SIKÇA SORULAN SORULAR

  • Turkcell Filiz, kullanıcıya tarlası hakkında anlık veri sağlayan bir tak-çalıştır toprak-hava istasyonu uygulamasıdır. Yetiştiricinin kârını arttırabilmesi için sulama ve ilaçlama kararlarını toprak ve hava koşullarına göre vermesini sağlamaktadır.

  • Turkcell Filiz servisinden faydalanmak için Turkcell Kurumsal Müşteri Yöneticiniz ya da Turkcell Kurumsal Çözüm Merkeziniz aracılığı ile temas kurarak başvuru sürecinizi başlatabilirsiniz. Servis aboneliği için Turkcell Filiz cihazının satın alınması ve cihaz içerisindeki Turkcell M2M hat üzerinden Turkcell Akıllı Tarım tarifesine abone olunması gerekmektedir.

    • Turkcell Filiz servisinden faydalanmak için Turkcell Akıllı Tarım tarifesine abone olmanız gereklidir.
    • Turkcell Akıllı Tarım tarifesine; Taahhütsüz olarak vergiler dâhil aylık 99,90TL'ye veya, Turkcell Akıllı Tarım kampanyasından faydalanarak 12 ay taahhütlü olarak vergiler dâhil aylık 59,90 TL'ye, abone olabilirsiniz. Fiyatlara KDV ve ÖİV dâhildir.
    • Turkcell Filiz servisini kullanabilmek için ihtiyacınız olan, cihazının tarlanıza kurulumunu yapmış olmanız gerekmektedir.
    • Turkcell Akıllı Tarım Kampanyasının 12 aylık taahhüt süresi dolmadan iptali durumunda, ilgili cayma bedeli hesaplanarak Turkcell faturasına yansıtılır. Turkcell Akıllı Tarım kampanyası 12. aylık taahhüt süresi sonunda sona erer ve taahhütsüz tarife üzerinden servis aboneliği devam eder. Müşteriler, taahhüt süresi sonunda Turkcell tarafından Turkcell Akıllı Tarım Kampanyasının halen sunuluyor olması durumunda, Turkcell Çağrı Merkezi ve Mağazalarından başvurarak kampanyadan tekrar yararlanabilirler.
    • Turkcell Akıllı Tarım tarifesi iptal edilmediği sürece aylık otomatik olarak yenilenir ve servisten faydalanmaya devam edersiniz.

    • Turkcell Kurumsal Müşteri Yöneticiniz veya Kurumsal Çözüm Merkezi’niz ile temas kurarak iptal süreci talep edebilirsiniz. Kampanyanın iptal edilmesi, cayma bedeli yansımasına neden olacaktır. Cayma bedeli ile ilgili detayları; Müşteri Taahhütnamesi’nde bulabilir, Kurumsal Müşteri Yöneticiniz veya Kurumsal Çözüm Merkezi’nize danışabilirsiniz.
    • Turkcell Akıllı Tarım Kampanyasının 12 aylık taahhüt süresi dolmadan iptali durumunda, ilgili cayma bedeli hesaplanarak Turkcell faturasına yansıtılır. Turkcell Akıllı Tarım kampanyası 12. aylık taahhüt süresi sonunda sona erer ve taahhütsüz tarife üzerinden servis aboneliği devam eder. Müşteriler, taahhüt süresi sonunda Turkcell tarafından Turkcell Akıllı Tarım Kampanyasının halen sunuluyor olması durumunda, Turkcell Çağrı Merkezi ve Mağazalarından başvurarak kampanyadan tekrar yararlanabilirler.

  • Ücrete KDV ve ÖİV dâhildir.

  • Turkcell Filiz cihazını satın alan ve Turkcell Akıllı Tarım Tarifesi bulunan müşteriler kullanabilir. Turkcell Filiz servisine abone olmak için hâlihazırda Turkcell müşterisi olma zorunluluğu yoktur.

  • Evet, Turkcell Akıllı Tarım tarifesi iptal edilmediği sürece aylık otomatik olarak yenilenir ve servisten faydalanmaya devam edersiniz.

    • Turkcell Filiz uygulamasını, uygulama mağazalarından ücretsiz olarak indirebilir ve giriş yapabilirsiniz. Turkcell Filiz servisine abone olmayanlar uygulamaya giriş yaptıklarında kısıtlı içerik görüntüleyebilir.
    • Turkcell Filiz mobil uygulaması internet bağlantısı gerektiren ve kullanımı sırasında data akışı gerçekleşen bir uygulama olduğundan, uygulamayı kullanırken internet tüketimi gerçekleşir. Uygulamayı kullanırken gerçekleşen internet tüketimi, internet servisi hizmeti aldığınız GSM operatörünüzün veya internet servis sağlayıcınızın tarifesi üzerinden ücretlendirilir veya internet paketinizden düşülür.

