Yeni numara talebiniz ile ilgili merak ettikleriniz
-
Turkcell.com.tr üzerinden yeni numara alma işlemi nedir?
İki adımda siz de Turkcell’li olabilirsiniz.
- Yeni numara alma talebinizi buradan iletebilirsiniz.
- Adresinize gelerek gerekli işlemleri tamamlayalım, yeni numaranız açıldığında sizde Turkcell kalitesine geçin.
- Yeni numara alma talebinizi buradan iletebilirsiniz.
-
Yeni numara talebimin durumu ve talebimle ilgili soruları kime iletebilirim?
-
Yeni numara açılış sürecim nasıl ilerleyecek?
- Talebinizde belirtmiş olduğunuz e-posta adresinize bilgilendirme gönderilecektir.
- Talebinizi turkcell.com.tr üzerinden ilettikten kısa bir süre sonra randevu tarihiniz SMS ile iletilir. İstediğiniz zaman SMS metninde yer alan link üzerinden tarih bilgisini güncelleyebilirsiniz. Kurye teslimat günü telefonunuza kısa mesaj göndererek ziyaretinizi hatırlatır.
- Telekurye çağrı merkezine 0 (212) 295 30 60 numaradan ulaşabilirsiniz.
- Kurye yeni numara işleminiz için gerekli evrakların aslını görür ve elindeki terminal ile evraklarınızı tarayarak işlemini tamamlar. (Sabit faturanın aslını veya fotokopisini teslim alır) SIM kartınızı bırakır.
- Kurye ziyareti sırasında gerekli sözleşmeleri imzalamanızın ardından 48 saat içerisinde hat açılış işleminiz tamamlanır.
- Seçtiğimiz numarayı 40 gün içinde teslim almamanız durumunda iptal olacaktır.
-
Yeni numara başvurusunda nasıl bulunabilirim?
-
Turkcell.com.tr üzerinden yeni numara aldığımda ek fayda kazanır mıyım?
-
Ek faydaları ne zaman kullanmaya başlayabilirim?
2GB hediyeniz, numaranız açıldıktan sonra kısa mesaj ile bilgilendirilerek numaranıza tanımlanacaktır. 2GB hediye 31.03.2019 tarihine kadar geçerlidir. Bu fayda sadece turkcell.com.tr üzerinden alınan numaralar için geçerlidir.
-
Yeni numaramı daha sonra iptal ettirirsem paketimin cayma bedeli faturama yansır mı?
Paketiniz, 12 ay faydalanma taahhüdü kapsayan yıllık abonelik kampanyasına dâhildir. Kampanyadan 12 ay süresi dolmadan ayrıldığınız durumda, faturanıza faydalandığınız fatura dönemi başına kampanya iptal bedeli yansıtılacaktır. Kampanyada kalan sürede ödenecek bedelin, iptal bedelinden daha düşük olması durumunda, sadece kalan bedel ödenerek paket iptali gerçekleşecektir. Her paket için cayma koşulları, cayma bedeli ve diğer tüm detaylara, o paketin üzerine tıklayarak ulaşabilirsiniz.
-
Seçtiğim paketi nasıl değiştirebilirim?
-
Turkcell.com.tr üzerinden hangi ödeme tipinde numara alabilirim?
-
Benim yerime bir yakınım numara talebinde bulunabilir mi?
-
Teslimat adresimi nasıl değiştirebilirim?
-
Kurye ziyaret etmeden önce bilgilendirme yapacak mı?
- Talebinizi turkcell.com.tr üzerinden ilettikten kısa bir süre sonra randevu tarihiniz SMS ile iletilir. İstediğiniz zaman SMS metninde yer alan link üzerinden tarih bilgisini güncelleyebilirsiniz.
- Kurye, teslimat günü telefonunuza kısa mesaj göndererek ziyaretinizi hatırlatır.
- Telekurye çağrı merkezine 0 (212) 295 30 60 numarasından ulaşabilirsiniz.
- Talebinizi turkcell.com.tr üzerinden ilettikten kısa bir süre sonra randevu tarihiniz SMS ile iletilir. İstediğiniz zaman SMS metninde yer alan link üzerinden tarih bilgisini güncelleyebilirsiniz.
-
Yeni hat talebimi nasıl iptal edebilirim?
Yeni numaranızın açılışı yapılmadan, buradaki formu doldurarak, iptal talebinizi iletebilirsiniz. Ancak numara aktiflenme işleminiz yapıldı ise iptal için size en yakın Turkcell Mağazası'na kimliğiniz ile başvuru yapmanız gerekmektedir.
-
Kaç adet yeni numara alabilirim?
-
Turkcell.com.tr talep formundan yaptığım seçimlerin bağlayıcılığı var mıdır?
-
Yeni numara almak için hangi evraklara ihtiyacım var?
Kuryemiz sizi adresinizde ziyaret ettiğinde lütfen aşağıdaki iki evrağı hazır bulundurunuz.
- Kimlik alternatifleri (nüfus cüzdanı veya sürücü belgesi veya TC kimlik numaralı pasaport veya baro kimliği) Kurye sizi ziyaret ettiğinde, başvuru esnasında kullandığınız kimlik ile işlem yapılması gerekmektedir.
- Son 2 aydan birine ait sabit evrak (fatura, kredi kartı ekstresi veya ikametgah belgesi) Muhtar veya nüfus müdürlüğünden alınan ikametgah belgesinin aslı geçerlidir, e-devlet üzerinden alınan ikametgah belgesi bu başvuruda geçerlidir.
( Sosyal Destek kapsamında iseniz faturaları hatlar için %25 indirim faydanız bulunmaktadır. Bu faydadan yararlanabilmek için kurye gelmeden, engelli raporu veya kimliği / şehit yakını kimliği / Gazi kimliğinizi hazır ediniz. Bunun ile birlikte kuryemiz ilgili evrakı aldığına dair rıza belgesi imzalatacaktır. Bu belge imzalanmaz ise indirim ve faydadan yararlanamayacaksınız. )
-
Ödeme tipini nasıl değiştirebilirim?
-
Fatura adresimi nasıl değiştirebilirim?
-
Geçici TC kimlik numarası, vekâlet ve vasi ile işlem yapılabilir mi?
-
Turkcell.com.tr'den seçtiğim numarayı Turkcell mağazalarından alabilir miyim?
-
Bu hizmet yurt dışında da geçerli midir?
-
Yeni numaramı yurt dışına çıktığımda kullanabilir miyim?
-
15-18 yaş müşterilerimiz kendi adlarına yeni numara satın alabilirler mi?
Turkcell.com.tr’den yaptığınız başvurularda vekâletname ve muvafakatname ile işlem yapılamamaktadır. 15-18 yaş arası müşterilerimiz gerekli evraklarla birlikte kendilerine en yakın Turkcell mağazasına başvurabilirler.
-
Aldığım yeni numara daha önce başkası kullanmış olabilir mi?
-
Yeni numaramın fatura kesim tarihi nasıl belirlenir?
-
Turkcell.com.tr'den seçtiğim numarayı Turkcell mağazalarından alabilir miyim?