Hattımı geçici olarak gelen ve gelen /giden iletişime ne kadar süreyle kapatabilirim ve faturama herhangi bir ücret yansır mı?

  • 17 Aralık 2017 tarihi itibari ile giden veya gelen/giden iletişime kapattığınız hatlarınız en fazla 3 ay kapalı kalabilir, 3 ay sonunda hatlar otomatik açılır.
  • Giden veya gelen/giden iletişime kapalı hatlarınızı, geçici kapatma talep tarihinizden itibaren 7 gün içerisinde iletişime açmanız halinde herhangi bir ücret yansımaz.
  • Giden veya gelen/giden iletişime kapattığınız tarihten sonra 7 gün içinde iletişime açmadığınız durumda, 7 günden sonraki ilk fatura kesim tarihinizde vergiler dahil hat başına 109,14 TL geçici kapatma bedeli yansıyacaktır.
  • İlk 7 günün sonunda ses, data ve M2M hatları için 109,14 TL olarak ücretlendirilir.
  • Yıllık abonelik kontratı bulunan abonelerin, giden veya gelen/giden iletişime kapatma yaptığı dönemlerde, giden veya gelen/giden iletişime kapalı kaldığı fatura dönemi kadar kontrat süreleri uzar. Bu süreç 15 Nisan 2018 tarihinden sonra kontrat yapmış aboneler için geçerlidir. Süre olarak 1 fatura döneminden az olan giden veya gelen/giden iletişime kapatmalarda uzatma olmaz. Giden veya gelen/giden iletişime kapatılan hattın taahhüt süresi bitimine 4 (dört) gün kaladan sonra açılması halinde, taahhüt süresi’ne ekleme yapılmaz.
  • M2M hatlar için yılda iki kere abone isteğiyle kapama işlemi ücretsizdir.