KONUŞMA | İNTERNET | SMS | EK AVANTAJ | ÜCRET |
---|---|---|---|---|
600
DK
HER YÖNE
|
5
GB
İNTERNET
|
600
SMS
HER YÖNE
|
―
―
|
YILLIK ABONELİK
AYLIK ABONELİK
|
Katılım Kriterleri
- Bu teklif sadece Turkcell Mağazalarında geçerlidir. Akıllı Çocuk Saati Tarifeleri yalnızca belirli Akıllı Çocuk Saati modelleri ile kullanılabilir. (İlgili modeller için "Sıkça Sorulan Sorular/Kimler Yararlanabilir?")
- Akıllı Çocuk Saati Kampanyası 5 GB, her yöne 600 dakika, her yöne 600 SMS ve 5 GB internet içerir.
- Akıllı Çocuk Saati seçeneklerini incelemek için buraya tıklayınız.
Ücretlendirme
- Paket dahilinde verilen faydalar yurt içi kullanım için geçerli olacaktır.
- Paket ile ilgili paket bitimi dahil diğer tüm detayları aylık abonelik sayfasından inceleyebilirsiniz.
- Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir, telsiz kullanım ücreti ve telsiz ruhsat ücreti dahil değildir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
- Ücretlendirme periyodu konuşma için 6 sn, SMS için 1 adet, internet için 1 kb’dir.
- Kampanyadan 12 ay dolmadan ayrılan abonelerin, o güne kadar verilen Turkcell indirimleri toplamı ile taahhüt süresi sonuna kadar verilecek fayda bedellerinin tahsil edilmemiş kısmının toplamı hesaplanır ve müşteri lehine olan tutar esas alınarak takip eden fatura döneminde mobil hizmet faturasına bir kerede yansıtılır.
- 31.12.2024’ye kadar, Akıllı Çocuk Saati paketleri sadece turkcell.com.tr'de belirtilen marka ve model cihazlar ile kullanılabilir. Ücretlere cihaz bedeli dahil değildir. Yeni hat alınırsa yeni tesis ÖİV, damga vergisi, telsiz kullanım ve telsiz ruhsatname ücreti alınır. Kampanya bitiminde ve aşımda, turkcell.com.tr’de bulunan fiyatlar üzerinden ücretlendirilir. Erken iptal halinde cayma bedeli alınır. Faydalar devretmez.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
Katılım Kriterleri
- Bu teklif sadece Turkcell Mağazalarında geçerlidir. Akıllı Çocuk Saati Tarifeleri yalnızca belirli Akıllı Çocuk Saati modelleri ile kullanılabilir. (İlgili modeller için "Sıkça Sorulan Sorular/Kimler Yararlanabilir?")
- Akıllı Çocuk Saati Tarifesi 5 GB, her yöne 600 dakika, her yöne 600 SMS ve 5 GB internet içerir.
- Akıllı Çocuk Saati seçeneklerini incelemek için buraya tıklayınız.
Ücretlendirme
- Paket dahilinde verilen faydalar yurt içi kullanım için geçerli olacaktır.
- Tarife paketi bitişindeki kullanım bilgisi için tıklayınız.
- Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir, telsiz kullanım ücreti ve telsiz ruhsat ücreti dahil değildir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
- Ücretlendirme periyodu konuşma için 6 sn, sms için 1 adet, internet için 1 kb’dir.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
Yıllık Abonelik
-
Kampanya içeriği nedir?
Her yöne 600 dakika konuşma, her yöne 600 SMS ve 5 GB internet içerir.
-
Kampanya faydalarını ne zaman kullanmaya başlarım? Aktiflendiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Akıllı Çocuk Saati 5GB Kampanyası hattınıza tanımlandıktan sonra kullanıma başlayabilirsiniz. Devreye girdiğinde Akıllı Çocuk Saati tarifenizin tanımlı olduğu hatta SMS gönderilir.
-
Kampanya her ay yenilenir mi? Yenilendiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Her ay yenilenir.
-
Kampanyaya nasıl katılabilirim?
Kampanyaya Turkcell İletişim Merkezlerimizden katılabilirsiniz.
Akıllı Çocuk Saati Tarifesi, sadece aşağıda listelenen marka ve model cihazlara sahip kullanıcılara sunulabilmektedir.
Alcatel TCL Movetime MT30/MT40X/MT40SX/MT42X, Alcatel Movetrack Pet Takip(MK20X), Bilicra BLC 101, Vision (BLC 102), Connect, Wiky S/Plus/3/3Plus/4/4Plus/4S Akıllı Çocuk Saatleri, Reeder Kiddo, Kiddo 2, Concord G17, Dijikid DX, 4.5G Akıllı Çocuk Saati, Elari Fixitime 3, 4 GR Akıllı Çocuk Saati, EOS TD-07S, Kallow Z216/ZPLUS/Z10/Z439/Z6, MI Amazfit A1950, Sentar V80, Piranha 9925, Smart Baby Q12, Smartbell Q40/Q90/Q500/Q529/Q530/Q539/Q540/Q569/Q570/Q580/Q590/Q600,
TRACKIMO TRKM002/TRKM003, Qfit Q4, UP! Akıllı Çocuk Saati, Ixtech XEE Kids, ZTE VM6200S/AD21, JIMI Wetrack 2, SMARTEST K9h, K15h, TORIMA Y92H/Y99C/Z6/Y95H, SMARTBERRY GV55N/M26, UZ Q25/Q28/S25/Q20, General Mobile Gm Buddy Akıllı Çocuk Saati, Xiaomi Mibro Watch Z3 Akıllı Çocuk Saati, Xiaomi Mibro P5 Akıllı Çocuk Saati, Havit KW11 4G Sim Kartlı Akıllı Çocuk Saati, TCL Movetime MT46 Akıllı Çocuk Saati
-
Kullanmadığım kampanya faydaları bir sonraki aya devreder mi?
