SIKÇA SORULAN SORULAR
-
Tek Kullanımlık Şifre nedir?
Servis ilgili kurum tarafından sadece tek sefer kullanabileceğiniz bir şifrenin SMS kanalı ile cep telefonunuza gönderilmesi esasına dayalıdır. -
Nasıl kullanırım?
Onay aşamasına girilmiş olan veya daha önce kayıt edilmiş cep numaranıza şifre gönderilir. Bu şifrenin alındığı andan itibaren en kısa zamanda aynı şekilde verinin girilmesi için beklenen alana girilerek onaylanması gerekir.
Servis SMS alan tüm cihazlarda çalışmaktadır. -
Nasıl alırım?
Tek Kullanımlık Şifre Çözümü’nden yararlanmak için; Turkcell Kurumsal Satış Yöneticiniz ile irtibata geçebilir, Turkcell Noktaları’na başvurabilir, Turkcell Çözüm Ortaklarıyla iletişime geçebilir veya başvuru formunu doldurabilirsiniz.
-
Kimler kullanır?
Tüm Turkcell’liler kullanabilir.
-
Ne kadar güvenli?
Sistem mesajları şifrelenmiş olarak tüm SMS ağından ayrıştırılmış ayrı SMS sunucuları üzerinden göndermektedir. Bu kapsamda ağ üzerinden saldırılara karşı ciddi güvenlik derecesindedir. Bununla beraber son kullanıcının cep telefonunu yanında tutması, 3. Şahıslarla paylaşmaması, bilmediği yazılımları cep telefonuna yüklememesi önemlidir.
Çalınma, kaybolma ve yanlışlıkla telefona virüs veya benzeri bir yazılım yüklendiğinin düşünüldüğü durumlardaTurkcell Müşteri Hizmetleri hemen aranmalıdır.
-
Aldığım tek kullanımlık şifre mesajları için cep telefon faturama bir bedel uygulanır mı?
Tek kullanımlık şifre gönderimlerinde faturalarınıza bir ücret uygulanmaz.
-
SIM kartımı değiştirdim, tek kullanımlık şifre mesajlarını alamıyorum
Abonenin SIM kartının herhangi bir sebepten dolayı değişmesi durumunda bankanın belirleyeceği süre içinde (asgari 48 saat) tek kullanımlık şifre gönderimleri güvenlik sebebi ile durdurulur. Bu durumda sürenin dolmasını bekleyebilir veya bankanızın çağrı merkezini arayarak kimlik doğrulamasından geçirilip süre dolmadan tek kullanımlık şifre alımına açtırabilirsiniz.
-
Turkcell Tek Kullanımlık Şifre faturamda üst limit belirleyebilir miyim?
Müşterilerimiz dilerlerse Turkcell Müşteri Hizmetlerini arayarak
Fatura Kontrol aboneliği yaptırıp,vergiler dahil fatura tutarları kendi belirledikleri limite eriştiğinde sms ile bilgilendirilmelerini sağlayabilirler.Müşteriler, yine müşteri hizmetleri aracılığı ile diledikleri zaman belirledikleri limitleri değiştirebilir
-
Kullanım tutarım fatura üst limite eriştiğinde servis kullanımı durur mu?
Hayır, fatura üst limite ulaşıldığında sadece bilgilendirme mesajı gider, servisi kullanmaya devam edebilirsiniz.