Yeni numara talebiniz ile ilgili merak ettikleriniz

  • İki adımda siz de Turkcell’li olabilirsiniz.

    • Yeni numara alma talebinizi buradan​ iletebilirsiniz.
    • Adresinize gelerek gerekli işlemleri tamamlayalım, yeni numaranız açıldığında sizde Turkcell kalitesine geçin.

  • ​Her türlü soru ve talebinizi buradaki formu​ doldurarak veya 0 (532) 532 00 00’ı arayarak bize iletebilirsiniz.

    • Talebinizde belirtmiş olduğunuz e-posta adresinize bilgilendirme gönderilecektir.
    • Talebinizi turkcell.com.tr üzerinden ilettikten kısa bir süre sonra randevu tarihiniz SMS ile iletilir. İstediğiniz zaman SMS metninde yer alan link üzerinden tarih bilgisini güncelleyebilirsiniz. Kurye teslimat günü telefonunuza kısa mesaj göndererek ziyaretinizi hatırlatır.
    • Telekurye çağrı merkezine 0 (212) 295 30 60 numaradan ulaşabilirsiniz.
    • Kurye yeni numara işleminiz için gerekli evrakların aslını görür ve elindeki terminal ile evraklarınızı taratarak fotokopisini teslim alır. SIM kartınızı bırakır.
    • Kurye ziyareti sırasında gerekli sözleşmeleri imzalamanızın ardından 48 saat içerisinde hat açılış işleminiz tamamlanır.
    • Seçtiğimiz numarayı 40 gün içinde teslim almamanız durumunda iptal olacaktır.

  • ​Aşağıdaki formu doldurarak, yeni numara talebinizi bize iletebilirsiniz.
    https://www.turkcell.com.tr/tr/turkcellli-olmak/yeni-hat​

  • ​Tarifenize ek olarak, 4 ay boyunca geçerli aylık 2GB internet hediyesi de kazanırsınız. Bu fayda sadece turkcell.com.tr üzerinden alınan numaralar için geçerlidir.

  • ​2GB hediyeniz, numaranız açıldıktan sonra kısa mesaj ile bilgilendirilerek numaranıza tanımlanacaktır. 2GB hediye 31.12.2018 tarihine kadar geçerlidir. Bu fayda sadece turkcell.com.tr üzerinden alınan numaralar için geçerlidir.​

  • ​Paketiniz, 12 ay faydalanma taahhüdü kapsayan yıllık abonelik kampanyasına dâhildir. Kampanyadan 12 ay süresi dolmadan ayrıldığınız durumda, faturanıza faydalandığınız fatura dönemi başına kampanya iptal bedeli yansıtılacaktır. Kampanyada kalan sürede ödenecek bedelin, iptal bedelinden daha düşük olması durumunda, sadece kalan bedel ödenerek paket iptali gerçekleşecektir.  Her paket için cayma koşulları, cayma bedeli ve diğer tüm detaylara, o paketin üzerine tıklayarak ulaşabilirsiniz. 

  • ​​Seçmiş olduğunuz paketinizi, numaranız açıldıktan ve ilk faturanız çıktıktan sonra 0 (532) 532 00 00'ı arayarak değiştirebilirsiniz.

  • ​​Turkcell yeni numara talebi sadece faturalı olarak yapılabilir. Ön ödemeli hat talebi turkcell.com.tr​’den yapılamamaktadır.

  • ​​Başvuruları yalnızca kimlik ve sabit evrak göstererek talep sahibi yapabilir. Bir başkası sizin yerinize başvuru yapamaz.

  • Buradaki formu​ doldurarak, kuryenin sizi ziyaret etmesini istediğiniz teslimat adresinin değiştirilmesini talep edebilirsiniz.

    • Talebinizi turkcell.com.tr üzerinden ilettikten kısa bir süre sonra randevu tarihiniz SMS ile iletilir. İstediğiniz zaman SMS metninde yer alan link üzerinden tarih bilgisini güncelleyebilirsiniz. 
    • Kurye, teslimat günü  telefonunuza kısa mesaj göndererek ziyaretinizi hatırlatır.
    • Telekurye çağrı merkezine 0 (212) 295 30 60 numarasından ulaşabilirsiniz.

  • ​Yeni numaranızın açılışı yapılmadan, buradaki formu​​ doldurarak, iptal talebinizi iletebilirsiniz. Ancak numara aktiflenme işleminiz yapıldı ise iptal için size en yakın Turkcell Mağazası'na kimliğiniz ile başvuru yapmanız gerekmektedir.

  • ​Bir TC kimlik numarası ile ayda sadece iki kez turkcell.com.tr üzerinden yeni numara alınabilir. .

  • ​Turkcell.com.tr üzerinden yaptığınız talep, bir ön taleptir; bağlayıcılık, kuryenin size teslim ettiği abonelik sözleşmesi imzalandığında başlar.

  • ​Kuryemiz sizi adresinizde ziyaret ettiğinde lütfen aşağıdaki iki evrağı hazır bulundurunuz.

    • Kimlik alternatifleri (nüfus cüzdanı veya sürücü belgesi veya TC kimlik numaralı pasaport veya baro kimliği) Kurye sizi ziyaret ettiğinde, başvuru esnasında kullandığınız kimlik ile işlem yapılması gerekmektedir.
    • Son 2 aydan birine ait sabit evrak (fatura, kredi kartı ekstresi veya ikametgah belgesi) Muhtar veya nüfus müdürlüğünden alınan ikametgah belgesinin aslı geçerlidir, e-devlet üzerinden alınan ikametgah belgesi bu başvuruda geçerli değildir.

  • ​Seçmiş olduğunuz ödeme tipinizi, numara açılış işlemi tamamlandıktan sonra size en yakın Turkcell mağazasını ziyaret ederek değiştirebilirsiniz.

  • ​Fatura adresinizi, numara açılış işleminiz tamamlandıktan sonra size en yakın Turkcell mağazasını ziyaret ederek değiştirebilirsiniz.

  • ​​Hayır, geçici TC kimlik numarası, vekâlet veya vasi ile işlem yapılamamaktadır.

  • Seçilen numara sadece turkcell.com.tr üzerinden ilerleyen kurye sürecindeki teslimatlarda kullanılabilmektedir. 

  • ​Hayır, turkcell.com.tr ​üzerinden yeni numara alma işlemi sadece yurt içinde geçerlidir. 

  • ​Yeni numaratalebinizi iletirken "Diğer Abonelik Tercihleriniz" alanından yurt dışından arama/aranma seçeneklerinin seçilmesi yeterlidir.

  • ​Turkcell.com.tr’den yaptığınız başvurularda vekâletname ve muvafakatname ile işlem yapılamamaktadır. 15-18 yaş arası müşterilerimiz gerekli evraklarla birlikte kendilerine en yakın Turkcell mağazasına başvurabilirler.

  • ​Evet, yeni numaranız daha önce farklı bir müşteri tarafından kullanılmış olabilir.

  • ​Sistem tarafından en uzak fatura dönemi belirlenir.

  • ​Seçilen numara sadece turkcell.com.tr üzerinden ilerleyen kurye sürecindeki teslimatlarda kullanılabilmektedir.