Daha Fazla Bilgi

Kampanya hakkında daha fazla bilgi almak için, “İlgileniyorum”’a basın, biz sizi arayalım.

İlgileniyorum


24 aylık cihaz ve internet paketi dahil fiyatlar aşağıdaki gibidir:

CihazCihaz Limit Puanı500 MB + cihaz2 GB + cihaz5 GB + cihaz15 GB + cihaz25 GB + cihaz50GB + cihazKDV Dâhil Toplam Cihaz Bedeli
Samsung T116
50017 TL27 TL35 TL65 TL105 TL175 TL349 TL
Lenovo Tab2 A7-3040017 TL27 TL35 TL65 TL105 TL175 TL349 TL
Asus FE 7010 CG
30017 TL27 TL
35 TL65 TL105 TL175 TL349 TL

Kampanyadan kimler yararlanabilir?

  • Tüm YENİ müşterilerimiz
  • SESSİZ VINN’larını yenilemek isteyen MEVCUT müşterilerimiz (Bir önceki ay data kullanımı olmayan paketli/paketsiz, kontratlı/kontratsız tüm VINN abonelerimiz (paketli olanların 2015 yılında sözleşmelerinin bitmesi şartı aranmaktadır.)
532 ya da 0532 532 0000
  • Kurumsal abonelerimizin mevcut ve yeni hatları ile katılarak 5GB ve üzeri Turbo İnternet Paketinin kontratlı bedeline ek bir ücret ödemeden tablet alabildikleri kampanyadır.

  • Kampanyadan,  SESSİZ VINN’larını yenilemek isteyen MEVCUT müşterilerimiz cihaz yenileme yaparak (Bir önceki ay data kullanımı olmayan paketli/paketsiz, kontratlı/kontratsız tüm VINN abonelerimiz (paketli olanların 2015 yılında sözleşmelerinin bitmesi şartı aranmaktadır) ve yeni bir mobil geniş bant internet hattı ile kurumsal müşterilerimiz yararlanabilir.

    Müşterilerimizin kampanyaya cihaz yenileme kurgusu ile katılmak istemesi durumunda ayrıntılar ve sık sorulan soruların yanıtları:

    http://www.turkcell.com.tr/kurumsal/kampanyalar/cihazlar/tablet-vinnvinn-wifi-ve-multimodemlerde-cihaz-yenileme?place=autocomplete&q=cihaz%20yenilem

    sayfasından öğrenilebilir. 


    Müşterilerimiz, üzerinde kontratlı internet paketi bulunan MGB hatları ile kampanyaya katılmak isterlerse, hat/hatları üzerindeki kontratlı internet paketlerini iptal ederek kampanyadan yararlanabilir.

    Kampanyadan faydalanabilmek için katılım kriterleri ve OLM puanlarının katılım için uygun olması gerekemektedir. 

    Kampanya kapsamında sunulan cihazlar için “Limit Puan Uygulaması” bulunmaktadır. Limit Puan Uygulaması kapsamında firmanız adına kayıtlı tüm hatlardaki kullanım ve ödeme alışkanlıklarınız değerlendirilerek firmanız adına bir limit puan belirlenir.
    Seçtiğiniz cihaz tekliflerine sahip olmak için limit puanınızın, en az kampanya kapsamında sunulan cihaz için belirlenmiş limit puan kadar olması gereklidir.
    Limit puan uygulaması ile ilgili detaylı bilgiyi Müşteri Hizmetlerinden, Kurumsal Müşteri Yöneticinizden, Kurumsal Çözüm Merkezleri’nden ya da Turkcell İletişim merkezlerinden edinebilirsiniz.
    Seçtiğiniz cihaz tekliflerine sahip olmak için limit puanınızın, en az kampanya kapsamında sunulan cihaz için belirlenmiş limit puan kadar olması gereklidir. Kurumsal Turbo İnternet Paketi'ne Ek Bedelsiz 3G'li Tablet Kampanyası kapsamında sunulan cihazlar için belirlenen limit puanlar “Katılım Koşulları” bölümünde yer almaktadır.
    Limit puanınız yeterli olsa dahi, son ödeme tarihi geçmiş ama ödenmemiş faturanızın bulunmaması, firma adına kayıtlı hatlardan hiçbirinin abonelik sözleşmesine aykırı durumlar sebebi ile kapalı olmaması ve yine aynı firma adına kayıtlı hatlardan herhangi biri için önceden katılıp kontrat süresinden önce iptal gerçekleştiği için hesaplanıp fatura edilmiş ancak ödenmemiş erken iptal bedeli bulunmaması gereklidir.
    Limit puanınız ile detaylı bilgiyi Müşteri Hizmetlerinden, Kurumsal Müşteri Yöneticinizden, Kurumsal Çözüm Merkezleri’nden ya da Turkcell İletişim merkezlerinden edinebilirsiniz. İstanbul ilinde şahıs şirketi sahibi limit puanı yeterli olmayan müşterilerimiz hiçbir ek ücret ödemeden banka kredili teklilerimizden yararlanmak için Turkcell İletişim Merkezlerine başvurabilirler.
    Aynı NCST ile birbirine bağlı hatlar için kampanya katılım limiti 20’dir. Bu tüm cihaz kampanya ve teklifleriniz kapsamaktadır. Kurumsal abonenin katılabileceği maksimum kampanya sayısı, abonenin 3 aydan eski faturalı hatların sayısının 2 katı ile de sınırlanır.
    Banka kredili tekliflerden faydalanmak isteyen müşterilerimizin TC Kimlik Numarası ile birbirine bağlı hatlarından hiçbirinin son ödeme tarihi geçmiş ama ödenmemiş borcu olmaması ve abonelik sözleşmesine aykırı durumlar sebebi ile kapatılmamış olması gereklidir. Banka kredili tekliflerin müşteriye sunulabilmesi için; müşteriden onay alınarak bilgileri bankaya gönderilecek ve bankadan gelen kredi onayına göre teklif sunulacaktır. Eğer banka müşteri bilgilerini inceleyerek kredi onay vermez ise, bu teklifler sunulamayacaktır.

