Samsung Kurumsal Akıllı Telefon Kampanyası

​12,24 veya 36 ay kontratlı Turkcell teklifi ile seçeceğiniz Samsung model akıllı telefona, uygun tarife ve internet paketi avantajı ile sahip olabilirsiniz.​

Ücretsiz Kargo

Ücretsiz Kargo

Türkiye'nin her yerine teslimat.

1 İş Gününde Kargoda

1 İş Gününde Kargoda

Siparişiniz 1 iş gününde kargoya teslim edilir.

Mağazadan Teslim

Mağazadan Teslim

Turkcell.com.tr üzerinden verdiğiniz cihaz siparişlerinizi kargo süresi beklemeden Turkcell mağazalarımızdan teslim alabilirsiniz.

Aynı Gün Teslimat

Aynı Gün Teslimat

İstanbul siparişleriniz 24 saat içinde adresinize teslim edilir.

2 Yıl Turkcell Pasaj Garantisi

2 Yıl Turkcell Pasaj Garantisi

Türkiye’nin lider ve en güvenilir operatörü olarak tüm aşamalarındaki taleplerinizi açık, şeffaf, hızlı, güvenilir ve müşteri odaklı bir şekilde çözüyoruz.

Daha Fazla Bilgi
  • Samsung Galaxy S21 cihazında Peşin Fiyatına 24 ay taksit kampanyası bulunmaktadır. Kampanya 23.02.2021-31.03.2021 arasında Samsung Galaxy S21 modelinde geçerlidir. Turkcell Kurumsal aboneleri kontratlı cihaz satışlarının onaylanmasıyla ve 24 ay taahhütle bu kampanyadan yararlanabilir. Taahhüde aykırılıkta cayma bedeli alınır. Kampanya stoklarla sınırlıdır. Başka bir kampanya ile birleştirilemez. Turkcell kampanya süresi boyunca ürünlerle ilgili değişiklik yapma hakkını saklı tutar. 
  • Turkcell, internet üzerinden mesajlaşma ve ses iletişimi (IM ve VOIP), internet paylaşımı (Tethering) ve doğrudan dosya paylaşım (P2P) programları vb. hizmetlerinin internet paketleri ile kullanımlarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • Rahat 1GB veya Rahat 4GB paketlerden birini seçmemiz durumunda ise Paket dahilinde sunulan mobil internet kotasının dolması durumunda Paket yenilenene kadar geçecek süre içerisinde internet kullanımı yapılamayacak ve paket aşım bedeli yansıtılmayacaktır.
  • Kampanyadan rahat paket seçeneklerinden biri ile yararlanan müşteriler paket değişikliği yapamaz ancak dilerse üzerine standart rahat data paketlerinden alabilir. Detaylı bilgi için tıklayınız
  • Esnaf tarifelerinin mevcut müşteri tekliflerinden 30 gün ve üzeri Esnaf Paketi, Esnaf Paketi 300dk, Esnaf 400, Esnaf 1400, Esnaf 2000, Esnaf 4000, Esnaf 6000, Esnaf Mini + 1GB, Esnaf Mini+ 2GB, Esnaf Maksi + 2GB, Esnaf 2, Esnaf 4, Esnaf 6 veya Esnaf 8 tarifelerinde olan müşteriler faydalanabilir. Aynı kural müşteri memnuniyeti ekranları için de geçerlidir.
  • Kampanyadan son 30 gün içerisinde cihaz kontratı yapmış ya da alt tarifeye geçiş yapmış olan aboneler yararlanamazlar.
  • Abone kampanyadan sadece 1 defaya mahsus yararlanabilir.
  • Abone cihazlı kampanya ile beraber aldığı tarifeden çıkış yaparlarsa verilen hediye fayda da iptal olacaktır.
  • Abonenin üzerinde cihazlı kontrat varken aynı gün içinde üzerindeki cihaz kontratını iptal edip tekrardan kampanya dahilindeki cihazlardan birisini alırsa kampanyadan faydalanamayacaktır.




