Kim Aramış

Sizi arayanları bir kenara not eden servis

99 KR / AY Hemen Al
Kim Aramış

Kim Aramış Nedir?

KimAramış servisi ile ayda 0,99 TL'ye, ulaşılamaz olduğunuzda, "kimler aramış, kaç kez aramış" gibi soruların cevapları bir SMS’le cebinize gelir.

KIM yazıp 2222'ye göndererek, sizi kimin ne zaman kaç kez aradığını belirten Kim Aramış SMS'lerini almaya başlayabilirsiniz.

  • Kim Aramış SMS servisi ile, telefonunuz kapalıyken veya ulaşılamaz durumdayken, sizi kim, kaç kez, ne zaman aradı bilgisi cebinize SMS'le gelir.
  • Yurt dışında, telefonunuz kapalı ise KimAramış Servisi'ni kullanabilirsiniz. Telefonunuz ulaşılmaz ise servis kullanım dışında kalır.
  • Sekreter servisine ait sesli yanıt sisteminde ve sesli mesaja ulaşma adımlarında iyileştirmeler yapılmıştır. 19 Ocak 2014  itibarıyla 7565 kısa numarası üzerinden verilen sesli mesaj dinleme hizmeti, Sekreter servisi (7532) ile değiştirilmiştir. 19 Ocak 2014 sonrasında, size bırakılan sesli mesajları artık 7532 üzerinden dinleyebilirsiniz. 19 Ocak 2014 öncesinde Sekreter üzerinden bırakılan sesli mesajlara 7534 üzerinden, 7565 Sesli yanıt sisteminden bırakılan mesajlara 7565’ten 22 Ocak’a kadar ulaşabilirsiniz. 19 Ocak 2014  öncesinde bırakılmış eski mesajlarınızı dinlemek için 7565 ve 7534 kısa numaralarını aramak, 19 Ocak 2014'den itibaren ücretsiz olacaktır. 
  • 19 Ocak 2014 ’den itibaren, Sesli mesajınız vardır bilgisini ileten SMS’ler ise, her arama için ayrı gelecek ve SMS’te sesli mesajın hangi numaradan bırakıldığı bilgisi paylaşılacaktır. Örnek:
    “30/12/2013, 15:09 tarihinde +905XXXXXXXXX tarafından birakilan 1 yeni mesajiniz var. Mesaji dinlemek icin lütfen 7532 yi arayin.”
  • Faturalı ve Hazır Kart'lı bireysel ve kurumsal aboneler için, Kim Aramış SMS Servisi %18 KDV ve %25 ÖİV dahil ayda 99 KR'tur. 
  • Servis aboneliği iptal edilmediği sürece devam eder. Aboneliğin aylık kullanım süresi bitiminden önce servis iptal edildiğinde, ücret iade edilmez. Ücretlendirme aylıktır, gönderilen SMS sayısından bağımsızdır.
  • 08.01.2015 itibari ile ön ödemeli hat kullanıyorsanız;servisten 1 ay boyunca faydalanmak icin hattınızda yeterli TL niz bulunmadiginda, hattınızdaki TL miktarına denk gelen gun kadar servisten yararlanabilirsiniz.
  • 19 Ocak 2014 itibarıyla telefonunuz kapalıyken veya ulaşılamazken, veya siz 30 saniye süresince telefonu cevaplamadığınızda, size bırakılan sesli mesajları (tanıtım içerikli mesajlar dahil olmak üzere) dinlemek için 7565 yerine 7532 aranacaktır. 7532'yi aramak ücretsizdir.
  • 7532 Sekreter Servisi ile, telefonunuz kapalıyken veya ulaşılamazken, veya telefonunuza cevap veremediğiniz durumda size bırakılan sesli mesajları size bildiren arama detayı mesajları ve sesli mesaj bilgisini içeren mesajlar ücretsizdir.
  • 19 Ocak 2014 itibarıyla, 7565, sesli mesaj bırakmak için, yurt içinde veya yurt dışında aranamayacaktır.
  • 19 Ocak 2014 tarihinden itibaren 7565 kısa numarasını yurt içi, yurt dışı ve Kıbrıs'tan aramak ücretsiz olacaktır ve 7565 kısa numarasına sesli mesaj bırakılmayacaktır. 

