skip to content
Sosyal Destek Kampanyası
Daha Fazla Bilgi

Faturalı Teklifler

  • İlgili belgeler, bayilere ve evde hizmet verilen durumlarda eve gelen yetkililere teslim edilir.
  • Kampanya; harp ve vazife şehitlerinin eş ve çocukları, engelliler ve gazileri kapsamaktadır. Müşterilerimizin ilgili durumlarını gösterir rapor veya kimlik ile başvurmaları ve şehit yakını/engelli/gazi olma bilgisinin bu hizmetin sunumu kapsamında işlenmesine dair açık rızalarını iletmesi halinde geçerlidir.
  • Engellilik oranında %40 ve üzeri baz alınacaktır.
  • Bu kapsamdaki müşterilerimize bir adet abonelik için, tüm bireysel faturalı tarife, abonelik paketi ve kampanyalarda, katma değerli hizmetler hariç olmak üzere, KDV matrahı (KDV hariç tutar) üzerinden %25 oranında indirim uygulanır.
  • Tekil dijital servis paketleri, cihaz ücretleri, katma değerli hizmetler, devir, sim kart, açma / kapama (abone isteğiyle hat kapama), yeniden hızlandırma (ihya/borçtan açma), yeni hat, yeni tesis ve numara değişikliği gibi ücretlendirmeler kapsam dışındadır.
  • İlgili belgeler, bayilere ve evde hizmet verilen durumlarda eve gelen yetkililere teslim edilir.
  • Belgelerinizi teslim ettikten sonra, tüm satış kanallarımız (Turkcell Mağazaları, web sayfamız, Dijital Operatör Uygulaması, çağrı merkezi ve sms) üzerinden paket/tarife/kampanya alımlarınızda indirimli fiyatlardan yararlanabilirsiniz.
  • İlgili indirim tutarları, faturalama aşamasında ödeyeceğiniz tutardan düşülür.
  • İndirim uygulaması, bireysel faturalı aşım ücretleri, yurt dışını arama ve yurt dışında kullanım paket, tarife ve kampanyalarında da geçerlidir.
  • Mevcut Engelli, şehit yakını ve gazi müşterilerimize yönelik aşağıdaki teklifler, güncel durumda belirtilen %25 indirim dahilinde oldukları için kapsam dışındadır. Teklifler: Engel Tanımayan Hepsi 1GB Paketi, Engel Tanımayan Hepsi 2GB Paketi, Engel Tanımayan Hepsi 5GB Paketi, Faturalı Destek Mesajlaşma Paketi, Faturalı Destek İnternet Paketi, Faturalı Destek Konuşma Paketi ve Kahraman Paketi.

Ön Ödemeli Teklifler

  • İlgili belgeler, bayilere ve evde hizmet verilen durumlarda eve gelen yetkililere teslim edilir.
  • Kampanya; harp ve vazife şehitlerinin eş ve çocuklarının, engellilerin ve gazilerin, ilgili durumlarını gösterir rapor veya belge ile başvurmaları ve şehit yakını/engelli/gazi olma bilgisinin bu hizmetin sunumu kapsamında işlenmesine dair açık rızalarının alınması halinde geçerlidir.
  • Engellilik oranında %40 ve üzeri baz alınmaktadır.
  • Bu kapsamdaki müşterilerimize bir adet abonelik için, tüm bireysel ön ödemeli tarife, abonelik paketi ve kampanyalarda, katma değerli hizmetler hariç olmak üzere, dakika & sms & internet içeriğinin %25’i ek fayda olarak sunulur.
  • Tekil dijital servis paketleri dahil değildir. Çoklu (bundle) paket içerisinde yer alan dijital servis paket internetleri kapsamdadır. Cihaz ücretleri, katma değerli hizmetler, devir, sim kart, açma / kapama (abone isteğiyle hat kapama), yeniden hızlandırma (ihya/borçtan açma), yeni hat, yeni tesis ve numara değişikliği gibi ücretlendirmeler kapsam dışındadır.
  • İlgili belgeler, bayilere ve evde hizmet verilen durumlarda eve gelen yetkililere teslim edilir.
  • Belgelerinizi teslim ettikten sonra, tüm satış kanallarımız (Turkcell Mağazaları, web sayfamız, Dijital Operatör Uygulaması, çağrı merkezi, sms, banka ve marketler) üzerinden paket/tarife/kampanya yüklemelerinizde %25 oranında ek fayda hattınıza tanımlanır.
  • %25 oranında ek fayda bireysel yurt dışını arama ve yurt dışında kullanım paket, tarife ve kampanyalarında da geçerlidir.
  • Aşım ücretlendirmesi ve "lineer" ücretlendirme (MB/dk/SMS başına ücretlendirme) tekliflerinde fayda %25 indirim olarak sunulur.
  • Mevcut Engelli müşterilerimize yönelik aşağıdaki teklifler güncel durumda belirtilen %25 ek faydanın ziyadesinde, indirimli oldukları için kapsam dışındadır. Teklifler: Engel Tanımayan Hepsi 1GB, Engel Tanımayan Hepsi 2GB, Engel Tanımayan Hepsi 5GB, Destek İnternet, Destek Konuşma ve Destek Hepsi
  • Seçtiğiniz paketin veya mevcut paketinizin 25% ek fayda dahil içeriğini hesaplamak için tıklayınız

