KONUŞMA | İNTERNET | SMS | EK AVANTAJ | ÜCRET |
---|---|---|---|---|
1000
DK
HER YÖNE
|
30
GB
İNTERNET
1
GB
BiP'E ÖZEL İNTERNET
|
250
SMS
HER YÖNE
|
Tarifen Yurt Dışında Geçerli ve TV+'ta geçerli 5GB internet, Lifebox'ta 5GB internet ve Fizy'de geçerli 5GB internet
TV+'ta geçerli 5GB internet, Lifebox'ta 5GB internet ve Fizy'de geçerli 5GB internet
|
YILLIK ABONELİK
AYLIK ABONELİK
|
Katılım Kriterleri
- 22.03.2024 Tarihi itibarıyla dijital kanallardan Hazır Kart'tan ödeme tipi değişikliği yaparak Turkcell Faturalı'ya gelen bireysel faturasız ses hattı abonelerinin Bol Star 30GB kampanyasından faydalanma taahhüdünde bulunmaları durumunda başvuruyu takiben 12 fatura dönemi boyunca faydalanacaklardır.
- Aboneler bu kampanya ile yeni kontrata geldikleri durumlarda ilk ay kullanabilecekleri 30 GB paketi aktiflenir. Aboneler 365 günde en fazla 3 defa ve 2 ayda 1 kere bu faydayı alabilirler. Kontratın ilk ayında geçerli olan 30 GB internet paketi, Turkcell İletişim AŞ tarafından sunulmaktadır ve Turkcell mobil şebekesinde kullanılabilir
Ücretlendirme
- Bu aboneler 12 fatura dönemi boyunca paketin aylık ücretinde gerçekleşecek olası fiyat değişikliklerinden etkilenmeyecektir. Kampanya bitiminde aboneler paketin o anki taahhütsüz ücreti üzerinden ücretlendirilmeye devam edecektir. Kampanyadan 12 ay süresi dolmadan ayrılan aboneler kampanyadan faydalandıkları süre boyunca aldıkları indirim ya da kalan taahhüt süresi boyunca ödenecek paket ücretleri toplamından hangisi lehlerine ise ona göre erken iptal ücreti ödeyeceklerdir. İlk 3 fatura dönemi boyunca erken iptal bedeli ödenmez, 3.fatura döneminden itibaren erken iptal bedeli ilk 3 faturayı da kapsayacak şekilde yansıtılır.
- Paket kapsamında TV+'ta geçerli 5GB internet, Lifebox'ta 5GB internet ve fizy'de geçerli 5GB internet sunulmaktadır. Paketteki TV+, Lifebox ve fizy’i uygulamaları için verilen internet hakkına servis hizmeti dahil değildir. Bu servislere ait verilen internet hakları servis satın alındıktan sonra kullanılabilir.
- Kampanyaya katılan aboneler için, kampanyadan faydalanılan süre boyunca alınan indirimlerin toplamı hesaplanırken kampanya kapsamında sunulan 30 GB ilk ay faydasının 55,86 TL bedeli hesaplamaya dahil edilir.
- IPTAL BOLSTAR30GB yazıp 2200'a gönderilerek kampanya iptal edilebilir.
- Bu kampanyaya geçiş yapan abonelerimiz yurtiçi 4.5G hizmetinden faydalanmak için onay vermiş ve abonelik başvurusunda bulunmuş sayılır.
- Ücretlendirme periyodu konuşma için 6 sn, internet için 1 kb’dir
- Paket içerisindeki SMS, MMS olarak da kullanılabilir.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
Katılım Kriterleri
- 22.03.2024 Tarihi itibarıyla dijitalden Hazır Kart'tan ödeme tipi değişikliği yaparak Turkcell Faturalı'ya gelen bireysel ses hattı aboneleri yararlanabilir.
Ücretlendirme
- Tarife paketi bitişindeki kullanım bilgisi için tıklayınız.
- Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir, telsiz kullanım ücreti ve telsiz ruhsat ücreti dahil değildir. vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
- Yurt içi tarifenizdeki tüm her yöne dakika, internet ve SMS’i yurt dışında geçerli ülkelerde günlük ek ücret karşılığında kullanabilirsiniz. yurt dışında geçerli ülkelerde tarifenizin tüm her yöne dakikası ile bulunduğunuz ülke ve Türkiye’yi arayabilir, ayrıca tüm internet ve SMS’lerinizi kullanabilirsiniz. yurt dışında yaptığınız ilk kullanımda devreye girer. kullanmadığınız gün ücret ödemezsiniz. detaylı bilgi için tıklayınız.
- Bu özelliği iptal ettiğiniz durumda ya da özelliğin geçerli olmadığı ülkelerde, başka bir yurt dışı paketiniz yoksa belirli ülkelerde devreye giren akıllı dünya tarifesi, 14.12.2022 itibariyle yeni abone alımına kapanmıştır. bu tarihten önce akıllı dünya tarifesi faydasını içeren paket veya kampanyalardan birine kayıt olan abonelerimiz, kampanya süreleri sonuna kadar bu tarifeden faydalanabilirler. akıllı dünya tarifesi ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız.
