Lifebox Kontratlı Paket Kampanyası
50 GB ve cihazlı 100 GB lifebox paketlerinde 12 ay kontratlı üye olan abonelerimize 3 aylık 2.5TB saklama alanı ve 3 aylık Premium paket hediye.
50 GB ve cihazlı 100 GB lifebox paketlerinde 12 ay kontratlı üye olan abonelerimize 3 aylık 2.5TB saklama alanı ve 3 aylık Premium paket hediyedir.
Kampanyaya nasıl katılabilirim?
1.08.2019 itibarıyla 50 GB ve cihazlı 100 GB lifebox paketlerinde 12 ay kontratlı üye olan abonelerimize 3 aylık 2.5 TB saklama alanı ve 3 aylık Premium paket hediyedir. SMS ve çağrı merkezi yolu ile paketler satın alınabilir.
Kimler yararlanabilir?
1.08.2019 itibarıyla 50 GB ve cihazlı 100 GB lifebox paketlerinde 12 ay kontratlı üye olan abonelerimiz yararlanabilirler.
Kampanya içeriği ve özellikleri nelerdir?
1.08.2019 itibarıyla 50 GB ve cihazlı 100 GB lifebox paketlerinde 12 ay kontratlı üye olan abonelerimize 3 aylık 2.5 TB saklama alanı ve 3 aylık Premium paket hediyedir
Kampanya faydalarını ne zaman kullanmaya başlarım?
1.08.2019 itibarıyla 50 GB ve cihazlı 100 GB lifebox paketlerinde 12 ay kontratlı üye olan abonelerimiz yararlanabilirler.
Satın aldığım faydaların kalan miktarı ve geçerlilik süresini nasıl öğrenebilirim?
lifebox uygulamasından hediye verilen saklama alanın bilgisine ulaşılabilir.
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde kampanya faydalarım geçerli olur mu?
Kampanyanın tanımlı olduğu hatta ait lifebox hesabında faydayı kullanmaya devam edebilirisiniz.
Kampanyayı nasıl İptal ederim?
12 aylık kampanya süresi tamamlanınca kontratlı lifebox faydanız iptal olur. 12 aylık kampanya süresi sonunda tahahütsüz (kontratsız) lifebox faydanızı kullanmaya devam edersiniz.
Numara değişikliği, devir, faturasız hatta geçiş, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama veya fatura dönem değişikliğinde faydalar devam eder mi?
Evet, lifebox aboneliğiniz devam eder ancak hesabınıza ulaşmak için kişisel e-mail adresinizin kayıtlı olması gerekmektedir. Numara değişikliği, hat iptali vb. durumlarda güvenliğiniz için numarınızla hesabınız arasındaki bağınız koparılır. E-posta ile giriş yaparak lifebox'ı kullanmaya devam edebilir, yeni bir numara ekleyebilirsiniz.
Eğer lifebox'a kayıt olduğunuz numara Turkcell'den farklı bir operatör ise numara değişikliğiniz üyeliğinizi etkilemeyecektir. Kayıtlı e-posta adresiniz / kayıt olduğunuz telefon numaranız ve şifreniz ile lifebox'a ulaşabilirsiniz. Hesabınızın güvenliği için hesabınıza girdikten sonra profilinizin altındaki telefon numarası alanından eski numaranızı, yeni numaranız ile değiştirmeniz gerekmektedir.
İptal işlemi yapıldığında kampanyadan kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?
Evet
Kampanya iptalinde veya taahhüt bitiminde tarifem değişir mi, nasıl ücretlendirilirim?
Değişmez