılış işlemi tamamlandıktan sonra size en yakın Turkcell mağazasını ziyaret ederek değiştirebilirsiniz. -
Fatura adresimi nasıl değiştirebilirim?
Fatura adresinizi, numara açılış işleminiz tamamlandıktan sonra size en yakın Turkcell mağazasını ziyaret ederek değiştirebilirsiniz. -
Geçici TC kimlik numarası, vekâlet ve vasi ile işlem yapılabilir mi?
Hayır, geçici TC kimlik numarası, vekâlet veya vasi ile işlem yapılamamaktadır. -
Bu hizmet yurt dışında da geçerli midir?
Hayır, turkcell.com.tr üzerinden yeni numara alma işlemi sadece yurt içinde geçerlidir.
-
Yeni numaramı yurt dışına çıktığımda kullanabilir miyim?
Yeni numara başvurunuzu iletirken "İletişim Bilgileriniz ve Tercihleriniz" alanından yurt dışından arama/aranma seçeneklerinin seçilmesi yeterlidir.
-
15-18 yaş müşterilerimiz kendi adlarına yeni numara satın alabilirler mi?
turkcell.com.tr’den yaptığınız başvurularda vekâletname ve muvafakatname ile işlem yapılamamaktadır. 15-18 yaş arası müşterilerimiz gerekli evraklarla birlikte kendilerine en yakın Turkcell mağazasına başvurabilirler. -
turkcell.com.tr üzerinden aldığım yeni faturalı hat için ne kadar vergi ödeyeceğim?
Telsiz Kullanım Ücreti :
- 1 Ocak 2024 tarihinden itibaren 179,28 TL. ( aylık 14,94 TL. ) olarak güncellenmiştir. Bu ücret yeni aboneliklerde 12 aya bölünerek faturalandırılmaktadır. Bu ücret faturanızda Diğer vegiler, harçlar, fonlar kaleminde yer alır.
- 1 Ocak 2024 tarihinden itibaren Özel İletişim Vergisi sistemindeki her abone başına 400 TL. olarak uygulanacaktır. Bu vergi yeni abonelikler için ilk ay devlete ödenmektedir. Turkcell tarafından kampanya kapsamında 12 taksitte aylık 33,33 TL. olarak faturanıza yansıtılmaktadır.
- 1 Ocak 2024 tarihinden itibaren 179,28 TL. ( aylık 14,94 TL. ) olarak güncellenmiştir. Bu ücret yeni aboneliklerde 12 aya bölünerek faturalandırılmaktadır. Bu ücret faturanızda Diğer vegiler, harçlar, fonlar kaleminde yer alır.
-
Yeni numaramın fatura kesim tarihi nasıl belirlenir?
Sistem tarafından en uzak fatura dönemi belirlenir.
-
Aldığım yeni numara daha önce başkası kullanmış olabilir mi?
Evet, yeni numaranız daha önce farklı bir müşteri tarafından kullanılmış olabilir.
-
turkcell.com.tr'den seçtiğim numarayı Turkcell mağazalarından alabilir miyim?
Teslimat tipini mağazadan aktivasyon seçtiğinizde başvuru tarihinizden sonra 5 gün içinde size en yakın mağazamızdan işlemlerinizi yaptırabilirsiniz.
-
Kurye, ziyaret etmeden önce bilgilendirme yapacak mı?
Kurye, gönderiyi dağıtıma çıkardığında bilgilendirme SMS‘i gönderir.