İNTERNET | EK AVANTAJ | ÜCRET |
---|---|---|
20
GB
|
―
|
|
Daha Fazla Bilgi
- 13.06.2024 tarihi itibari ile yeni abone alımına kapatılmıştır. Kontratı devam eden müşteriler kontrat sonuna kadar kullanabilir. Kontrat bittikten sonra kontratsız turbo paketler tercih edilebilir.
- Kontratlı İnternet Paketlerinden kurumsal faturalı ses hattı sahibi aboneler faydalanabilir.
- Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
- 30 Ocak 2021 tarihli Resmi Gazete’de yayımlanan Cumhurbaşkanı Kararı doğrultusunda ÖİV'ye tabi hizmetler için uygulanmakta olan %7,5’lik vergi oranı %10 olarak güncellenmiştir. Bu tarihten itibaren bu değişiklik paket tutarınıza yansıtılmıştır.
- Paketinizin kotasını doldurmanız durumunda 100 MB’a kadar yapacağınız kullanımlar 5,10 TL olarak ücretlendirilecektir. Kullanıma devam ederdeniz her 100 MB / 5,10 TL olarak ücretlendirilirsiniz. Paket aşım bedeli en fazla 203,98 TL sınırına ulaştığı zaman kullanım hızınız 1 Kbps’ye düşürülecektir. Kurumsal Turbo Paketiniz yenilendiği zaman kullanım hızınız açılacaktır.
- Paketinizin kotası dolduğunda “paketim limitinde dursun, daha fazla kullanmayayım” diyorsanız ayda Limitinde Durma opsiyonunu almak için LD yazın 2222’ye gönderin. Detaylı bilgi için tıklayınız.
- Başvurularınızı Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezi veya Turkcell Satış Yöneticiniz aracılığıyla yapabilirsiniz.
- Kampanyadan yararlanabilmek için ödenmemiş faturanızın bulunmaması gerekir. Kontratlı İnternet Paketi’ni 12 fatura dönemi boyunca kullanacağınıza dair taahhüt vermeniz ve sözleşme imzalamanız karşılığı kampanyaya katılabilirsiniz.
- Paketin alındığı ilk fatura dönemi sonrasında paket fatura kesim tarihi dikkate alınarak 12 fatura dönemi süresince yenilenecektir ve ilk fatura dönemi sonrasında faturasına paketin tam ücreti yansıtılacaktır.
- Aboneler ilk fatura döneminde paket ücreti, paketin aktif olduğu gün sayısı veya kullanım miktarına göre hesaplanarak ilk faturasına yansıtılacaktır ve kampanyası taahhüt süresi sona erdiğinde fatura kesim tarihinde sonlanacaktır.
- Paket iptali ya da kampanya süresi dolmadan kampanyadan ayrılmak istenmesi durumunda, paketin tanımlandığı tarihten kampanyanın iptal edildiği tarihe kadar Turkcell tarafından verilen data faydaları için sağlanan indirim bedelleri toplamı veya eğer bu tutara göre abone lehine olacaksa iptalin gerçekleştiği tarihten taahhüt süresi bitimine kadar Turkcell’e ödenmesi gereken data faydalarının KDV, ÖİV dahil aylık paket bedelleri toplamı cezai bedel olarak bir sonraki faturanıza yansıtılır.
- Her hatta aynı anda sadece bir paket tanımlaması yapılabilir. Kampanyadan faydalanan hat kontratsız olarak sunulan Kurumsal Turbo Paketlerden faydalanamaz.
- Turbo İnternet Paketlerinde POP3, IMAP, SMTP protokolleri üzerinden yapılan e-posta veri alış verişleri paketinizin kotasından düşmez, ücretsizdir.
- 4.5G ile ilgili tüm sorularınız için tıklayınız.