 

  • Kim Aramış SMS Servisi'ni iptal etmek için, IPTAL KIM yazıp 2222'ye SMS göndererek ya da 532 Turkcell Müşteri Hizmetleri'ni arayarak iptal işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
  • Hayatım Kolay kampanyası kapsamında tarifenizin hediyesi olarak Kim Aramış Servisi'nden ücretsiz yararlanıyorsanız, ücretsiz KimAramış Servisi'ni iptal etmek için IPTAL KIM yazıp 7080'e ya da 2222'ye gönderebilir ya da 532 Turkcell Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz.
  • Kullanıma açma/iptal işlemleri 1 gün içinde en fazla 3 kez yapılabilir.
  • Eğer telefon rehberinizi “Turkcell Telefon Yedekleme Servisi" ile yedeklediyseniz, gelen bilgilendirme mesajlarında, telefon rehberinize kayıtlı olan kişilerin isimlerini görürsünüz.
  • Sizi arayan numaranın kime ait olduğunu bilmek isterseniz, gelen KimAramış mesajını, üzerinde hiçbir değişiklik yapmadan 2222'ye ücretsiz gönderebilirsiniz. Böylelikle Bilinmeyen servisi ile arayan kişinin telefon numarasının kayıtlı olduğu AD - SOYAD bilgisi cebinize 1.49 TL'ye gelir. 
  • Kimaramış Servisi'nde, dinlenmiş mesajlar ya da dinlenirken yarıda kalmış mesajlar, ilk dinleme sonrasındaki 3 gün boyunca saklanır. 
  • Yetersiz bakiyeniz olduğunda, servisi kullanma talebiniz 90 gün boyunca geçerli olur. Bakiye yeterli seviyeye geldiğinde servisten faydalanmaya başlayabilirsiniz. 
  • Turkcell'e yeni gelen müşterilerimiz, Kim Aramış servisini ücretsiz deneyimliyor. Ücretsiz KimAramış servisi 5. günde tanımlanıyor. 30 gün boyunca telefonunuz kapalıyken, ulaşılamıyorken kimin, ne zaman, kaç kez aradığını ücretsiz öğrenebilirsiniz. 30. günün bitiminde ücretsiz KimAramış servisi kendiliğinden iptal oluyor, ek bir işlem yapmanıza gerek yok. Dilerseniz, 30 günlük ücretsiz deneme süresi içinde servisi IPTAL KIM yazıp 2222'ye göndererek kendiniz iptal edebilirsiniz. Ücretsiz kullanım süreniz bittiğinde, KimAramış servisinden ayda 99 kr'a ücretli yararlanmak isterseniz KIM yazıp 2222'ye gönderebilirsiniz.

 

  • Ek bilgi olarak, Turkcell'e yeni gelen müşterilerimiz, Cep Açık servisini de ücretsiz deneyimliyor.Ücretsiz CepAçık servisi 15. günde tanımlanıyor. 30 gün boyunca arayıp ulaşılamayan kişilerin ne zaman ulaşılabilir olduğunu size gelen SMS ile ücretsiz öğrenebilirsiniz. 30. günün bitiminde ücretsiz CepAçık servisi kendiliğinden iptal oluyor, ek bir işlem yapmanıza gerek yok. Dilerseniz, 30 günlük ücretsiz deneme süresi içinde servisi IPTAL CEPACIK yazıp 2222'ye göndererek kendiniz iptal edebilirsiniz. Ücretsiz kullanım süreniz bittiğinde, CepAçık servisinden ayda 99 kr'a ücretli yararlanmak isterseniz CEPACIK yazıp 2222'ye gönderebilirsiniz.

  • Tüm telefonlarda, arama yapıldığında, ekranda çıkan “Aktif arama yönlendirme” notu (not, telefon modeline göre değişebilir), kullanıcıyı bilgilendirme amaçlıdır. Yönlendirme kullanan müşterilerimizin telefonlarında çıkan bu ücretsiz not/mesaja GSM operatörleri müdahale edemez. Sadece hattını yönlendirme servislerine (Yönlendir, Sekreterim, KimAramış) yönlendiren müşterilerimiz, servis kullanım ücretleri ile ilgili bilgilendirilir.
  • 444'lü ve tanıtım yapılan numaralardan gelen aramalar, sesli mesaj sistemine yönlendirilmezler.
Sıkça sorulan sorulara ulaşmak için tıklayın.
SMS
  • KIM yaz 2222’ye gönder
  • Diğer
    Telefonunuzdan *100# yi tuşlayarak ulaşabilirsiniz.

    BENZER SERVİSLER

    Sayfayı kaydırın