  • Turkcell İletişim Merkezleri’ne, Kurumsal Çözüm Merkezlerine giderek ya da müşteri yöneticileriniz aracılığıyla talepte bulunabilirsiniz.

  • Taahhüt süresi sonunda iptal etmediğiniz sürece standart Turbo internet paketi otomatik olarak devam edecektir. 

  • Mobil iletişim faturası ile ödeme seçeneğinde; kampanya kapsamında seçilen internet paketi ve aylık cihaz taksidi 24 ay boyunca faturaya yansır.
    Kampanya katılımı için yeni hat tesis edilmesi durumunda paket ücretinden ayrı olarak ilk 12 ay “Yeni Hat tesis ücreti” 3,67 TL/Ay ve “TGM Ruhsat” bedeli 1,50 TL/Ay faturanıza yansıtılacaktır. Kullanımınız süresince ayrıca “TGM kullanım” bedeli 1,50 TL/Ay faturanıza yansıtılacaktır.

  • Paketinizin %80’ini kullandığınızda ve paketiniz bittiğinde kısa mesaj ile bilgilendirilirsiniz.

  • Kalan haklarınızı KALAN yazıp 2222'ye ücretsiz kısa mesaj atarak öğrenebilirsiniz veya tabletinizden internete bağlandığınızda, Turkcell kurumsal web sayfasına bağlanarak "Online işlemler" tabının altında yer alan "Data Sorgulama" kısmından "Yararlanmakta olduğunuz paket ve paketinizde kalan kullanım miktarınız"a ulaşabilirsiniz.

  • Kampanyaya katılan abonenin paketi dâhilinde sunulan kotasını doldurması durumunda 100 MB’a kadar yapacağı ek kullanımlar 5 TL olarak ücretlendirilecektir. Abone kullanıma devam eder ise her 100MB’ lık barem 5 TL olarak ücretlenmeye devam edecek, paket aşım bedeli maksimum 200 TL sınırına ulaştığı zaman abonenin kullanım hızı 1 kbps’ ye düşürülecektir. Abonenin mevcut paketi yenilendiği zaman kullanım hızı açılacaktır.

  • Kampanya kapsamındaki tekliflerden kampanyanız devam ederken dilerseniz sınırsız kez üst pakete geçebilirsiniz. Sadece bir defaya mahsus alt paketlere geçiş yapabilirsiniz.

    Paket değiştirebilmeniz için ödenmemiş faturanızın bulunmaması ve kampanya başlangıcından itibaren 1 aylık sürenin geçmesi gerekir.
    Aynı ay içerisinde tek bir kez paket değişikliği yapabilirsiniz. Paket değiştirme işleminizi, yeniden sözleşme imzalamadan Turkcell Müşteri Hizmetleri’nden yapabilirsiniz.

  • Kontratlı tekliflerde seçtiğiniz internet paketinizi kampanyanızın başlamasıyla beraber kullanabilirsiniz.

