Kim Aramış

Sizi arayanları bir kenara not eden servis

99 KR / AY Hemen Al
Kim Aramış

Kim Aramış Nedir?

KimAramış servisi ile ayda 0,99 TL'ye, ulaşılamaz olduğunuzda, "kimler aramış, kaç kez aramış" gibi soruların cevapları bir SMS’le cebinize gelir.

KIM yazıp 2222'ye göndererek, sizi kimin ne zaman kaç kez aradığını belirten Kim Aramış SMS'lerini almaya başlayabilirsiniz.

  • Kim Aramış SMS servisi ile, telefonunuz kapalıyken veya ulaşılamaz durumdayken, sizi kim, kaç kez, ne zaman aradı bilgisi cebinize SMS'le gelir.
  • Yurt dışında, telefonunuz kapalı ise KimAramış Servisi'ni kullanabilirsiniz. Telefonunuz ulaşılmaz ise servis kullanım dışında kalır.
  • Sekreter servisine ait sesli yanıt sisteminde ve sesli mesaja ulaşma adımlarında iyileştirmeler yapılmıştır. 19 Ocak itibariyle 7565 kısa numarası üzerinden verilen sesli mesaj dinleme hizmeti, Sekreter servisi (7532) ile değiştirilmiştir. 19 Ocak sonrasında, size bırakılan sesli mesajları artık 7532 üzerinden dinleyebilirsiniz. 19 Ocak öncesinde Sekreter üzerinden bırakılan sesli mesajlara 7534 üzerinden, 7565 Sesli yanıt sisteminden bırakılan mesajlara 7565’ten 22 Ocak’a kadar ulaşabilirsiniz. 19 Ocak öncesinde bırakılmış eski mesajlarınızı dinlemek için 7565 ve 7534 kısa numaralarını aramak, 19 Ocak’tan itibaren ücretsiz olacaktır. 
  • 19 Ocak’tan itibaren, Sesli mesajınız vardır bilgisini ileten SMS’ler ise, her arama için ayrı gelecek ve SMS’te sesli mesajın hangi numaradan bırakıldığı bilgisi paylaşılacaktır. Örnek:
    “30/12/2013, 15:09 tarihinde +905XXXXXXXXX tarafından birakilan 1 yeni mesajiniz var. Mesaji dinlemek icin lütfen 7532 yi arayin.”
  • Faturalı ve Hazır Kart'lı bireysel ve kurumsal aboneler için, Kim Aramış SMS Servisi %18 KDV ve %25 ÖİV dahil ayda 99 KR'tur. 
  • Servis aboneliği iptal edilmediği sürece devam eder. Yeterli bakiye bulunmadığı durumda servisten yararlanılamaz. Aboneliğin aylık kullanım süresi bitiminden önce servis iptal edildiğinde, ücret iade edilmez. Ücretlendirme aylıktır, gönderilen SMS sayısından bağımsızdır.
  • 19 Ocak itibarıyla telefonunuz kapalıyken veya ulaşılamazken, veya siz 30 saniye süresince telefonu cevaplamadığınızda, size bırakılan sesli mesajları (tanıtım içerikli mesajlar dahil olmak üzere) dinlemek için 7565 yerine 7532 aranacaktır. 7532'yi aramak ücretsizdir.
  • 7532 Sekreter Servisi ile, telefonunuz kapalıyken veya ulaşılamazken, veya telefonunuza cevap veremediğiniz durumda size bırakılan sesli mesajları size bildiren arama detayı mesajları ve sesli mesaj bilgisini içeren mesajlar ücretsizdir.
  • 19 Ocak itibarıyla, 7565, sesli mesaj bırakmak için, yurt içinde veya yurt dışında aranamayacaktır.
  • 19 Ocak tarihinden itibaren 7565 kısa numarasını yurt içi, yurt dışı ve Kıbrıs'tan aramak ücretsiz olacaktır ve 7565 kısa numarasına sesli mesaj bırakılmayacaktır. 

 

  • Kim Aramış SMS Servisi'ni iptal etmek için, IPTAL KIM yazıp 2222'ye SMS göndererek ya da 532 Turkcell Müşteri Hizmetleri'ni arayarak iptal işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
  • Tarifenize özel Kim Aramış Servisi'nden ücretsiz yararlanıyorsanız, ücretsiz KimAramış Servisi'ni iptal etmek için IPTAL KIM yazıp 7080'e ya da 2222'ye gönderebilir ya da 532 Turkcell Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz.
  • Kullanıma açma/iptal işlemleri 1 gün içinde en fazla 3 kez yapılabilir.
  • Eğer telefon rehberinizi “Turkcell Telefon Yedekleme Servisi" ile yedeklediyseniz, gelen bilgilendirme mesajlarında, telefon rehberinize kayıtlı olan kişilerin isimlerini görürsünüz.
  • Sizi arayan numaranın kime ait olduğunu bilmek isterseniz, gelen KimAramış mesajını, üzerinde hiçbir değişiklik yapmadan 2222'ye ücretsiz gönderebilirsiniz. Böylelikle Bilinmeyen servisi ile arayan kişinin telefon numarasının kayıtlı olduğu AD - SOYAD bilgisi cebinize 1.49 TL'ye gelir. 
  • Kimaramış Servisi'nde, dinlenmiş mesajlar ya da dinlenirken yarıda kalmış mesajlar, ilk dinleme sonrasındaki 3 gün boyunca saklanır. 
  • Yetersiz bakiyeniz olduğunda, servisi kullanma talebiniz 90 gün boyunca geçerli olur. Bakiye yeterli seviyeye geldiğinde servisten faydalanmaya başlayabilirsiniz. 
  • Turkcell'e yeni gelen müşterilerimiz, Kim Aramış ve Cep Açık Servisi'ni ücretsiz deneyimliyor. 30 gün boyunca telefonları kapalıyken, ulaşılamıyorken kimin, ne zaman, kaç kez aradığını ve arayıp ulaşılamayan kişilerin ne zaman ulaşılabilir olduğunu SMS ile ÜCRETSİZ öğrenebiliyor. Ücretsiz kullanım, Kim Aramış için 5. günde, Cep Açık için 15. günde başlıyor. İptal için; Kim Aramış iptali için IPTAL KIM, Cep Açık iptali için IPTAL CEPACIK yazıp 2222'ye gönderilmesi yeterli.
  • Tüm telefonlarda, arama yapıldığında, ekranda çıkan “Aktif arama yönlendirme” notu (not, telefon modeline göre değişebilir), kullanıcıyı bilgilendirme amaçlıdır. Yönlendirme kullanan müşterilerimizin telefonlarında çıkan bu ücretsiz not/mesaja GSM operatörleri müdahale edemez. Sadece hattını yönlendirme servislerine (Yönlendir, Sekreterim, KimAramış) yönlendiren müşterilerimiz, servis kullanım ücretleri ile ilgili bilgilendirilir.
  • 444'lü ve tanıtım yapılan numaralardan gelen aramalar, sesli mesaj sistemine yönlendirilmezler.
Sıkça sorulan sorulara ulaşmak için tıklayın.
SMS
  • KIM yaz 2222’ye gönder
  • Diğer Telefonunuzdan *100# yi tuşlayarak ulaşabilirsiniz.

    BENZER SERVİSLER

    Sayfayı kaydırın