Turkcell Esnaf Okulu “Perakende Satış Sertifika Programı”
  • Kampanyadan yararlanan herkes paket kapsamında sunulan Esnaf Okulu - Perakende Satış Sertifika Programı’ndan yararlanabilir. Esnaf Yaşam Paketi kapsamında programdaki eğitimlerden ücretsiz olarak faydalanabilir.
  • Turkcell Akademi ve İstanbul Bilgi Üniversitesi işbirliğiyle hazırlanan Esnaf Okulu - Perakende Satış Sertifika Programı, perakende sektöründe çalışmanın nasıl bir deneyim olduğunu öğrenmek ve kendini geliştirmek isteyenler içindir. Program içerisinde yer alan eğitimlerde perakendecilik, perakendede müşterilere fark yaratan bir deneyimin nasıl yaşatılabileceği, mağaza ortamının nasıl yönetildiği ve müşteri deneyiminin nasıl oluşturulduğu, ürün yönetimi, kârlılığa dair ipuçları ve iyi bir satış temsilcisinin becerileri hakkında detaylı bilgi bulunmaktadır. Tüm eğitimleri tamamlayan ve eğitimlerin sonundaki final sınavında başarılı olan kullanıcılar sertifika almaya hak kazanacaktır. Programla ilgili detaylı bilgi için:http://trcll.im/esnafokulu
  • Program sonunda dijital olarak Turkcell Akademi ve Bilgi Üniversitesi sertifikasını almak isteyen müşterilerimiz 19,99TL ücret karşılığında Perakende Satış Programı Sertifikasını alabilir ve kullanabilirler
  • İlgili katılım koşullarını sağlamayan şahıs şirketleri dilerlerse banka kredisi ödeme opsiyonu ile kampanyadan faydalanabilirler. Detaylar sıkça sorulan sorular bölümünde yer almaktadır.
  • Paket fiyatlarına %18 KDV, ses ve SMS için %25 ÖİV, internet için %5 ÖİV dahildir.
  • Arıza/İade: Kampanya kapsamındaki cep telefonunda oluşacak arızalar ve/veya herhangi başka bir sebeple ürün iadesi, arızalanması, değiştirilmesi vb. talepler durumunda sorumluluk satışın yapıldığı mağazaya, üretici ve ithalatçı firmaya aittir; Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş 'nin bir sorumluluğu bulunmamaktadır.
  • Detaylı bilgiler Sıkça Sorulan Sorular bölümünde yer almaktadır.

13.12.2015 tarihi itibarıyla kampanyadan yararlanan abonelerimiz yurt içi 4.5G hizmetinden faydalanmak için onay vermiş ve ön talep/abonelik başvurusunda bulunmuş sayılır. Turkcell tarafından sunulacak olan 4.5G hizmetinin başlayacağı tarih itibarıyla, cihaz ve sim kart uyumlu olduğu sürece herhangi ek bir işlem yapmadan; telefonda ilgili şebeke tipi seçilerek, 4.5G hizmetinden faydalanmaya başlanılabilir. İptali için IPTAL 4.5G yazıp 2222’ye gönderilmesi yeterlidir.



Kampanya taahhütnamesi için tıklayınız.

Sıkça Sorulan Sorular

Kimler Yararlanabilir?

  • Seçtiğiniz cihaz tekliflerine sahip olmak için limit puanınızın, en az kampanya kapsamında sunulan cihaz için belirlenmiş limit puan kadar olması gereklidir. Kurumsal İnternet Paketli Telefon kampanyası kapsamında sunulan cihazlar için belirlenen limit puanlar “Katılım Koşulları” bölümünde yer almaktadır.
  • Limit puanınız yeterli olsa dahi, son ödeme tarihi geçmiş ama ödenmemiş faturanızın bulunmaması, firma adına kayıtlı hatlardan hiçbirinin abonelik sözleşmesine aykırı durumlar sebebi ile kapalı olmaması ve yine aynı firma adına kayıtlı hatlardan herhangi biri için önceden katılıp kontrat süresinden önce iptal gerçekleştiği için hesaplanıp fatura edilmiş ancak ödenmemiş erken iptal bedeli bulunmaması gereklidir.
  • Limit puanınız ile detaylı bilgiyi Müşteri Hizmetlerinden, Kurumsal Müşteri Yöneticinizden, Kurumsal Çözüm Merkezleri’nden ya da Turkcell Mağazalarından edinebilirsiniz.
  • Aynı NCST ile birbirine bağlı hatlar için kampanya katılım limiti 20’dir. Bu tüm cihaz kampanya ve teklifleriniz kapsamaktadır. Kurumsal abonenin katılabileceği maksimum kampanya sayısı, abonenin 3 aydan eski faturalı hatların sayısının 2 katı ile de sınırlanır.

