Serviscell ile taşımalı
eğitimde yeni bir
dönem başlıyor!

Hemen İzle

5 Kolay Adımda
Serviscell'li Olun!

Siparişiniz alınır ve onaylanır.

Siparişiniz alınır
ve onaylanır.

Montaj yapılacak ürünler gönderilince kargo bilgisi SMS ile iletilir.

Montaj yapılacak
ürünler gönderilince
kargo bilgisi
SMS ile iletilir.

Sorunuz olması halinde 0850 290 36 37 numaralı hatta ulaşabilirsiniz.

Sorunuz
olması halinde
0850 290 36 37
numaralı hatta
ulaşabilirsiniz.

Siparişiniz alınır ve onaylanır.

Siparişiniz
tamamlandıktan
sonra kullanıcı adı
ve şifreniz SMS
olarak gönderilir.

Siparişiniz alınır ve onaylanır.

Gönderilen ürünlerin
montajı müşteri
tarafından yaptırılır
ve aktivasyon
sağlanır.

Serviscell

Serviscell 0-19 Kapasiteli Taşımalı Güzergâh Lisansı

Ücretsiz Kargo
Hemen İncele

Serviscell 20-29 Kapasiteli Taşımalı Güzergâh Lisansı

Ücretsiz Kargo
Hemen İncele

Serviscell 30+ Kapasite Taşımalı Ana Güzergah Serviscell Lisansı

Ücretsiz Kargo
Hemen İncele

Serviscell Ek Güzergah Lisansı 0-19 Kapasite Taşımalı 1 Yıllık

Ücretsiz Kargo
Hemen İncele

Serviscell Ek Güzergah Lisansı 20-29 Kapasite Taşımalı 1 Yıllık

Ücretsiz Kargo
Hemen İncele

Serviscell Ek Güzergah 30+ Kapasite Taşımalı Ek Güzergah Serviscell Lisansı 1 Yıllık

Ücretsiz Kargo
Hemen İncele

Mağaza Whatsapp Destek Hattı Numaramız: 0850 290 36 37

Taşımalı Eğitim Mail Destek: serviscell@polarteknoloji.com

Serviscell ürünlerinin
kurulum ve montaj hizmetleri
müşteri tarafından yapılmalıdır.

Sıkça Sorulan Sorular

Lisansı nasıl aktive ederim?

Lisansınızı satın aldığınız anda süreciniz başlamış olacaktır.

Montaj süreci nasıl olacak?

Serviscell montaj hizmeti sağlamamaktadır. Montaj, müşteri tarafından yapılmalıdır.

Serviscell uygulamasını nereden indirebilirim?

Google Play ve App Store’dan “Serviscell” yazarak indirebilirsiniz.

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Uygulamadaki “Şifremi Unuttum” seçeneğini kullanabilir veya 0850 290 36 37 nolu Serviscell Destek Hattı üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

Lisansı neye göre satın alacağız?

Lisans, araç koltuk sayısı ve güzergâh sayısına göre satın alınır. Ek güzergâhlar için ek lisans gerekir.

Fatura adresim ile cihaz teslim adresim farklı, sorun olur mu?

Satın alma sırasında teslimat adresinizi belirtmeniz yeterlidir.

Cihaz bozulursa ne yapacağım?

0850 290 36 37 nolu whatsapp destek hattımızdan arıza kaydı açabilirsiniz.

Güzergâh lisans süresi ne kadar geçerlidir?

Satın alınan güzergâh lisansı, 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı boyunca geçerlidir.

Sene içerisinde güzergâh araç değişikliği olursa lisansım iptal olur mu?

Hayır. Araç değişikliği durumunda lisans yeni araca devredilerek kullanılmaya devam edilir. Talep edilmesi hâlinde lisans, farklı bir güzergâhta da kullanılabilir.

Güzergâh lisans ücreti yalnızca yazılım için mi, donanımlar da fiyata dâhil mi?

Satın aldığınız güzergâh lisansı; şartname ve yönerge kapsamındaki tüm özellikler ile birlikte hem yazılımı hem de donanımı kapsamaktadır. Ek bir ücret talep edilmez.

Güzergâh lisansını satın aldıktan sonra velilerin veya bizim ek bir ödeme yapmamız gerekir mi?

Hayır. Her güzergâh için satın alınan lisans bedeli dışında, velilerden veya okul/taşıma firmalarından herhangi bir ek ücret talep edilmez. Tüm hizmetler, yazılım ve donanımlar lisans bedeline dâhildir.

Kiralık araç için nasıl lisans satın alınır?

Lisanslar güzergâh bazında satın alınır ve her araçta kullanılabilir. Araç değişikliği hâlinde lisans, yeni araca aktarılabilir. Bu durum lisansın geçerliliğini etkilemez.