Hangi durumlarda numara taşıma talebim geçersiz sayılır?

Tüketici tarafından taşınması talep edilen numara için aşağıdaki durumlardan bir veya bir kaçının olması durumunda, verici işletmeci tüketicinin numara taşıma talebini reddeder.

Numara taşıma şartlarına göre;

  • Taşınması talep edilen numaranın başka bir aboneye ait olması,
  • Numarasını taşımak isteyen abonenin, mevcut işletmecisinden numarasının değiştirilmesi talebinin bulunması,
  • Numarasını taşımak isteyen abonenin kimlik bilgilerinin, kimlik bilgisini ispat edemeyecek nitelikte yanlış veya eksik olması,
  • Taşınması istenen numaraya ait daha önceden başlatılmış ve devam eden taşıma işleminin bulunması.
  • İlk abonelik sözleşmesi üzerinden minimum 90 gün geçmemiş olması: Taşıma talebi bulunan numaraya ait ilk abonelik sözleşmesi ya da geri verme işlemi üzerinden minimum 90 gün geçmesi gerekmektedir. Müşterilere talebin ret edildiğine dair SMS ile bilgilendirme yapılır, talebini yeniden iletmek isteyen müşteriler, 90. günün sonunda yeniden taşıma işlemleri için başvurabilirler.

Aşağıdaki formu doldurarak, numara taşıma talebinizi tık diye bize iletebilirsiniz.
Tık Diye Numara Taşıma Formu