SIKÇA SORULAN SORULAR

  • Öncelikle Fiber internet bağlantınız için Hız Testi yapılmalıdır. Hız testi yapmadan önce;

    1.  Modem üzerinden internete bağlanan bilgisayar haricindeki cihazların internet erişimi kapalı durumda olmalıdır. 
    2.  Bilgisayar üzerindeki DNS ayarlarının otomatik veya Superonline DNS adresleri ile çalıştığına emin olunuz.
    3.  Bilgisayar üzerinde varsa proxy ayarları devre dışı bırakılmalıdır. 
    4. Bilgisayarda çalışan antivirüs ve benzeri uygulamalar hız testinde hatalı sonuçlar çıkmasına sebep olabilir. Test süresince bu tip uygulamalar kapalı durumda olmalıdır. 
    5.  Bilgisayarda sadece hız kontrol sayfası açık olmalı ve arka planda download yapabilecek / yapan programlar kapalı olmalıdır.
    Hızınızı test etmek için buraya tıklayınız. Hız testi yapıldıktan sonra Çevresel faktörler (Modem ve bilgisayar arası mesafe, manyetik alan, vb.) kontrol edilmelidir. Halen istenilen sonuç alınamamış ise 0 850 222 1 222 Turkcell Superonline Kurumsal Müşteri Hizmetleri aranarak destek alınmalıdır.

  • İptal talebinizden sonra Turkcell Superonline Kurumsal Müşteri Hizmetleri tarafından yapılacak aramada, iptal talebinizden vazgeçtiğinizi belirtirseniz hizmetiniz tekrardan aktif hale getirilecektir. Bu durumda herhangi bir aktivasyon ücreti ödemezsiniz.

  • IP alamama durumu yaşadığınızda, 0 850 222 1 222 Turkcell Superonline Kurumsal Müşteri Hizmetleri'ni arayarak destek alabilirsiniz.

  • Modeminiz ile ilgili tüm teknik sorularınız için 0850 222 1 222 Turkcell Superonline Kurumsal Müşteri Hizmetleri'nden destek alabilirsiniz. Ayrıca SüperDestek masaüstü uygulamasını buradan indirerek ayarlarınızı kendiniz de yapabilirsiniz.

  • 0850 222 1 222 Turkcell Superonline Kurumsal Müşteri Hizmetleri'nden destek alabilirsiniz. Telefon üzerinden çözümlenemeyen modem arızalarında, Müşteri Hizmetleri yetkilisi tarafından sizlere verilen takip numarasını kaydediniz. Müşteri Hizmetleri yetkilisi tarafından sizlere iletilecek adrese modeminizi gönderebilirsiniz. Arızanız en kısa sürede sonuçlandırılacaktır.

  • Modem kullanım bilgileri ve yardım içerikleri için Modemler sayfasını buraya tıklayarak inceleyebilirsiniz.

  • SüperDestek masaüstü uygulamasını buradan indirerek Gelişmiş Ayarlar menüsü altında Kablosuz Şifrem Nedir? diyerek şifrenizi öğrenebilir ve kendiniz değiştirebilirsiniz.

  • Kurumsal Online İşlem Merkezi Ana menüsünde yer alan Kullanım Detayları altındaki ADSL/Fiber İnternet Bilgileri başlığından kullanılan internet hizmetinizin kullanım bilgilerine ulaşabilirsiniz.

  • İptal işlemi için 0850 222 1 222 Turkcell Superonline Kurumsal Müşteri Hizmetleri’ni arayarak iptal talebi iletilmelidir. Turkcell Superonline Kurumsal Müşteri Hizmetleri tarafından talep alınarak, müşterilerimiz en yakınında bulunan Kurumsal Çözüm Merkezleri’mize gerekli evraklarını iletmesi için yönlendirilirler. Şahıs şirketleri için müşteri fotokopisi ve imzalı iptal dilekçesi, Kurumsal Şirketler için yetkili kimlik fotokopisi, yetkili imza sirküsü ve yetkilinin kaşeli imzalı iptal dilekçesi gereklidir.

  • Müşterilerimiz iptal talebini yetkili kişi tarafından Kurumsal Çözüm Merkezi’mize giderek yazılı şekilde vermek durumundadır.

  • Müşterimiz taahhütlü kampanyada ise Kampanya İptal Bedeli ödemek durumundadır. Bu bilgi hem Kurumsal Çözüm Merkezimiz, hem de Turkcell Superonline Kurumsal Müşteri Hizmetleri tarafından iptal işlemi başında müşterimize iletilir.

  • Modem iptal talebinin yapıldığı Fiber Çözüm Merkezleri ve DSL Çözüm Merkezleri’ne 15 gün içerisinde teslim edilmelidir. 15 gün içerisinde modemin teslim edilmemesi durumunda cihaz bedeli faturaya yansıtılacaktır.









Kapat
Yardım ister misiniz?