- 20 GB Turbo İnternet Paketi şebekede 1. Önceliklendirme özelliğine sahiptir. Önceliklendirme özelliği abonenin şebeke yoğunluğunda bağlanılan siteden alabileceği indirme ve yükleme bant genişliğini (download&upload bandwith) etkileyecektir. 1. Öncelikteki aboneler bant genişliğinden en fazla yararlanacaklardır. Önceliklendirmede aboneye sunulan bant genişliği kapsama alanına, coğrafi koşullara, şebeke yoğunluğuna, kullanılan cihaza ve bağlanılan siteye göre değişebilir. Bu önceliklerden faydalanabilmeniz için 3G abonesi olmanız gerekmektedir.
- Turkcell, internet üzerinden mesajlaşma ve ses iletişimi (IM ve VOIP), internet paylaşımı (Tethering) ve doğrudan dosya paylaşım (P2P) programları vb. Hizmetlerinin internet paketleri ile kullanımlarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
- Paket sadece internet ve Mobil Geniş Bant erişim noktası kullanılarak yapılan yurt içi bağlantılarda geçerlidir. İnternet erişim noktası, BlackBerry cihazları tarafından kullanılan BlackBerry erişim noktaları pakete dahil değildir.
- Paket kullanım hakkı bir sonraki döneme devretmez.
- 13.12.2015 tarihi itibarıyla kampanyadan yararlanan abonelerimiz yurt içi 4.5G hizmetinden faydalanmak için onay vermiş ve ön talep/abonelik başvurusunda bulunmuş sayılır. Turkcell tarafından sunulacak olan 4.5G hizmetinin başlayacağı tarih itibarıyla, cihaz ve sim kart uyumlu olduğu sürece herhangi ek bir işlem yapmadan; telefonda ilgili şebeke tipi seçilerek, 4.5G hizmetinden faydalanmaya başlanılabilir. İptali için IPTAL 4.5G yazıp 2222’ye gönderilmesi yeterlidir.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
-
Nasıl kayıt olabilirim?
Kampanyadan yararlanabilmek için ödenmemiş faturanızın bulunmaması gerekir. Kontratlı İnternet Paketi’ni 12 fatura dönemi boyunca kullanacağınıza dair taahhüt vermeniz ve sözleşme imzalamanız karşılığı kampanyaya katılabilirsiniz. Başvurularınızı Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezi veya Turkcell Satış Yöneticiniz aracılığıyla yapabilirsiniz.
-
Kimler yararlanabilir?
Kurumsal fatura ses hattı sahibi aboneler yararlanabilir.
-
Tarife/Paket her ay yenilenecek mi?
12 ay boyunca her ay paket otomatik yenilenir.
-
Tarife/Paket değişikliği yapabilir miyim?
1 kere alt pakete geçiş yapılabilir, üst pakete geçiş sınırı yoktur.Değişiklik online devreye girer ve ilk paketin tam ücreti, geçiş yaptığınız paketin ise (paket ücreti/ilgili ayın gün sayısı) x paketin hatta aktif tanımlı olduğu gün sayısı” olarak toplam ücret yansıtılır. Bir sonraki fatura dönemi itibarı ile geçiş yaptığınız paketiniz ile tam ücret ödeyerek devam edersiniz. Önceki paketten kalan kullanım hakkı son kullanım tarihine kadar kullanılmaya devam eder.Değişiklik, müşteri hizmetlerinden yapılabilir.Üst paket ve alt paket geçiş işlemi yapılırken herhangi bir belge almaya gerek yoktur.Paket değişikliği işleminden sonra yeniden paket değişikliği yapılabilmesi için en az 1 ay geçmesi gerekmektedir.
-
Aynı anda birden fazla paket alabilir miyim?
Hayır, alınamamaktadır.
-
Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Hayır, devretmez.
-
Paketim yurt dışında geçerli mi?
Hayır, paket yalnızca yurt içi kullanımlarda geçerlidir.
-
Nasıl İptal ederim?
Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezi veya Turkcell Satış Yöneticiniz aracılığıyla paketinizi iptal edebilirsiniz.
-
Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
KALAN PAKET yazıp 2222’ye göndererek öğrenebilirsiniz.