  • Turkcell Akıllı Tarım tarifesi yurt dışında geçerli değildir. Turkcell Filiz servisinin yurt dışında kullanılması durumunda Turkcell M2M Akıllı Yurt Dışı Dünyası Tarifesi'ne göre ücretlendirme yapılır ve faturanıza ayrıca yansıtılır.

  • Turkcell Müşteri Yöneticinize veya Kurumsal Çözüm Merkez’iniz ile iletişime geçerek yapabilirsiniz.

  • iOS işletim sistemine sahip akıllı telefonlar için App Store’dan, Android telefonlar için Google Play’den indirebilirsiniz. Uygulamanın desteklediği işletim sistemi bilgileri, uygulama mağazalarından öğrenilebilir.

  • İptal işlemi yapıldığında, hattınız kapatılma süresi sonuna kadar servisi kullanmaya devam edebilirsiniz.

  • Evet, Turkcell Filiz servisini kullanabilmek için ihtiyacınız olan, cihazı Kurumsal Müşteri Temsilci’nize veya Kurumsal Çözüm Merkezi’nize başvurarak farklı satın alma seçenekleri ile alabilirsiniz.

  • Turkcell Çağrı Merkezini arayarak destek alabilirsiniz veya Turkcell Filiz mobil uygulaması üzerindeki Bize Ulaşın bölümünden sorununuzu iletebilirsiniz.

  • Turkcell Filiz uygulamasını kullanmak için iOS veya Android işletim sistemine sahip akıllı telefonunuz olması gereklidir.

  • Evet. Uygulamayı kullanarak ilgili bölümlerdeki “Geçmiş İstasyon Verileri” butonu seçilerek verilerinizi görebilir, filtreler yardımıyla arama yapabilirsiniz.

  • Evet. “+” işaretine tıklayarak yeni tarla ekleyebilir, “Tarlalarım” bölümünden tarlalarınız arasında özgürce geçiş yapabilirsiniz.

    • Bir istasyonu birden çok bitki için kullanmak mümkündür. Su ihtiyacı ve mantari hastalık riski her bitki için ayrı hesaplanarak farklı tarlalar olarak gösterilir.
    • Ancak tarlalar arasındaki sulama tipi, eğim, bitki uzunluğu vb farklar yapılan hesaplamaları etkileyecektir. Tarlaların birbirini temsil etmediği durumlarda kullanıcıların bir istasyon için birden çok ürün eklemesini tavsiye etmiyoruz.

  • Doktar sisteminde yapılan bir güncellenme sırasında Verim365 uygulamasına gelecek veriler kısa da olsa gecikebilir. Böyle bir durum ile karşılaşırsanız uygulamadan çıkış yaparak yeniden giriş yaparsanız sorun çözülecektir. Bu durum yeterli olmaz ise lütfen bizi aşağıda yazan numaradan arayarak ulaşın.

  • Cihaz ile toprak arasında kısa süreli temassızlıklar olabilir. Bu durumda toprak nemindeki değişim verilere yansımaz. Temassızlık oluşumu birkaç saat içinde düzelecektir. Cihazı toprağa tekrar yerleştirerek teması sağlayabilirsiniz.

  • TARLA EKLEME

    • Harita üzerinden tarlanızı bulup ekleyebilir, tarlanıza isim verebilir, ekeceğiniz ürünü, çeşidini ve ekim tarihini girerek tarlanızı takip etmeye başlayabilirsiniz.
    TARLA DURUMU
    • Uygulama içerisinde tarlanızın bulunduğu bölgeye ait hiper-lokal hava durumunu, toprak sıcaklık ve nemini saat saat görüntüleyebilir, tarlanızın su ihtiyacını ve mantari hastalık riski olup olmadığını görebilirsiniz. Tarlanızda hastalık riski olması durumunda, olası hastalıkları ve risk seviyesini renk kodları aracılığıyla görebilirsiniz.
    İLAÇLAMA
    • İlaçlama işlemini en uygun zaman aralığında yapabilmeniz için saat saat ilaçlama uygunluk durumunu görüntüleyebilirsiniz. Uygunsuz hava koşullarından kaçınarak ilaçlamadan maksimum verimi alabilirsiniz.
    SULAMA
    • Bitkinizin bulunduğu fenolojik evreyi, topraktaki mevcut ve minimum nem miktarlarını görüntüleyebilir ve beklenen yağış bilgisini alabilirsiniz. Bu bilgiler sayesinde bitkinizi stres altında bırakmadan durabileceği minimum miktarda sulama yaparak kaliteyi düşürmeden sudan tasarruf edebilirsiniz.
    SORU SORMA
    • Ziraat Mühendislerine yazılı, sözlü veya fotoğraf yoluyla sorularınızı sorabilir ve destek alabilirsiniz.

  • Diğer tüm sorularınız için Turkcell Filiz Çağrı Merkezi’ne sorularınızı yöneltebilirsiniz. Turkcell Filiz Çağrı Merkezi telefon hattı 0232 215 09 47.









Kapat
Yardım ister misiniz?