Çocuğum Güvende Nedir?
Ücretsiz Çocuğum Güvende Servisi ile 7-15 yaş arasındaki çocuğunuzun çağrılarını yönetebilir, tanımadığı kişilerle konuşmasını engelleyebilirsiniz.
Daha Fazla Bilgi
- Çocuğum Güvende Servis ayarlarını Turkcell Uygulaması uygulamasından yapabilirsiniz.
- Aşağıdaki aboneler Çocuğum Güvende Servisi'nden yararlanamaz:
CallCenter hatları
Numara Engelleme Servisi aboneleri
Askercell aboneleri
İkinci Numaram BiP'te servisi aboneleri
Upcall aboneleri
Nasıl Kullanırım?
- Çocuğunuzun çağrı ayarlarını Turkcell Uygulaması uygulamasında Çocuğum Güvende başlığı altından, 532 Turkcell Müşteri Hizmetlerini arayarak veya Turkcell Mağazaları ile yapabilirsiniz.
Servis Detayları
Çocuğum Güvende Servisi’nden yararlanmak için çocuğunuza verdiğiniz hat ile abonelik talebinde bulunan ebeveyn hattının aynı kişiye ait olması gerekmektedir. Örneğin çocuğunuza verdiğiniz hat babasına ait bir hat ise abonelik talebini babası başlatmalıdır.
- GUVENDE Çocuğunuzun Numarasını yazıp 2200’a ücretsiz göndererek abonelik talebinde bulunabilirsiniz. Örnek: GUVENDE 5XXXXXXXXX.
- Ardından gelen SMS’i çocuğunuzun TC kimlik numarasını ve ve doğum tarihini (Gün/Ay/Yıl olacak şekilde) yazarak cevaplayınız.
- Çocuğum Güvende için tanımlanan “çocuğunuzun kullandığı hat”, aynı zamanda Çocuğum Güvende Servisi için abonelik başlatma talebinde bulunamaz.
- Çocuk hattı, bir başka hat için ebeveyn hattı olarak atanamaz.
AYARLAR
Abonelik sonrasında servis ayarlarını Turkcell Uygulaması uygulamasında Çocuğum Güvende başlığı altından, 532 Turkcell Müşteri Hizmetlerini arayarak veya Turkcell Mağazaları ile yapabilirsiniz.
SERVİS ÖZELLİKLERİ
- Çocuğunuzun başlattığı aramalar ve/veya ona gelen aramalar için numara bazında kısıtlama yapabilirsiniz. Dilerseniz belirli bir saat dilimi için tüm aramaları engelleyebilir veya bütün aramalara izin verebilirsiniz. Böylece çocuğunuzun tanımadığı kişileri aramasını ya da onlardan çağrı gelmesini engelleyebilirsiniz. Ders çalışırken ya da okuldayken telefon kullanımını kontrol edebilirsiniz.
Nasıl İptal Ederim?
- Servisi iptal etmek için IPTAL GUVENDE Çocuğunuzun numarasını yazıp 2200’a gönderebilirsiniz. Örnek: IPTAL GUVENDE 5XXXXXXXXX
Diğer Satın Alma Seçenekleri
Servis aboneliği ücretsizdir.
-
Hat devri, numara değişikliğinde servisi kullanmaya devam edebilir miyim?
Hat devredildiğinde servis iptal edilir, numara değişikliğinde servisi kullanmaya devam edebilirsiniz.
-
Çocuğum Güvende Servisi nedir?
Çocuğum Güvende Servisi sayesinde çocuğunuzun çağrılarını yönetebilir, çocuğunuzun tanımadığı kişilerle konuşmasını ve onu yabancıların aramasını engelleyebilirsiniz.
-
Çocuğum Güvende servisinden kimler yararlanabilir?
Bireysel Turkcell aboneleri servisten yararlanabilir. Abonelik için çocuğunuza verdiğiniz hat ile abonelik talebinde bulunan hattın ayni kişiye ait olmasi gerekmektedir. Örneğin çocuğunuza verdiğiniz hat babasına ait bir hat ise abonelik talebini babası başlatmalıdır. Ev Turkcell aboneleri servisten yararlanamaz.
-
Çocuğum Güvende Servisi'nin ücreti nedir?
Çocuğunuz Güvende Servisi'nden ücretsiz faydalanabilirsiniz. Ebeveyn ve çocuk hattından ücretlendirilme yapılmaz. -
Çocuğum Güvende servisine nasıl abone olabilirim?
Çocuğum Güvende servisinden yararlanmak ve abonelik için çocuğunuza verdiğiniz hat ile abonelik talebinde bulunan ebeveyn hattinin ayni kişiye ait olmasi gerekmektedir. Örneğin çocuğunuza verdiğiniz hat babasına ait bir hat ise abonelik talebini babası başlatmalıdır.
- GUVENDE Çocuğunuzun Numarasini yazip 2222’ye göndererek abonelik talebinde bulunur. Örnek: GUVENDE 5XXXXXXXXX.
- Ardından gelen SMS’i çocuğunuzun TC kimlik numarasını ve doğum tarihini (Gün/Ay/Yıl olacak şekilde) yazarak cevaplayınız.
- Çocuğunuz kullandigi hatta bir onay SMSi gönderilecektir. Onay arkasından abonelik başlayacaktır.
- GUVENDE Çocuğunuzun Numarasini yazip 2222’ye göndererek abonelik talebinde bulunur. Örnek: GUVENDE 5XXXXXXXXX.
-
Çocuğum Güvende servisinin çağrı ayarlarını nerden yapabilirim?
Abonelik sonrasında Çocuğunuzun çağrı ayarlarını Turkcell Uygulaması uygulamasında Çocuğum Güvende başlığı altından veya 532 Turkcell Müşteri Hizmetlerini arayarak yapabilirsiniz.
-
Hangi numaralar için çağrı ayarları yapılabilir?
Turkcell ve yurt içi GSM operatörlerinin GSM numaraları için, yurt içi sabit hat numaraları için çağrı ayarları yapabilirsiniz. GSM numaraları dışında kalan numaralar için (örnek katma değerli servis numaraları..vb) çağrı ayarları yapamazsınız. Yurt dışı numaralar için ayar yapamazsınız.
-
Çocuğum yurt dışına gitse bile çağrı ayarları geçerli olur mu?
Evet, servis için yaptığınız yurt içi numaralarına yönelik ayarlar çocuğunuz yurt dışına gitse bile geçerlidir. -
ÖdemeliAra ve Yönlendirme servislerini kullanırken istisna olan durumlar var mı?
Çocuğum Güvende servisi kapsamında yapılan çağrı ayaları ÖdemeliArama ve Yönlendirme servisleri için de çalışır. Şu iki durum için istisna bulunmaktadır;
Ödemeli Arama: Çocuğun hattı için araması yasak bir numara tanımlanır. Araması yasaklı olan bu numaradan çocuğun hattına ÖdemeliAra gelirse çağrı kurulur.
Çağrı yönlendirme: Çocuğun hattına araması yasaklı bir numara tanımlanır. Yasaklı bu numaraya başka bir C numarası yönlendirme yapmışsa, çocuk bu C abonesini ararsa, listesindeki yasaklı numaraya yönlendirme olduğu için çağrı kurulur.