Yönetilen Hizmetler

7x24 destek ile işinizi birlikte yönetilim!

Yönetilen Hizmetler

Yönetilen Hizmetler Nedir?

​Yönetilen hizmetler kapsamında, 7x24 İzleme, Network Yönetimi, Sistem Yönetimi, Uygulama Yönetimi, Son Kullanıcı Desteği, Veri Merkezi Tasarım, Kurulum, Taşıma gibi birçok hizmet sağlanmaktadır.

7x24 IZLEME

  • BT sistemleri iş süreçlerinin temeli olup, iş sürekliliği için kritik önemde olan sistemlerin tüm katmanlarının uçtan uca 7/24 izlenmesi ve bu katmanlarda problem oluşmadan proaktif olarak müdahale edilmesi Yönetim Hizmetleri ile mümkün olmaktadır. Konusunda uzman teknik ekipler, izlemesi yapılan sistemler için tanımlanmış olan kritik değerler bazında gerekli aksiyon ve önleyici faaliyetleri gerçekleştirmektedir.
  • BT altyapılarında yaşanan arıza ve kesintiler, Ağ Operasyon Merkezi ile 7*24 izlenerek, her türlü performans kaybı ve arıza durumunda proaktif aksiyon alınmaktadır. İzleme ekranlarına yansıtılan alarm sayfaları ile ağ bileşenleri, erişilebilirlik ve sağlık değerleri 7x24x365 takip edilip sistemlerin ulaşılabilirliği garanti altına alınmaktadır.
NETWORK YÖNETİMİ
  • Network altyapı bileşenleri, Ağ Operasyon Merkezi tarafından 7x24x365, belirli SLA'ler çerçevesinde uzaktan izlenmekte ve yönetilmektedir. Bu sayede ilgili cihazlardaki 
    • Olası performans kayıpları tespit edilip müdahale edilir,
    • Gerekli olacak konfigürasyonla değişimler yapılır,
    • Cihazların sağlıklı olarak çalışması için güncelleme çalışmaları yapılır,
    • Sistemlerin sağlıklı çalışması garanti altına alınır.
SİSTEM YÖNETİMİ
  • Sunucu Bileşenleri için yapılandırma, izleme, kritik yama yönetimi, minör güncellemeler, sistem onarımı, sistem bazında log takibi, kullanıcı yönetimi ve yetkilendirme, performans takibi ve iyileştirme işlemleri gerçekleştirilmektedir. Bu kapsamda Sunucu sistemleri bileşenlerini oluşturan İşletim Sistemi;
    • İşletim Sistemi Yönetimi
    • Antivirüs Yönetimi
    • E-Mail Servisleri
    • Veritabanı Yönetimi
    • Orta Katman Yönetimi
    • Sanallaştırma Yönetimi
UYGULAMA YÖNETİMİ
  • Dijitalleşme kapsamında müşteri gereksinimleri temel alınarak geliştirilen özel çözümler sunulmaktadır. Bunun yanı sıra, müşterilerin hali hazırda kullandıkları veya mevcut ihtiyaçlarına uygun olarak konumlandırılabilecek yeni ürünlerin etrafı özel çözümlerle zenginleştirilerek uçtan uca çözüm oluşturulması sağlanabilmektedir. Bu kapsamda:
    • Mailing Sistemleri
    • ERP ( Kurumsal Kaynak Planlama)
    • CRM (Müşteri İlişkileri Sistemleri)
    • BPM (İş Süreçleri Yönetimi) Sistemleri
    • ISS Servisleri Yönetimleri
    • UC - Haberleşme Servisleri: Video Konferans Sistemleri, Şirket içi haberleşme platformları, vb.
SON KULLANICI DESTEĞİ
  • Çalışanların karşılaştıkları bütün yazılım ve donanım tabanlı sorunları yüksek hizmet düzeyleri ile en kısa sürede gidererek, iş kesintisini minimum seviyeye indirmektedir. PC'den cep telefonuna, yazıcıdan el terminaline kullanmakta olduğunuz cihazların oluşturacağı sorunları en kısa sürede gidermektedir. Kullanmakta olduğumuz servis yazılımları ile hizmet seviyelerini anlık olarak raporlayarak, iş kesintilerini sorun olmaktan çıkarmaktadır. Müşterilerimiz bu kapsamda yardım Masası servisleri ile destek taleplerini iletmekte ve takip etmektedir.
  • Yardım Masası sayesinde müşteri sorunları kaydedilmekte, tekrarlayan hatalar belirlenerek bunlar için kalıcı çözümler geliştirilmektedir.
  • Yardım Masasına müşteriye ait hizmet çağrısı düştüğü zaman, 7x24 Hizmet kapsamında çağrılar, ilgili ekipler tarafından, çağrıların belirlenmiş kritiklik seviyesi bazında karşılanmaktadır.
VERİ MERKEZİ TASARIM, KURULUM, TAŞIMA
  • Bilgi teknolojileri altyapısını oluşturan donanım, yazılım ve/veya servislerin daha verimli kullanılması için anahtar teslim projelerle ve sistem iyileştirmeleri kapsamında, iş süreçleri ve işleyişin temelini oluşturan Veri Merkezleri çözümleri sunulmaktadır. Kesintisiz erişim ve sürekliliğin sağlandığı Veri Merkezlerinde, bu kapsamda aşağıdaki ana başlıklarda anahtar teslim olarak gerekli süreçler yönetilmektedir:
    • Müşteri IT altyapısının analiz edilmesi, kaynakların optimize edilmesi (Sistemlerin optimizasyonu & Sağlık taraması & Performans analizi)
    • İlgili sistemlerin barındırılması için gerekli Veri Merkezi altyapılarının tasarlanması
    • Müşteri verisinin tasarlanan bu yapılara taşınması
 

Kurumsal Satış Temsilciniz ile iletişime geçiniz.

Kurumsal Satış Temsilciniz ile iletişime geçiniz.

Turkcell Kurumsal Satış

BENZER SERVİSLER