​Dijital bankacılık platformu CEPTETEB Gerçek Zamanlı çözümlerle bir yılda 300.000 müşteriye ulaştı.

Turkcell'le Başarı Hikayeleri: TEB

Başarı Hikayeleri

Dijital bankacılık platformu CEPTETEB Gerçek Zamanlı çözümlerle bir yılda 250.000 müşteriye ulaştı.​​​​​​

TEB’in saha ekipleri Turkcell çözümleriyle müşterilerini dakikalar içerisinde yeni dijital bankacılık platformu CEPTETEB ile buluşturuyor; görüntülü görüşmeyle müşteri deneyimini kuvvetlendiriyor.

 

Firma

TEB

İhtiyaç

CEPTETEB müşterilerine en hızlı ve kuvvetli deneyimi sunmak

Proje

Saha ekiplerinin ziyaretlerinde zaman ve mekandan bağımsız müşteri edinim işlemlerini yapabilmeleri için merkezi bankacılık sistemleriyle saha arasında güvenli ve gerçek zamanlı veri alışverişi sağlandı. Altyapı çözümleriyle, en iyi görüntülü görüşme desteğini sunacak platform kuruldu.

Kapsam

Türkiye’nin tüm illerindeki saha ekipleri

Çözüm

Kurumsal APN, Mobil İnternet, Mesajlaşma Çözümleri, Akıllı Cihazlar, Metroethernet Internet, Sunucu Barındırma
 

100 yıla yakın bankacılık tecrübesiyle, Türkiye’de sektörünün liderlerinden olan Türkiye Ekonomi Bankası (TEB), 2015 yılında yeni nesil dijital bankacılık platformu CEPTETEB’i lanse etti. CEPTETEB, internet, akıllı cihaz ve dijital servis kullanımının görülmemiş bir hızla arttığı günümüzde, tüketicilerin değişen ihtiyaç ve alışkanlıklarına uygun bir bankacılık platformu olarak hizmete girdi ve bir yılda tam 300.000 müşteriye ulaştı.

CEPTETEB, bankacılık hizmetlerini dijital kanallardan güvenli ve hızlı bir şekilde sunmayı vaat ederken, şubesiz olmasının sağladığı tasarrufu müşterilerine maliyet avantajı olarak yansıtıyor. Bununla beraber değer teklifinin merkezinde yatan ‘hizmeti en hızlı şekilde müşterinin ayağına götürme’ vaadini gerçekleştirmesini sağlayacak teknolojik altyapı ve çözümler CEPTETEB için stratejik önem taşıyor.

 

CEPTETEB, Turkcell ile birlikte imza attığı projeyle marka vaadini destekleyen dijital ve hızlı müşteri edinim sürecini devreye aldı. Bu süreç ile CEPTETEB hizmetlerinden faydalanmak isteyen müşterileri ziyaret eden CEPTETEB Müşteri Danışmanı kurumsal uygulama, akıllı cihaz ve mobil internet erişimiyle müşteri bilgilerini anında merkeze iletiyor.

Saha ekipleri ve merkezi bankacılık sistemi arasında veri alışverişi CEPTETEB’e özel kurulan Kurumsal APN üzerinden güvenlikli şekilde sağlanıyor. Merkezi sistemlerle karşılıklı kontroller saniyeler içerisinde tamamlandıktan sonra müşteriye gönderilen şifre ve bilgilendirme mesajıyla süreç sonlanıyor. Böylece, şubeye gitmeden hizmetten faydalanmaya başlayan müşteriler için süreç birkaç günden birkaç dakikaya iniyor.

CEPTETEB, Turkcell çözümleriyle ayrıca müşterilerine sağlıklı ve kaliteli görüntülü görüşme desteği sunuyor.

 

Turkcell çözümleri ile desteklenen CEPTETEB müşteri edinim süreciyle;

  • Müşteriler şubeye gitme zahmetinden kurtuluyor,
  • Süreçler gerçek zamanlı ilerletilerek operasyon yükü azalıyor,
  • Dijital süreçler sayesinde evrak birikimi en aza indirgeniyor,
  • Ölçeklenebilir ve sağlıklı altyapı çözümleriyle CEPTETEB’in büyüyen müşteri portföyüne en iyi deneyim sunuluyor,
  • Gerçek anlamda dijital bir süreçle, kuvvetli müşteri bağlılığı sağlanıyor.

BENZER İÇERİKLER

Albaraka Türk

Albaraka Türk

Albaraka Türk Turkcell Superonline çözümleri ile nasıl hizmet sağlıyor?

İncele

Altur

Altur

Altur Turkcell M2M Platformu ile 4.500 araçlık filosunda nasıl yakıt tasarrufu sağlıyor?

İncele

Anadolujet

Anadolujet

Anadolujet Turkcell Pazarlama çözümleri ile nasıl operasyonunu optimize etti?

İncele