Erişilebilir (Engelsiz) bayi listemiz için tıklayınız.

Sık Sorulan Sorular
Nedir?

Engelliler, harp ve vazife şehitlerinin eş ve çocukları ile gazileri kapsamaktadır. Bu kapsamdaki müşterilerimizin ilgili durumlarını gösterir rapor veya belge ile başvurmaları ve şehit yakını/gazi/engelli olma bilgisinin bu hizmetin sunumu kapsamında işlenmesine dair açık rızalarının alınması halinde bir adet abonelik için tüm bireysel faturalı tarife, abonelik paketi ve kampanyalarda, katma değerli hizmetler hariç olmak üzere, KDV matrahı üzerinden 25% oranında indirim uygulanır ya da tüm bireysel ön ödemeli tarife, abonelik paketi ve kampanyalarda, katma değerli hizmetler hariç olmak üzere, dakika & sms & internet içeriğinin 25%’i ek fayda olarak sunulur. Aşım ücretlendirmesi ve ön ödemeli lineer ücretlendirme (MB/dk/SMS başına ücretlendirme) tekliflerinde fayda 25% indirim olarak sunulur.

Kimler yararlanabilir?

Engelliler, harp ve vazife şehitlerinin eş ve çocukları ile gaziler yararlanabilir. Engellilik oranında 40% ve üzeri baz alınmaktadır. Bu koşullara uyan mevcut kontratlı müşterilerimiz de yararlanabilir.

Kampanyaya nasıl katılabilirim?

İlgili belge veya raporu Turkcell İletişim Merkezleri’ne iletmeniz veya “Evde Hizmet” kapsamında Turkcell yetkililerine teslim edip, bu bilginin işlenmesine dair açık rızanızı vererek yararlanabilirsiniz.

Kampanya içeriği ve özellikleri, hedef kitlesi, hizmetten yararlanmak için gerekli özel şartlar nelerdir?

Engelliler, harp ve vazife şehitlerinin eş ve çocukları ile gaziler yararlanabilir. Bu kapsamdaki müşterilerimizin ilgili durumlarını gösterir rapor veya belge ile başvurmaları ve engelli/gazi/şehit yakını olma bilgisinin bu hizmetin sunumu kapsamında işlenmesine dair açık rızalarının alınması halinde bir adet abonelik için tüm bireysel faturalı tarife, abonelik paketi ve kampanyalarda, katma değerli hizmetler hariç olmak üzere, KDV matrahı üzerinden 25% oranında indirim uygulanır ya da tüm bireysel ön ödemeli tarife, abonelik paketi ve kampanyalarda, katma değerli hizmetler hariç olmak üzere, dakika & sms & internet içeriğinin 25%’i ek fayda olarak sunulur. Aşım ücretlendirmesi ve ön ödemeli lineer ücretlendirme (MB/dk/SMS başına ücretlendirme) tekliflerinde fayda 25% indirim olarak sunulur.

Kampanya dâhilindeki faydaların %80 ve %100 kullanımları bittiğinde bilgilendirmesi yapılacak mı?

Faturalı tekliflerde, mevcut tarifeniz ve içeriğinizden bağımsız 25% indirim olduğundan kendi paket/tarifenizin 80% ve 100%. koşulları devam etmektedir; ön ödemeli tekliflerde ise 25% içerik arttırımı olduğundan, ek faydalarınız dahil 80%, 84% ve 100% kullanım seviyelerinde bilgilendirmeleriniz iletilecektir

Kampanyadan kazandığım faydaların kalan miktarı ve geçerlilik süresini nasıl öğrenebilirim?

Faturalı tekliflerde indirim faydası sunulduğu için paket, tarife veya kampanyanızın kalan bilgileri geçerlidir. Ön ödemeli tekliflerde ise 25% içerik arttırımı dahil kalan bilgilerinizi Dijital Operatör Uygulaması uygulamasından, KALAN yazıp 2200'a kısa mesaj göndererek veya telefonunuzdan *159#’yi tuşladığınızda ücretsiz olarak fatura kesim tarihinize kadar paketinizden kalan dakika, SMS ve internet bilgilerini öğrenebilirsiniz.

