
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nun (BTK) yönlendirmesiyle, istem dışı elektronik postaların (SPAM) engellenmesine yönelik yeni bir çalışma başlatılmıştır.
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nun (BTK) yönlendirmesiyle, istem dışı elektronik postaların (SPAM) engellenmesine yönelik yeni bir çalışma başlatılmıştır.
DUYURU 24/10/2011
Sayın Müşterimiz,
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nun (BTK) yönlendirmesiyle, istem dışı elektronik postaların (SPAM) engellenmesine yönelik yeni bir çalışma başlatılmıştır. Yapılacak çalışmayla birlikte 25.port’u kullanan müşterilerimizin e-posta gönderimlerinde sorun yaşamaması için internet bağlantı ayarlarını “Giden Posta Sunucusu” (SMTP) portunu 587 olarak güncellemesi gerekmektedir.
Bahsi geçen çalışma ile e-postalarını MS Outlook, MS Outlook Express veya Thunderbird benzeri e-posta programları aracılığıyla kullanan ve internete bağlanan müşterilerimiz e-posta gönderemezken, gelen e-postalarını almaya devam edebilecektir.
E-posta programları ile gönderimde sorun yaşamamanız için, internet bağlantı ayarlarınızda “Giden Posta Sunucusu” (SMTP) portunu 587 olarak değiştirmeniz gerekmektedir. Kullandığınız programda port değişikliğinin nasıl yapılacağını görmek ve ayarlarınızı buna uygun yapılandırmak için aşağıdaki dokümanları kullanabilirsiniz.
Microsoft Outlook Express
Microsoft Outlook 2003
Microsoft Outlook 2007
Microsoft Outlook 2010
Yapılacak çalışmadan e-posta servisini web üzerinden kullanan müşterilerimiz herhangi bir şekilde etkilenmeyecektir.