Hattımı geçici olarak gelen ve gelen /giden iletişime ne kadar süreyle kapatabilirim ve faturama herhangi bir ücret yansır mı?
- 17 Aralık 2017 tarihi itibari ile giden veya gelen/giden iletişime kapattığınız hatlarınız en fazla 3 ay kapalı kalabilir, 3 ay sonunda hatlar otomatik açılır.
- Giden veya gelen / giden yöne kapalı hatlarınız 90 gün sonra otomatik tekrar açılacaktır.
- Hat kapama ücreti olarak 139,27 TL faturaya yansıtılacaktır. Hat kapama işlemlerinde, hat kapatıldıktan sonra 7 gün içerisinde geri açılması halinde; Ses ve data hatları için yıl içerisinde yapılan ilk işlemden ücret alınmaz. Yıl içerisinde yapılan diğer kapama işlemlerinde ise; ilk 7 gün içerisinde hat açılsa dahi faturaya hat kapama ücreti yansır.
- Yıllık abonelik kontratı bulunan abonelerin, giden veya gelen/giden iletişime kapatma yaptığı dönemlerde, giden veya gelen/giden iletişime kapalı kaldığı fatura dönemi kadar kontrat süreleri uzar. Bu süreç 15 Nisan 2018 tarihinden sonra kontrat yapmış aboneler için geçerlidir. Süre olarak 1 fatura döneminden az olan giden veya gelen/giden iletişime kapatmalarda uzatma olmaz. Giden veya gelen/giden iletişime kapatılan hattın taahhüt süresi bitimine 4 (dört) gün kaladan sonra açılması halinde, taahhüt süresi’ne ekleme yapılmaz.
- M2M, E-call ve Bağlantılı Araç hatları için yılda iki kez ücretsiz işlem hakkınız bulunmaktadır. İşlem hakkınız kalmadığında 07.08.2024 tarihi itibarıyla M2M hatlar için hat başına 32,9 TL, 05.08.2024 tarihi itibarıyla E-call ve Bağlantılı araç hatları için hat başına 73 TL dondurma ücreti ilk faturanıza yansıtılacaktır. Hattın geçici olarak kapalı kaldığı süre kontrat süresine eklenecektir.