Turkcell Müşteri Deneyimi Yönetimi Ekibinin liderliğinde uygulanan, “Sizi ne kadar çok sevdiğimizi biliyor musunuz?” diyerek dünyada bir ilki gerçekleştirdiğimiz müşteri memnuniyeti programımız “#müşterim”, 9 Kasım’da Prag’da düzenlenen Contact Center World ödüllerinde "En İyi Müşteri Deneyimi Hizmeti" kategorisinde dünya birincisi oldu!
Turkcell'den yapılan açıklamaya göre, #müşterim programı, sektörün dünya çapındaki en prestijli organizasyonlarından "ContactCenterWorld.com"un düzenlediği ve sektörün en iyilerinin belirlendiği "2018 Top Ranking Performers" ödüllerinde "En İyi Müşteri Deneyimi" kategorisinde dünya birinciliğini elde etti.
9 Kasım'da Prag'da düzenlenen ödül töreninde, Asya Pasifik, EMEA ve Amerika kıtası birincileri dünyanın en iyisi olmak için yarıştı. "En İyi Müşteri Deneyimi" kategorisinde elde ettiği birinciliği, duygular üzerine inşa edilen müşteri deneyimi programı #müşterim (#mycustomer) programı ile Turkcell aldı.
Programın temelinde müşteri ihtiyaçlarını doğru anlamak, basit ve anlaşılabilir kurgularla duyguları ön plana çıkarmak yatıyor. Dünyada ilk kez "sizi ne kadar çok sevdiğimizi biliyor musunuz?" diyerek müşterilerimizi şaşırtmayı ve sevgimizi müşterilerimiz ile paylaşmayı başardık.