

Superbox Lokasyon Servisi Nedir?
Superbox Lokasyon Servisi ile kullanım yapmak istediğiniz ve 4.5G uygunluğu olan adreslerde internet hizmeti alabilirsiniz. Ayrıca dilediğinizde adresinizi güncelleyebilir, ek adres satın alabilir ve değişiklik yapabilirsiniz.
Nasıl Kullanırım?
Kullanmış olduğunuz Superbox paketinde lokasyon servisi varsa, kurulum adresinizin dışında 4.5G uygunluğu olan bir adreste daha kullanabilirsiniz. İkiden fazla farklı adreste kullanmak istediğinizde her ek adres için aylık 10TL’ye ek adres satın alarak kullanıma devam edebilirsiniz. Adres ekleme ve satın alma işlemlerinizi Dijital Operatör'de "Superbox Adres Güncelleme" menüsünden veya 0532 532 0000’yi tuşlayarak Turkcell Müşteri Hizmetleri'nden kolayca yapabilirsiniz.
Servis Detayları
- Superbox lokasyon servisinden kurumsal ve bireysel Superbox müşterileri yararlanabilir.
- Telefonunuz üzerinden adres güncelleme işlemlerinizi kolayca yapmak için linke tıklayınız.
- Dijital Operatör ve Müşteri Hizmetleri'nden adres işlemleri yapılabilir.
- Ek adres satın alındığında iptal edilene kadar her ay otomatik olarak ücret yansımaktadır.
- Kurulum adresi ücretsiz adres dahil olmak üzere en fazla en fazla 10 farklı adreste kullanım yapılabilir.
- Sadece Turkcell adres sisteminde tanımlı ve 4.5G uygunluğu olan adreslerde kullanım yapılabilir. Belirtilen adreste 4.5G uygunluğu yoksa ekleme yapılamaz.
- Servise dahil paketlerde belirtilen ve eklenen adreslerin adres dışında kullanım yapıldığında kullanım durur
- Tanımlı olan adresinizde kullanıyorsanız ve hizmet alamıyorsanız linke tıklayarak veya Dijital Operatör üzerinden Yardım menüsü altında bulunan "Superbox Adres Güncelleme" menüsüne giderek adres sıfırlama işlemi yapabilir veya 0532 532 0000’ı tuşlayıp Turkcell Müşteri Hizmetleri üzerinden adres sıfırlama işlemi yaparak kullanımınıza devam edebilirsiniz.
- Superbox Lokasyon Servisinin dahil olduğu paketler: Superbox Fırsat 20 Mbps ve Superbox Çalıştır 20 Mbps
- 11.11.2020 Tarihinden önce ilgili paketlerde olan mevcut müşterilerimiz kontrat sonuna kadar ek ücret ödemeden ve şartlarında değişiklik olmadan farklı adreslerde kullanmaya devam edebilir.
Nasıl İptal Ederim?
- Superbox Lokasyon Servisi paketlerle birlikte geldiği için tamamen iptal edilemez. Superbox Lokasyon Servisi özelliği olmayan paketlere paket değişikliği ile geçiş yapabilirsiniz.
- Ücretli ek adreslerinizi linke tıklayarak ve Dijital Operatörde bulunan "Superbox Adres Güncelleme" menüsünden veya Müşteri Hizmetleri'nden iptal edilebilirsiniz.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
- Aylık ücreti vergiler dahil her adres için ayda10,20 TL'dir.
- Adresin satın alınarak eklendiği tarihten itibaren iptal edilene kadar her ay otomatik olarak ücretlendirilir.
- Kurulum adresi ve seçilecek ikinci adreste ücret alınmaz.
- Ücretsiz olarak sunulan ikinci adresinizi senede 3 defa değiştirebilirsiniz.
- Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
-
Özet Bilgiler:
Ne zaman kullanmaya başlarım?
Servis satın alındıktan sonra ilgili lokasyonda kullanım yapabilirsiniz.
Servis her ay yenilenecek mi? Yenilendiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Servis iptal edilmediği sürece her ay yenilenecektir. Bilgilendirme sms i bulunmaktadır.
Ay içerisinde birden fazla kez servise abonelik yapabilir miyim?
Bir ay içinde en fazla 8 lokasyon satın alınabilir. -
Nedir?
Superbox Lokasyon Servisi ile Superbox’ınızı dilediğiniz yerden kullanbilirsiniz.
-
Nasıl abone olabilirim?
Servise Dijital Operatör ve Müşteri Hizmetlerinden abone olunabilir.
-
Servisin içeriği ve özellikleri nedir?
Superbox Lokasyon servisi ile ek lokasyon satın alınabilir. Alınan lokasyon 10 hücre için geçerlidir.
-
Kimler yararlanabilir?
Servisten kurumsal ve bireysel Superbox aboneleri yararlanabilir.
-
Servis yurt dışında geçerli mi?
Hayır, yurt dışında geçerli değildir.
-
Nasıl İptal ederim? İptal olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Sevis Dijital Operatör ve Müşteri Hizmetlerinden iptal edilebilir. İptal işlem SMS ile bilgilendirme yapılır.
-
Data hattımda kullanabilir miyim?
Hizmet Superbox ile birlikte alınan data hatları ile birlikte kullanılabilir.
-
Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Evet, devam eder.
-
Hangi durumlarda bu servisten yararlanılamaz?
Servisten en fazla 8 kez yararlanılabilir. 8 lokasyon alındıktan sonra daha fazla servisten ek lokasyon alınamamaktadır.
-
Aynı anda başka bir servis alabilir miyim?
Diğer servislerine alınmasına engel bir durum söz konusu değildir.
-
Servis ile ilgili detaylı bilgileri nereden öğrenebilirim?
Müşteri hizmetlerinden detaylı bilgiye erişebilirsiniz.