Akıllım Güvende

Akıllım Güvende ile artık cihazlarınız daha akıllı! Üstelik cihaz sigortası Turkcell'den Hediye!

Akıllım Güvende

Akıllım Güvende Nedir?

Akıllım Güvende ile cihazlarınızın içinde bulunan uygulamalarla ilgili destek alır, Google Play, App Store ve i-Tunes ayarlarını telefon üzerinden rahatlıkla yapabilirsiniz. Akıllım Güvende Asistans Paketi ile hasar gören ya da arızalanan cihazlarınızı, tamirat sürecinin takibi için size en yakın Turkcell İletişim Merkezi’ne bırakabilirsiniz. Üstelik Akıllım Güvende Asistans Paketi'nden faydalanan kullanıcılarımıza cihaz sigortası Turkcell'den hediye!

Daha Fazla Bilgi

  • Turkcell Müşterimiz sadece kontratlı cihazlar ile birlikte Akıllım Güvende Asistans Paketi'ne sahip olabilir.
  • Mesai Saati: Hafta içi: 09.00-21.00, Cumartesi: 10:00-22.00 arası.
  • Akıllım Güvende Asistans Paketi ile birlikte cihaz sigortası Turkcell’in hediyesidir.
  • Özel Tablet Tekifleri ve Bireysel Akıllı Telefona Ek Tablet Teklifleri kampanyaları altındaki tabletler ile Akıllım Güvende Asistan Paketi sunulmamaktadır.

Akıllım Güvende; 

  • Sadece cihaz kontratı (Tablet & Akıllı Telefon) ile alınabilir.
  • Cihaz kontratı alındığı esnada Akıllım Güvende Asistan Paketi'nden yararlanılabilir.
  • Cihaz kontratından bağımsız iptal edilemez. İptali durumunda müşteriye kalan cihaz ve paket bedeli yanstılır.

Hasar Durumunda:

  • Hasar anında 0532 757 22 33'ü arayarak hasar sürecini ve Akıllım Güvende kontolünü başlatmanız gerekmektedir.
  • Hasar hattında ilk ekspertiz yapıldığında, hasarın sigorta kapsamında olduğu tespit edilirse, arızalanan cihazınızı tamirat sürecinin takibi için en yakın Turkcell İletişim Merkezi’ne bırakabilirsiniz.

  • Akıllım Güvende Asistans Paketi'ni taahhütlü cihazınızla eş zamanlı olarak tüm Turkcell İletişim Merkezlerinden, Turkcell Yetkili Satış Noktalarından ve Flagship Mağazalarımızdan alabilirsiniz.
Akıllım Güvende Asistan Paketi aşağıdakileri kapsamaktadır:
  • Yalnızca Akıllım Güvende müşterilerimize özel 0532 757 22 33 numaralı hat üzerinden teknik destek alma ve hasar bildirimi yapma,
  • Teknik destek almak isteyen müşterilerimize Mobil Teknoloji Merkezleri’nde önceliklendirme,
  • Turkcell hatlarından arayan müşterilerimize ücretsiz çağrı,
  • Kullanılan cihaz ile ilgili kolay kullanım bilgilendirmeleri,
  • İnternet, SMS ve MMS ayarlarında destek,
  • Akıllım Güvende müşterilerin tespiti ve aramaların Chubb hasar hattına yönlendirilmesi,
  • Akıllım Güvende kapsamındaki hasarlı cihazların müşterinin elden teslim ettiği Turkcell İletişim Merkezi’nden alınması ve tekrar aynı yere teslim edilmesi,
  • Tamirat süreçlerinin takibi ve abonenin bilgilendirilmesi,
  • Telefonda yedekleme & geri yükleme işlemlerinde destek,
  • Cihaz uygulama destek,
  • Google Play ayarları,
  • App Store ve i-Tunes ayarları.
Turkcell tarafından hediye edilen sigorta kazayla kırılmaları ve sıvı temasını kapsamaktadır. Hasar yönetimi, Chubb tarafından yapılır ve yönetilir. Cihazın çalınması durumunda, hırsızlığı takiben cihaz ile yapılan yetkisiz görüşmelere ilişkin 500 TL'ye kadar fatura ödeme desteği bulunmaktadır.
Detayları sık sorulan sorularda bulabilirsiniz.