Kampanya ücreti faturama hangi detayda yansır?

​Kampanya kapsamında faturanıza, paket seçiminiz doğrultusunda seçtiğiniz paketlerin aylık indirimli bedeli ve buna ek olarak aylık cihaz taksiti yansıyacaktır.

Kampanya kapsamında seçtiğim tarife faturama ne zaman yansır?

  • Tarifeye ek teklifler için: Kampanya kapsamındaki her bir cihazla sunulan paketler, paket içerikleri kullanımı fatura kesim tarihi ile birlikte başlayacaktır. Eğer müşteri mevcutta kontratlı olarak bu tarifelerden birinde ise ve aynı tarife ile kampanyadan faydalanmak istiyorsa kampanya sözleşmesi sisteme tanımlanınca bu tarifelerin kampanyalı haline geçirilecektir.
  • İnternet paketine ek teklifler için: Kampanya kapsamında seçilen aylık cihaz taksidi, kampanya sözleşmesi sisteme tanımlanınca aktif edilecektir. Abone internet paketi almak istediği zaman paket anında aktif edilecektir ve paket ücreti “(paket ücreti/ilgili ayın gün sayısı) “paketin hatta aktif tanımlı olduğu gün sayısı” şeklinde hesaplanarak ilk faturasına yansıtılacaktır.Paketin alındığı ilk fatura dönemi sonrasında paket fatura kesim tarihi dikkate alınarak yenilenecektir ve faturasına paketin tam ücreti yansıtılacaktır.

Kampanya kapsamında seçtiğim tarife paketi/ internet paketi paket aşım ücreti nasıl olur?

​Tarifelerin paket aşım ücretleri abonelerin güncel tarife paket aşım ücretleri ile aynı olacaktır. Aşım ücretlerine dair güncel bilgiler tarife/paketin sayfasında yer almaktadır.

Kampanya kapsamında kullandığım tarife/sms/internet paketinde kullanmadığım haklar bir sonraki aya devredilir mi?

​Paket dahilinde sunulan Turkcell servisleri (ses/SMS/data) bir fatura dönemi için geçerlidir. Bir sonraki aya devrolmaz.

Aldığım pakette bahsedilen hıza her zaman ulaşabilir miyim?

​Turbo İnternet Paketlerinde abonenin ulaşabileceği üst bağlantı hızı 43.2 Mbps’dir. Üst bağlantı hızları kapsama alanına, coğrafi koşullara, şebeke yoğunluğuna, kullanılan cihaza ve bağlanılan siteye göre değişebilir. Turbo İnternetin hızını daha iyi deneyimleyebilmek için “Dual Carrier” (Çift Taşıyıcılı) cihazlarla bağlanmanızı tavsiye ederiz. Bu hızlardan faydalanabilmek için 3G abonesi olmanız gerekmektedir. 3G yazıp 7777’ye göndererek 3G’nin avantajlı dünyasından yararlanabilirsiniz.

Üst pakete geçtim (2 GB’tan 5 GB’a). Aynı anda hem 2 GB’ın hem 5GB’ın fiyatı faturama yansıtılır mı?