  • İnternet paketindeki değişiklik talebi sisteme tanımlandığı anda geçilmek istenilen paket olan 5 GB'lık paket hatta tanımlanır ve paket değişikliğinden sonraki ilk fatura kesim tarihine kadar hem mevcut paket (2 GB) hem de geçilen yeni paket (5 GB) kapsamındaki toplam mobil internet faydası kullanılabilir. Eski paketin tam ücreti ile yeni paketin “(yeni paketin bir fatura dönemlik ücreti/ilgili ayın gün sayısı X Yeni paketin Hatta aktif tanımlı olduğu gün sayısı)” şeklinde hesaplanarak bulunacak ücreti paket değişikliği yapıldıktan sonraki ilk Mobil İletişim Hizmet Faturasına yansıtılacaktır. Bir sonraki fatura dönemi itibarı ile geçiş yapılan paket ilgili hatta tanımlanmaya devam eder ve ilgili dönem faturasına paketin tam ücreti yansır.

  • İnternet paketindeki değişiklik talebi sisteme tanımlandığı anda geçilmek istenilen paket (2 GB) hatta tanımlanır ve paket değişikliğinden sonraki ilk fatura kesim tarihine kadar hem mevcut paket (5 GB) hem de geçilen yeni paket (2 GB) kapsamındaki toplam mobil internet faydası kullanılabilir. Eski paketin tam ücreti ile yeni paketin “(yeni paketin bir fatura dönemlik ücreti/ilgili ayın gün sayısı X Yeni paketin Hatta aktif tanımlı olduğu gün sayısı)” şeklinde hesaplanarak bulunacak ücreti paket değişikliği yapıldıktan sonraki ilk Mobil İletişim Hizmet Faturasına yansıtılacaktır. Bir sonraki fatura dönemi itibarı ile geçiş yapılan paket ilgili hatta tanımlanmaya devam eder ve ilgili dönem faturasına paketin tam ücreti yansır.

  • Abone paketi almak istediği zaman paket anında aktif edilecektir ve paket ücreti “(paket ücreti/ilgili ayın gün sayısı) paketin hatta aktif tanımlı olduğu gün sayısı” şeklinde hesaplanarak ilk faturasına yansıtılacaktır. Paketin alındığı ilk fatura dönemi sonrasında paket fatura kesim tarihi dikkate alınarak yenilenecektir ve faturasına paketin tam ücreti yansıtılacaktır

  • Ödeme tipi ve devir işlemlerinde devam etmez, numara değişikliğinde eder.

  • Kampanya bitiminde kısa mesaj ile bilgilendirilirsiniz.

  • Cihazınızı en kısa sürede yetkili bir teknik servise götürmelisiniz. Cihaz garanti kapsamında, tamir edilecektir. Cihazınızı garanti kapsamındayken servise götürdüğünüzde herhangi bir ücret ödemezsiniz. Garanti kapsamı dışındaki, kullanıcı hatasından kaynaklanan arızalarda ise Yetkili Teknik Servis’in belirleyeceği tutarı ödemelisiniz.

  • İptal talebi verdiğiniz zaman kampanyanız iptal olur.
    Kampanya kapsamında satın alınan hattın kampanya süresi içinde iptal edilmesi, kampanyadan ayrılmak istenmesi, hattın başka operatöre taşınması, faturasının son ödeme tarihinde ödenmemesi, hattın borcundan dolayı kullanıma kapatılması veya ödeme tipi değişikliği hallerinde, bir sonraki ay erken iptal ücreti yansıtılacaktır.
    Cihaz için erken iptal ücreti: Kampanya kapsamında sağlanan vergiler dahil cihaz taksit tutarının, sözleşmenin feshedildiği tarihe kadar tahsil edilmeyen kısmı ilgili hattın Mobil İletişim Hizmet Faturasına söz konusu tarihi takip eden fatura döneminde bir kerede yansıtılır. 
    Tarife/Data/SMS paketi için erken iptal ücreti: Paketin tanımlandığı tarihten sözleşmenin feshedildiği tarihe kadar Turkcell tarafından verilen ses-sms-data faydaları için sağlanan indirim bedelleri toplamı veya eğer bu tutara göre abone lehine olacaksa söz konusu aykırılığın gerçekleştiği tarihten taahhüt süresi bitimine kadar Turkcell’e ödenmesi gereken ses-sms-data faydalarının KDV, ÖİV dahil aylık paket bedelleri toplamı cezai bedel olarak ilgili her bir Hattımızın Kampanyanın iptalinden sonraki ilk Mobil İletişim ilgili hattın Mobil İletişim Hizmet Faturasına söz konusu tarihi takip eden fatura döneminde bir kerede yansıtılır.


Sayfayı kaydırın