 

  • Akıllım Güvende Paketi'ni iptal ettiğinizde, yapmış olduğunuz ödemeleriniz sonrasında kalan bedel iptal bedeli olarak faturanıza yansıtılacaktır. 

 

PaketSon Kullanıcı Fiyatı36 Ay
Small0-1.500 TL6,82 TL
Medium1.501-4.000 TL11,88 TL
Large4001-5000 TL12,95 TL

*Yukarıda gösterilen fiyatlar ortalama taksit bedelleridir. Fatura kesim tarihinize göre fiyat farklılıları oluşabilir. Hizmete dair faturanıza yansıyacak nihai fiyatlar sözleşmenizde yer alacaktır.

*24 ve 36 aylık cihaz taahhüdü ile alınan Akıllım Güvende Asistan Paketi'nde, hizmetiniz kontrat tarihiniz itibarıyla başlar ve 12 ay süre ile geçerlidir. Bedel, cihaz taahhüdü süresince tahsil edilir.

*Akıllım Güvende sigorta opsiyonu sadece 12, 24 ve 36 ay taksit seçeneklerinde geçerlidir.

*Yukarıdaki fiyatlar 36 aylık kredinin ortalama fiyatlarıdır. Ödenecek aylık tutarlar barem, kredi bedeli gibi değişkenlere göre şekillenmektedir. Cihazınız için belirlenen fiyatları bayilerimizden öğrenebilirsiniz.




  • Akıllım Güvende Asistan Paketi kapsamında;

    • Akıllım Güvende ile ilgili 7/24 servis ile ilgili destek ve bilgilendirme;
    • Kullanılan cihaz ile ilgili kolay kullanım bilgilendirmeleri;
    • İnternet, SMS ve MMS ayarlarında destek;
    • Akıllım Güvende müşterilerin tespiti ve aramaların Chubb hasar hattına yönlendirilmesi;
    • Akıllım Güvende müşterilerin hasarlı cihazlarını müşterinin elden teslim ettiği Turkcell İletişim Merkezi’nden alma ve tekrar aynı Turkcell İletişim Merkezi’ne teslim etme;
    • Tamirat süreçlerinin takibi ve abonenin bilgilendirilmesi;
    • Telefonda yedekleme & geri yükleme işlemlerinde destek;
    • Cihaz uygulama destek;
    • Google Play ayarları;
    • I-Tunes ayarları.

    Turkcell tarafından hediye edilen sigorta, kazayla kırılmaları ve sıvı temasını kapsamaktadır. Hasar yönetimi, Chubb European Group Limited İngiltere Merkezli Türkiye İstanbul Şubesi tarafından yapılır ve yönetilir. 

  • Üretici garantisi yalnızca cihazın üretiminden kaynaklanan hasarları karşılar. Akıllım Güvende Asistan Paketi dahilinde hediye edilen sigorta ise kullanıcı kaynaklı kazaen kırılma, sıvı teması hasarları ve hırsızlık durumunda 500 TL'ye kadar yetkisiz arama fatura borcunu teminata dahil eder.

    • Turkcell'in hediyesi cihaz sigortası, cihazınızın garanti kapsamı dışında kaldığı durumlarda geçerlidir.
    • Hediye sigorta kapsamında cihazın kaza sonucu kırılma ve sıvı temasına yönelik her bir 12 ayda iki adet hasar (tamirat veya değişim) (%30 muafiyet ile) teminat içerisindedir.  Cihaz tamir edilebiliyorsa hasar bedelinin %30’u , Cihaz tamir edilemiyor ve değişim söz konusu ise, cihazın satın alınan tarihteki fiyatının %30'u müşteri tarafından ödenir. 
    • Çalınma/ kaybolma durumunda yapılan izinsiz görüşmelerde fatura (500 TL'ye kadar) teminat altındadır.
    • Akıllım Güvende kapsamında hediye edilen sigorta, Chubb European Group Limited  İngiltere Merkezli Türkiye İstanbul Şubesi ürünüdür.

