KONUŞMA | İNTERNET | SMS | EK AVANTAJ | ÜCRET |
---|---|---|---|---|
1000
DK
ŞİRKET İÇİ
|
―
|
―
|
―
|
|
Katılım Kriterleri
- Paketten tüm kurumsal faturalı abonelerimiz faydalanabilir.
- Paketi satın almak için SIRKETICI 1000DK yazıp 2200’a gönderebilirsiniz. Paketiniz aktive edildiğinde size SMS ile bilgilendirme yapılır. Paketinizi iptal etmek için IPTAL SIRKETICI 1000DK yazıp 2200’a gönderebilirsiniz.
Ücretlendirme
- Paket kapsamında yurtiçinde geçerli şirketiçi her yöne aylık 1000 dk sunulmaktadır.
- Paketinizi iptal etmediğiniz sürece paketiniz aylık olarak 12 ay boyunca yenilenir.
- İşte Destek Limitinde Durma servisi ile, ses-SMS-data içeriğiniz bittiğinde, yurt içi/yurt dışında paketsiz kullanım engellenir, böylece paket aşım derdi yaşamazsınız. Detaylı bilgi için tıklayın.
- Ücretlendirme periyodu konuşmalarda 6 saniye, internet kullanımlarında 1 Kbps’dir.
- Paket dahilinde verilen faydalar bir sonraki aya devretmez.
- Tarife paketi bitişindeki kullanım bilgisi için tıklayınız.
- Şirket içi dakika faydası olan tarifelerle birlikte alındığı durumda öncelikle Şirketiçi Ek 1000 DK paketinizden kullanım yapmaya başlarsınız.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
-
Tarife/Paket içeriği nedir?
Paket kapsamında yurtiçinde geçerli şirketiçi 1000 DK sunulmaktadır.
-
Tarife/paket dâhilindeki faydaların %80 ve %100 kullanımları bittiğinde bilgilendirmesi yapılacak mı?
Paket dâhilindeki faydanızın %80’i bittiğinde ve %100’ü bittiğinde, SMS yoluyla bilgilendirme yapılır.
-
Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer? Devreye girdiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Paket/kampanya aktivasyon mesajı geldikten sonra kullanmaya başlayabilirsiniz.
-
Tarife/Paket her ay yenilenir mi? Yenilendiğinde bilgilenme SMS’i gelir mi?
Aylık paketlerdir. İptal edilmediği sürece yenilenir, aktivasyon ile bilgilendirme SMSi gönderilir, ayrıca aylık olarak yenileme mesajı gönderilir.
-
Nasıl kayıt olabilirim?
Kurumsal paketinizi SIRKETICI 1000DK yazıp 2200’a göndererek, Turkcell Mağazalarımızdan, 532 ya da 0532 532 0000 numaraları üzerinden ya da Kurumsal Çözüm Merkezlerimizden talep edebilirsiniz.
-
Tarife/Paket değişikliği yapılabilir miyim?
Evet, yapabilirsiniz.
-
Tarife/Paket’den yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Paketten yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır yoktur.
-
Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Hayır aynı hattınıza bir kez paket alabilirsiniz.
-
Bu tarife/paket hangi paketler ile beraber kullanılamaz?
Dijital FCT, Ofis Çözümleri Ses Teklifleri, Ofisten Ofise, Ofisten Cebe kullanıyor ve taahhütlü indirimi olan hat kullanıyorsanız Paketten yararlanamazsınız.FCT cihazı kullanan hat sahipleri de bu kampanyadan faydalanamazlar. Böyle bir kullanımın belirlenmesi durumunda tarifeniz “Ekomini Tarifesi” olarak değiştirilir ve geçmiş kullanımlarınız “İşte Tarife” üzerinden ücretlendirilir.
-
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Hayır geçerli olmamaktadır.
-
Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Hayır, devretmemektedir.
-
Paketim yurt dışında geçerli mi?
Hayır yurtiçinde geçerli değildir.
-
Nasıl İptal ederim?
Paketinizi iptal etmek için IPTAL SIRKETICI 1000DK yazıp 2200’a gönderebilirsiniz.
-
İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi? iptal olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Evet, devam etmektedir.
-
Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
KALAN yazıp 2200’a gönderebilirsiniz. Sorgulama ücretsizdir.
-
Paket dahilinde verilen haklar, farklı hatlara transfer edilebilir mi?
Hayır, transfer edilemez.
-
Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Hat iptal, numara taşıma, ödeme tipi değişikliği ve devir işlemlerinde paket aboneliği devam etmez. İşlemin gerçekleşmesi ile beraber paketin iptali geçerli olur ve son paket ücretinin tamamı paketin geçerli olduğu fatura dönemi sonunda çıkacak olan faturaya yansıtılır. Numara değişikliği ve Fatura dönem değişikliği işlemleri yapıldığında paket aboneliği devam eder.
-
Tarife/paketten kalan haklarım bana otomatik bildirilecek mi?
Paket dâhilindeki faydanızın %80’i bittiğinde ve %100’ü bittiğinde, SMS yoluyla bilgilendirme yapılır.
-
Ses paketleri için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
755'li numaralar, 444'lü numaralar, 1 ile başlayan ücretli 3 haneli numaralar paket kapsamındadır. Bu numaralar dışındaki 118'li numaralar, kısa numaralar, yarışma servisleri, sohbet hatları, bilgi ve danışma numaraları, tüm katma değerli hizmet sunulan numaralarına doğru yapılan arama ücretleri yararlanılan tarifedeki ücretlendirmelerden farklıdır, tarifede belirtilen ücretler veya var ise ücretsiz görüşme süreleri bu servisleri kapsamamaktadır.
-
Data hattımda kullanabilir miyim?
Hayır, data hattı ile kullanılamamaktadır.
-
Birden fazla kez üst üste aldığımda kullanım süresi uzar mı?
Birden fazla üst üste alınamaz.
-
Tarife/paketin iptal edilmesi durumunda tekrar yararlanılabilir miyim?
Evet yararlanabilirsiniz.
-
Birden fazla hattımla yararlanabilir miyim?
Evet yararlanabilirsiniz.
-
Fatura dönem değişikliği ve borç nedeniyle hattın kapatılması durumunda devam eder mi?
Evet devam etmektedir.