Kampanyadan yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?

Hayır

Kampanya iptalinde veya taahhüt bitiminde tarifem değişir mi, nasıl ücretlendirilirim?

Taahhüt bitiminde tarifenizde herhangi bir değişiklik olmaz. Mevcut tarifeniz üzerinden Turkcell Sosyal Destek Kampanyası kapsamında sunulan indirim uygulanarak ücretlendirilirsiniz. Turkcell Sosyal Destek Kampanyasını iptal etmeniz durumunda, bu kampanyadan faydalanabilmeniz için size tanımladığımız işaretleme kalkar ve kampanya kapsamında size özel sunulan faydadan yararlanamazsınız.

Faturalı müşterilerimiz için; kampanyayı iptal etmeniz durumunda fatura kesiminde kayıtlı olduğunuz mevcut tarifeniz/kampanyanızdan faydalanmaya devam edersiniz; ancak size özel sunulan ek fatura indiriminden yararlanamazsınız.

Ön ödemeli müşterilerimiz için; halihazırda almış olduğunuz paket kapsamında Turkcell Sosyal Destek Kampanyasına kayıtlı olmanız sebebiyle sunulan ek faydaları kullanmaya devam edebilir; fakat yeni alacağınız paketlerde veya mevcut tekrarlı paketleriniz ilgili dönem sonunda yenilendiğinde dakika & sms & internet içeriğinin %25’i ek faydadan ve lineer ücretlendirme (MB/dk/SMS başına ücretlendirme) tekliflerinde verilen %25 indirimden yararlanamazsınız.

Kampanyayı nasıl İptal ederim?

Faydadan yararlanmaya başladıktan sonra 30 günlük süre sonunda, Turkcell İletişim Merkezleri’ne veya Turkcell Müşteri Hizmetleri’ne talebinizi ileterek iptal edebilirsiniz.

Kampanya iptal işlemi yapıldığında kampanyadan kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi? İptal olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir mi?

İptal işlemi yapıldığında, size tanımlanan işaretleme kalkar ve faturalı müşterilerimiz fatura kesiminde bu işaretlemeye sahip değilse indirimden yararlanamaz; ön ödemeli müşterilerimiz ise aldıkları paketleri kullanabilir fakat ek faydalı yeni paket / tarife kullanamaz.

İndirim ve Fayda; numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?

Bu haklar, ilgili kişinin TC kimlik numarası altındaki bir abonelik için tanımlanacağından; numara taşıma durumlarında yeni kullanılacak telefon numarasında faydalanabilmek için Turkcell İletişim Merkezleri ve Turkcell Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçmeniz gerekmektedir. Numara değişikliği fayda veya indirim devam eder. Ödeme tipi değişikliğinde; faturasızdan faturalıya geçiyor ise indirim olur. Faturalıdan faturasıza geçiyor ise son faturasında indirim olmaz ancak faturasız hattına ek fayda alır. Hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptalinde faydadan yararlanılamaz. Numara taşımada kampanya iptal olur.

Konuşma kampanyaları için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar

Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.

Kampanya kapsamında kazandığım faydaları başka bir hatta transfer edilebilir miyim?

Hayır

Tarife/paket değişikliği yapıldığında devam eder mi?

Hangi tarife/paket içerisinde yer aldığınız fark etmeksizin yararlanabilirsiniz.

Kampanyadan birden fazla kez yararlanabilir miyim?

Hayır, sadece bir hattınız ile yararlanabilirsiniz.

Yurt dışında geçerli mi?

Yurt dışı paket ve tarifelerinde de geçerlidir.

Data hattımda kullanabilir miyim?

İndirim alacak hat olarak data hattınızı seçtiğiniz durumda faydalanabilirsiniz.

Birden fazla hattımla yararlanabilir miyim?

1 adet abonelik için yararlanabilirsiniz.

Fatura dönem değişikliği ve borç nedeniyle hattın kapatılması durumunda devam eder mi?

Fatura dönem değişikliğinden etkilenmez ama borç nedeniyle hattın kapatılması durumunda faydadan yararlanılamaz.

Hattımda TL yoksa kampanyadan kazandığım faydaları kullanabilir miyim?

Ön ödemeli hatlarda, paket, tarife veya kampanya içeriğiniz 25% arttırılacağı için paketi aldıktan sonra hattınızda TL olmadığı durumda da kullanabilirsiniz.

Müşteri temsilcisinden yazılı destek alabilir miyim?

Evet. Hafta içi her gün 10:00-17:00 saatleri arasında aşağıdaki link üzerinden taleplerinizi müşteri temsilcimize iletebilirsiniz. Tıklayınız.