​Internet paketindeki değişiklik talebi sisteme tanımlandığı anda geçilmek istenilen paket olan 4 GB'lık paket hatta tanımlanır ve paket değişikliğinden sonraki ilk fatura kesim tarihine kadar hem mevcut paket (2GB) hem de geçilen yeni paket (5GB) kapsamındaki toplam mobil internet faydası kullanılabilir. Eski paketin tam ücreti ile yeni paketin “(yeni paketin bir fatura dönemlik ücreti/ilgili ayın gün sayısı X Yeni paketin Hatta aktif tanımlı olduğu gün sayısı)” şeklinde hesaplanarak bulunacak ücreti paket değişikliği yapıldıktan sonraki ilk Mobil İletişim Hizmet Faturasına yansıtılacaktır. Bir sonraki fatura dönemi itibarı ile geçiş yapılan paket ilgili hatta tanımlanmaya devam eder ve ilgili dönem faturasına paketin tam ücreti yansır.

Alt pakete geçtim (5 GB'tan 2 GB’a) Aynı anda hem 5 GB’ın hem 2 GB’ın fiyatı faturama yansıtılır mı?

​İnternet paketindeki değişiklik talebi sisteme tanımlandığı anda geçilmek istenilen paket (1 GB) hatta tanımlanır ve paket değişikliğinden sonraki ilk fatura kesim tarihine kadar hem mevcut paket (5 GB) hem de geçilen yeni paket (2 GB) kapsamındaki toplam mobil internet faydası kullanılabilir. Eski paketin tam ücreti ile yeni paketin “(yeni paketin bir fatura dönemlik ücreti/ilgili ayın gün sayısı X Yeni paketin Hatta aktif tanımlı olduğu gün sayısı)” şeklinde hesaplanarak bulunacak ücreti paket değişikliği yapıldıktan sonraki ilk Mobil İletişim Hizmet Faturasına yansıtılacaktır. Bir sonraki fatura dönemi itibarı ile geçiş yapılan paket ilgili hatta tanımlanmaya devam eder ve ilgili dönem faturasına paketin tam ücreti yansır.

Kalan bakiyemi nasıl öğrenirim?

​KALAN yazıp 2222'ye ücretsiz kısa mesaj göndererek öğrenebilirsiniz.

Paket kullanımım %80’e ulaştığında ve paket bitiminde bilgilendirilecek miyim?

​Evet. Paketinizin %80’ini kullandığınızda ve paketiniz bittiğinde kısa mesaj ile bilgilendirilirsiniz.

Kampanya kapsamında kullandığım tarife/internet paketimi yurt dışında da kullanabilir miyim?

​Kampanya kapsamında sunulan İşte Platin Prestij tarife içeriğinde yer alan yurt dışı faydaları yurt dışında veya yurt dışı yönünde doğru kullanılabilir. Bunun dışındaki paketlerde yurt dışı dolaşımı sırasında yapılan kullanımlar, güncel Turkcell Dünya Tarifesi ile ücretlendirilecektir.

Kampanya kapsamında paket değişikliği yapabilir miyim?

  • Kampanya taahhüt süresi boyunca paket değişikliği yapılabilecektir. Esnaf tarifeleri kendi aralarında; internet paketleri kendi arasında (rahat paketler hariç); Tam Gaz Teklifleri sadece kendi arasında​ değiştirilebilecektir. 1 defa bir alt içeriğe sahip pakete, istenildiği kadar daha geniş içeriğe sahip olan pakete geçiş yapılabilecektir. Bu kapsamda taahhüt süresi boyunca tarife ya da internet paketi seçeneğinden biri 1 kez alt içeriğe sahip pakete geçirilebilecektir. Aynı ay içerisinde 1’den fazla kez tarife ya da 1’den fazla kez data paketi değiştirilebilir.
  • Rahat paketler seçildiği durumda paket değişikliği yapılamaz.
  • Kampanya kapsamında devam eden paketlerde değişiklik yapılabilir. Taahhütnamenin imza tarihinde kampanya kapsamında yer almasına rağmen Paket Değişikliği talep tarihinde veya öncesinde kampanyadan çıkarılmış veya kapatılmış paketlere geçiş yapılamayacaktır.
  • Tarifeye ek alınan opsiyonel data paketleri abone alımına kapatıldığı için bu paketler arası geçişler de kapatılmıştır.
  • Esnaf paketlerinde abonelerimiz kontrat süresi içerisinde bir kereye mahsus olmak üzere bir alt pakete mevcut müşteri fiyatıyla geçiş yapabilirler.​


Kampanya taahhüt süresi sonunda veya iptalinde tarifem değişecek mi?