Hayır, devretmez.
-
Kampanyadan kazandığım faydaların kalan miktarı ve geçerlilik süresini nasıl öğrenebilirim?
Kampanyadan kalan faydalarınız için KALAN yazıp 2200’a SMS atabilirsiniz.
-
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde kampanya faydalarım geçerli olur mu?
Hayır, geçerli olmaz.
-
Kampanyadan yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Hayır, abone sayısına ilişkin sınır yoktur.
-
Kampanya iptalinde veya taahhüt bitiminde tarifem değişir mi, nasıl ücretlendirilirim?
Kampanya bitiminde, tarifenin kampanyasız hali üzerinden ücretlendirilirsiniz. Dilerseniz taahhütünüzü 12 ay uzatarak yıllık kampanyadan faydalanabilirsiniz.
Kimler yararlanabilir alanında belirtilen marka ve model saatler haricinde farklı cihazlar üzerinden kullanım hali başta olmak üzere, Tarife’nin suistimal edilmesi ve/veya Tarife’nin ticari amaç için kullanıldığının tespiti halinde; Akıllı Çocuk Saati 5GB Tarifesi’nin hattınıza tanımlandığı tarihten söz konusu aykırılığın gerçekleştiği tarihe kadar TURKCELL tarafından her bir fatura dönemi için sağlanan indirim bedelleri toplamı veya eğer bu tutara göre lehinize olacaksa söz konusu aykırılığın gerçekleştiği tarihten paket taahhüt süresi bitimine kadar TURKCELL’e ödemeniz gereken KDV, ÖİV dahil Akıllı Çocuk Saati 5GB Tarife bedeli toplamının faturanıza söz konusu tarihi takip eden fatura döneminde Akıllı Çocuk Saati Tarifesi için “AKILLI ÇOCUK SAATİ TARİFE CAYMA” adı altında bir kerede yansıtılacak olup, bu dönemden itibaren Akıllı Çocuk Saati Tarifesi’nin aylık ücretli tutarı üzerinden ücretlendirilmeye devam edeceksiniz. -
Kampanyayı nasıl İptal ederim?
İptal işlemi Turkcell Mağazaları ve Müşteri Hizmetlerinden yapılabilmektedir.
-
Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Numara değişikliği ve fatura dönem değişikliği işlemleri yapıldığında paket aboneliği devam eder. Hat iptal, hattın geçici olarak kapatılması, numara taşıma, ödeme tipi değişikliği ve devir işlemlerinde paket aboneliği devam etmez.
-
Konuşma kampanyaları için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.
-
Kampanya kapsamında kazandığım faydaları başka bir hatta transfer edilebilir miyim?
Hayır, edilemez.
-
Kampanyadan birden fazla kez yararlanabilir miyim?
Ayda sadece bir kez paket alabilirsiniz.
-
Taahhüt bitiminde bilgilendirme SMS’i gönderilir mi?
Evet, saatinizin takılı olduğu hatta gönderim sağlanır.
Aylık Abonelik
-
Tarife/Paket içeriği nedir?
Her yöne 600 dakika konuşma, her yöne 600 SMS ve 5 GB internet içerir.
-
Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer? Devreye girdiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Paketinizin aktiflendiğine dair SMS bilgilendirmesi geldikten sonra kullanabilirsiniz.
-
Tarife/Paket her ay yenilenir mi?
Her ay yenilenir.
-
Nasıl kayıt olabilirim?
Tarifeye Turkcell İletişim Merkezlerimizden katılabilirsiniz.
-
Tarife/Paket değişikliği yapılabilir miyim?
Evet, yapabilirsiniz.
-
Tarife/Paket’den yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Hayır, abone sayısına ilişkin sınır yoktur.
-
Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Ayda sadece bir kez paket alabilirsiniz.
-
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Hayır, geçerli olmaz
-
Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Hayır, devretmez
-
Nasıl İptal ederim?
İptal işlemi Turkcell Mağazaları ve Müşteri Hizmetlerinden yapılabilmektedir.
-
İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi? iptal olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Evet, kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder. İptal olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir.
-
Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Kampanyadan kalan faydalarınız için KALAN yazıp 2200’a SMS atabilirsiniz.
-
Paket dahilinde verilen haklar, farklı hatlara transfer edilebilir mi?
Hayır, edilemez.
-
Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Numara değişikliği ve fatura dönem değişikliği işlemleri yapıldığında paket aboneliği devam eder. Hat iptal, hattın geçici olarak kapatılması, numara taşıma, ödeme tipi değişikliği ve devir işlemlerinde paket aboneliği devam etmez.
-
Tarife/paketten kalan haklarım bana otomatik bildirilecek mi?
Evet, kullanım haklarınızın %80 ve %100’üne ulaştığınızda SMS ile bilgilendirme yapılır.
-
Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Ayda sadece bir kez paket alabilirsiniz.