    • Aldığınız kontratlı cihazınız hasar görürse, 48 saat içinde 0532 757 22 33 veya başka bir cihazdan ya da yurt dışından 0090 532 532 0000 numaralı hattan Turkcell Müşteri Hizmetleri'ni aramalısınız.
    • Cihazınızın kaybolması/çalınması durumunda, Polise ve IMEI’nin kapatılması için (312) 294 94 94 numarasından Yetkili Telekom Kurumunun Bilgi İhbar merkezine bildirmiş olmanız gerekmektedir.
    • Turkcell Müşteri Hizmetleri sizi Chubb European Group Limited İngiltere Merkezli Türkiye İstanbul Şubesinin hasar hattına aktararır. Burada hasar yönetimi ekibi tarafından cihazınızın hasarı ile ilgili sorulan soruları detaylıca cevaplandırmanız gerekmektedir. Hasar ve hasarın oluşumu ile ilgili detaylıca bilgi vermelisiniz.
    • Hasar hattında ilk ekspertiz yapıldığında, hasarın sigorta kapsamında olduğu tespit edilirse, müşteri arızalanan cihazını, tamirat sürecinin takibi için kendisine en yakın Turkcell İletişim Merkezi’ne bırakabilir.
    • Turkcell İletişim Merkezi kendi el yazınızla doldurulmuş hasar formunu sizden teslim alır. Hasar formu size Turkcell İletişim Merkezi tarafından iletilecektir veya www.turkcell.com.tr adresinden formu indirebilirsiniz.
    • Cihazınız Turkcell İletişim Merkezi tarafindan teknik servise gönderilecek ve teknik servisin yaptığı ekspertiz sonrası hasarın durumu size teknik servis tarafından bildirilecek.
    • Cihazınız tamir edilebiliyorsa hasar bedelinin %30’u sizden teknik servis tarafından onayınız alınarak tahsil edilecek.
    • Cihazınız tamir edilemiyorsa ve değişim sözkonusu ise, satın aldığınız zamanki fiyatın %30'u teknik servis tarafından onayınız alındıktan sonra sizden tahsil edilecek. 
    • %30 muafiyet bedelini ödemediğiniz takdirde teknik servis sizinle iletişime geçip kurye cihazınızı tamir edilmeden ilgili Turkcell İletişim Merkezi'ne teslim edecek.
    • Cihaz değişimlerinde hasar gören cihazınızın aynısı yok ise muadili ile değişim yapılacaktır. Cihazı aldığınız tarihteki indirimsiz KDV dahil fiyatına karşılık gelen ayni veya en yakın eşdeğer teknik özelliklere sahip başka bir cihaz ile değişim yapılır.
    • Teknik servis süreci tamamlandıktan sonra tamir edilen cihaz veya değişen cihaz tekrar ilgili Turkcell İletişim Merkezi'ne teslim edilecektir.
    • Hasarlı cihazınızın Akıllım Güvende kapsamında hizmet görmesi için sadece 532 757 22 33  Turkcell Müşteri Hizmetlerini aradığınız takdirde hasar sürecini başlatabilirsiniz.
    • Doğrudan Teknik Servise ya da Turkcell İletişim Merkezlerine gönderilen cihazlar bu sürece dahil edilmeyecektir. 532 757 22 33  hattının aranması gerekmektedir.
  • Cihaz Yenileme yapıldığında Akıllım Güvende ilk cihazınız için devam eder. Yeni cihaz için yeni bir Akıllım Güvende sigortası yapılmalıdır.

    • Cihaz kontratından bağımsız iptal edilemez. İptali durumunda müşteriye kalan cihaz ve paket bedeli yansıtılır.
  • Akıllım Güvende Asistan Paketi devredilemez.
    • Bu paketten sadece faturalı hat kullanan müşterilerimiz yararlanabilir. Müşteriler Akıllım Güvende taahhütnamesini imzaladıktan sonra paket aktiflenmektedir ve imza tarihinden itibaren ilk fatura kesimi ile ilgili paket bedelini faturalarda görülecektir.
    • Akıllım Güvende Cihaz kontratı ile birlikte devam ettikçe aylık bedel faturada ‘Akıllım Güvende Asistans Paketi Bedeli’ olarak görünecektir.
    • Müşterimiz, üzerinde Ad Soyad, TCKN ve cihaz IMEI bilgilerinin bulunduğu Akıllım Güvende Sertifikasını imzalayacaktır.
  • Akıllım Güvende Asistan Paketi hizmetiniz kontrat tarihiniz itibarıyla başlar ve 12 ay süre ile geçerlidir.

Sayfayı kaydırın