​Kampanya kapsamında sunulan cihazlardan herhangi birisiyle seçilen paketlerden herhangi birinin 24/12 aylık kontrat bitiminde veya kampanya iptalinde, aboneler, kontratta seçtikleri tarifelerinin/internet paketlerinin güncel kontratsız tarife fiyatları ile ücretlendirilmeye devam ederler.

Hangi koşullarda erken iptal ücreti yansır?

​Abonenin kampanya koşullarına aykırı davranması ve/veya faturasını ödememesi, kampanya iptali, varsa internet paketini iptal etmek istemesi, hattın iptali, devri ve hattını devretmesi/başka bir operatöre taşıması, tarife değişikliği durumlarında faturasına erken iptal ücreti yansır.

Kampanya erken iptal ücreti nasıl hesaplanır?

  • Cihaz için erken iptal ücreti: Kampanya kapsamında sağlanan vergiler dâhil cihaz taksit tutarının, sözleşmenin feshedildiği tarihe kadar tahsil edilmeyen kısmı ilgili hattın Mobil İletişim Hizmet Faturasına söz konusu tarihi takip eden fatura döneminde bir kerede yansıtılır.
  • Tarife/Data/SMS paketi için erken iptal ücreti: Paketin tanımlandığı tarihten sözleşmenin feshedildiği tarihe kadar Turkcell tarafından verilen ses-sms-data faydaları için sağlanan indirim bedelleri toplamı veya eğer bu tutara göre abone lehine olacaksa söz konusu aykırılığın gerçekleştiği tarihten taahhüt süresi bitimine kadar Turkcell’e ödenmesi gereken ses-sms-data faydalarının KDV, ÖİV dahil aylık paket bedelleri toplamı cezai bedel olarak ilgili her bir Hattımızın Kampanyanın iptalinden sonraki ilk Mobil İletişim ilgili hattın Mobil İletişim Hizmet Faturasına söz konusu tarihi takip eden fatura döneminde bir kerede yansıtılır.

Kampanyadan nasıl yararlanırım?

​Turkcell Mağazalarına, Kurumsal Çözüm Merkezleri’ne giderek ya da müşteri yöneticiniz ile görüşerek talepte bulunmalısınız.

Numara değişikliğinde kampanyanın durumu ne olur?

​Numara değişikliğinde kampanya devam eder.

Kampanyayı başka bir hatta devredebilir miyim ?

​Kampanya katılım koşullarını sağlayan başka bir kurumsal faturalı hatta devredilebilir.

Kampanya bitiminde bilgilendirilecek miyim?

​Evet. Kampanya bitiminde kısa mesaj ile bilgilendirilirsiniz.

Tarife değiştirme/ paket değiştirme işlemini nereden yapabilirim?

​Müşteri hizmetlerini arayarak yapabilirsiniz.

Almak istediğim bir cihaz için ne kadarlık bir kredi kullanmalıyım?

​Kredinin tutarı cihaz bedeline eşittir. Diğer bir deyişle, Turkcell’in belirlediği satış bedeli kadardır.

Başvurumun olumlu sonuçlandığına dair SMS aldım. Şimdi ne yapmalıyım?

​Kredinizin ön onayı size SMS olarak bildirilir. SMS metininde başvurunuzun geçerlilik tarihi yer alır. Ön onayı takip eden en geç 7 gün içerisinde ise, başvuru işlemlerinizi belirtilen Turkcell bayilerinden bizzat giderek veya Kurumsal Çözüm Merkezi’nden kurumsal satış temsilciniz ile tamamlayabilirsiniz. (Başvuru günü dahil olmak üzere onay almış başvurular 7 gün geçerlidir. Krediniz, başvuru gününü takip eden 6 gün geçerli olmaktadır. )

Özel Servis Numaralari ve 444’lü Aramalar

​​Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın​.​