- Paket dahilinde verilen ve kullanılmayan faydalar bir sonraki fatura dönemine devretmez
- 755'Li numaralar, 444'lü numaralar, 1 ile başlayan ücretli 3 haneli numaralar paket kapsamındadır. bu numaralar dışındaki 118'li numaralar, kısa numaralar, yarışma servisleri, sohbet hatları, bilgi ve danışma numaraları, tüm katma değerli hizmet sunulan numaralarına doğru yapılan arama ücretleri yararlanılan tarifedeki ücretlendirmelerden farklıdır, tarifede belirtilen ücretler veya var ise ücretsiz görüşme süreleri bu servisleri kapsamamaktadır.
- Turkcell, sunulan hizmetin haberleşme ihtiyacının karşılanması dışında amaçlar için kullanıldığını belirlemesi durumunda tespit ettiği hatları kapama hakkını saklı tutar.
- Ücretlendirme periyodu konuşma için 6 sn, internet için 1 kb’dir.
- Fct cihazlarına takılan hatlar bu paketten yararlanamazlar.
- Paket dahilinde sunulan faydalar 3. şahıslara transfer edilemez.
- Bu tarife paketine geçiş yapan abonelerimiz yurt içi 4.5g hizmetinden faydalanmak için onay vermiş ve abonelik başvurusunda bulunmuş sayılır.
- Yurt içi her yöne dakikalarınız ve SMS'leriniz KKTCell yönüne de geçerlidir.
- Paket içerisindeki SMS, mms olarak da kullanılabilir.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
Yıllık Abonelik
-
Kampanya İçeriği Nedir?
Yurtiçi her yöne 1000 dakika, yurtiçi her yöne 250 SMS ve her yöne 30GB internet içerir.
-
Kampanya Faydalarını Ne Zaman Kullanmaya Başlarım? Aktiflendiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Kampanya anında devreye girer. Devreye girdiğinde bilgilendirme SMS'i gönderilir.
-
Kampanyaya nasıl katılabilirim?
Bireysel faturasız ses hattı aboneleri kampanyaya web ya da Turkcell uygulamasına giriş yaptıktan sonra 'Faturalı Hatta Geçiş' menüsünden katılabilir.
-
Kullanmadığım kampanya faydaları bir sonraki aya devreder mi?
Hayır, devretmez.
-
Kampanya dahilindeki faydaların %80 ve %100 kullanımları bittiğinde bilgilendirmesi yapılacak mı?
Evet, kullanım haklarınızın %80 ve %100’üne ulaştığınızda SMS ile bilgilendirme yapılır.
-
Kampanyadan kazandığım faydaların kalan miktarını ve geçerlilik süresini nasıl öğrenebilirim?
KALAN yazıp 2200'a kısa mesaj gönderdiğinizde veya Turkcell Uygulaması uygulamasından ücretsiz olarak fatura kesim tarihinize kadar paketinizden kalan dakika/ internet bilgilerini öğrenebilirsiniz.
-
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde kampanya faydalarım geçerli olur mu?
Hattınızı başka bir numaraya yönlendirmeniz durumunda yapacağınız görüşmelerinizde paket dakikalarınız geçerli olmaz. Yönlendirme servisimizin ücretlendirme bilgileri için lütfen tıklayın.
-
Kampanyadan yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Hayır, sınır bulunmamaktadır.
-
Kampanya iptalinde veya taahhüt bitiminde tarifem değişir mi, nasıl ücretlendirilirim?
Kampanya iptali veya taahhüt bitiminde ilgili paketin aylık abonelik ücreti ile ücretlendirilirsiniz.
-
Kampanyayı iptal işlemi yapıldığında kampanyadan kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi? İptal olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Kampanyanızı iptal ettirdiğinizde o ay içinde kullanmadığınız dakika ve internet kullanımınız fatura kesiminizde silinir ve iptal talebiniz (veya tarife/paket değişiklik talebiniz) fatura kesiminizden itibaren geçerli olur.
-
Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması, ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Numara değişikliğinde ve fatura dönem değişikliğinde devam eder, diğer durumlarda devam etmez.
-
Konuşma kampanyaları için Özel Servis numaraları ve 444’lü Aramalar
Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.
-
Kampanya kapsamında kazandığım faydaları başka bir hatta transfer edebilir miyim?
Hayır, edilemez.
Aylık Abonelik
-
Tarife/Paket içeriği nedir?
Yurtiçi her yöne 1000 dakika, yurtiçi her yöne 250 SMS ve her öne 30GB internet içerir.
-
Nasıl kayıt olabilirim?
Turkcell Uygulaması ya da turkcell.com.tr'den başvurabilirsiniz.
-
Tarife/Paket değişikliği yapılabilir miyim?
Geçmek istediğiniz paket/tarifeye geçiş talebinde bulunarak değişiklik yapabilirsiniz.
-
Tarife/Paket’den yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Hayır, sınır bulunmamaktadır.
-
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Hattınızı başka bir numaraya yönlendirmeniz durumunda yapacağınız görüşmelerinizde paket dakikalarınız geçerli olmaz. Yönlendirme servisimizin ücretlendirme bilgileri için lütfen tıklayın -
Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Hayır, devretmez.
-
Paketim yurt dışında geçerli mi?
- yurt içi tarifenizdeki tüm her yöne dakika, internet ve sms’i yurt dışında geçerli ülkelerde günlük ek ücret karşılığında kullanabilirsiniz. Yurt dışında geçerli ülkelerde tarifenizin tüm her yöne dakikası ile bulunduğunuz ülke ve türkiye’yi arayabilir, ayrıca tüm internet ve sms’lerinizi kullanabilirsiniz. Yurt dışında yaptığınız ilk kullanımda devreye girer. Kullanmadığınız gün ücret ödemezsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
- bu özelliği iptal ettiğiniz durumda ya da özelliğin geçerli olmadigi ülkelerde, baska bir yurt disi paketiniz yoksa belirli ülkelerde devreye giren Akilli Dünya Tarifesi, 14.12.2022 Itibariyle yeni abone alimina kapanmistir. Bu tarihten önce Akilli Dünya Tarifesi faydasini içeren paket veya kampanyalardan birine kayit olan abonelerimiz, kampanya süreleri sonuna kadar bu tarifeden faydalanabilirler. Akıllı dünya tarifesi ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız.
-
Nasıl İptal ederim?
Paketinizi iptal etmek için müşteri hizmetlerini arayabilir veya başka bir tarife ya da pakete geçme talebinde bulunabilirsiniz.
Paketinizi iptal ettirdiğinizde o ay içinde kullanmadığınız dakika ve internet kullanımınız fatura kesiminizde silinir ve iptal talebiniz (veya tarife/paket değişiklik talebiniz) fatura kesiminizden itibaren geçerli olur. -
İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi? Iptal olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Paketinizi iptal ettirdiğinizde o ay içinde kullanmadığınız dakika ve internet kullanımınız fatura kesiminizde silinir ve iptal talebiniz (veya tarife/paket değişiklik talebiniz) fatura kesiminizden itibaren geçerli olur.
-
Tarife/paket dâhilindeki faydaların %80 ve %100 kullanımları bittiğinde bilgilendirmesi yapılacak mı?
Evet, kullanım haklarınızın %80 ve %100’üne ulaştığınızda SMS ile bilgilendirme yapılır.
-
Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
KALAN yazıp 2200'a kısa mesaj göndererek ücretsiz olarak fatura kesim tarihinize kadar paketinizden kalan dakika/ internet bilgilerini öğrenebilirsiniz.
-
Paket dahilinde verilen haklar, farklı hatlara transfer edilebilir mi?
Hayır, edilemez.
-
Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Numara değişikliği ve fatura kesim tarihi değişikliğinde devam eder, diğer durumlarda devam etmez.
-
Tarife/paketten kalan haklarım bana otomatik bildirilecek mi?
Evet, kullanım haklarınızın %80 ve %100’üne ulaştığınızda SMS ile bilgilendirme yapılır.
-
Data hattımda kullanabilir miyim?
Hayır, data hattında kullanılamamaktadır.
-
Data paketinin üst bağlantı hızı nedir?
Kampanyada verilen, data paketinin 4.5G şebekesinde üst hız limiti terminal yeteneklerine göre değişmekle birlikte Turkcell şebekesi 1.6* Gpbs desteklemektedir.
*1.6 Gbps hız desteği terminalin yeteneklerinin yanında baz istasyonlarının konfigürasyonuna da bağlı olarak değişmekte olup, Turkcell şebekesinde verilebilecek Max Downlink -DL hız değerlerini ifade etmektedir. -
Hız kısıtlı hatta tanımlandığında hız kısıtı kalkar mı?
Evet kalkar.
-
Birden fazla hattımla yararlanabilir miyim?
Her bir hattın kriterleri sağlaması durumunda, her bir hat için ayrı ayrı işlem yapılarak yararlanabilirsiniz.
-
Tarife/paket içeriğinde verilen servis faydalar, üzerine tanımlı aynı servis varsa tanımlanır mı?
Hayır.
-
Tarife/paket içeriğinde verilen servis faydaları iptal edildiğinde yeniden alınabilir mi?
Evet.
-
Fatura dönem değişikliği ve borç nedeniyle hattın kapatılması durumunda devam eder mi?
Devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, borç nedeniyle veya abone isteğiyle hattın kapanması durumlarında paket faydalarınız sonlanır. Numara değişikliği, sim kart değişikliği, fatura dönem değişikliği durumlarında paket faydalarınız devam eder.