Daha Fazla Bilgi
15 Mayıs 2017 itibarıyla kampanyada değişiklikle;
Aşağıdaki bireysel faturalı paketlerde yer alan müşterilerimize;
- Platinum Elit 1000
- Platinum Elit 2000
“BiP ve Lifebox kullanımlarında geçerli” aylık 10 GB internet ve Lifebox'ta 100 GB saklama alanı faydası her fatura döneminde hediye edilecektir.
Ve aşağıdaki kurumsal faturalı paketlerde yer alan müşterilerimize;
- İşte Platin Elit
“BiP ve Lifebox kullanımlarında geçerli” aylık 20 GB internet ve Lifebox'ta 100 GB saklama alanı faydası her fatura döneminde hediye edilecektir.
- İlgili paketlere katılım ile Lifebox ve BiP’teki saklama alanı ve internet faydası otomatik olarak aktiflenir. Faydalar her fatura döneminde otomatik olarak yenilenir. Paketlerden çıkıldığı durumda otomatik iptal olur.
- Lifebox ve BiP’te geçerli internet faydası iptal olduğunda, yararlanılan başka bir kampanya yok ise BiP ile yapılan sesli ve görüntülü görüşmeler ve Lifebox kaynaklı data tüketiminiz mobil internet paketiniz/tarifenizden ücrendirilir.
- BiP ile yapılan mesajlaşma, fotoğraf ve video gönderimleri Turkcell kullanıcıları için ücretsizdir.
- BiP ve Lifebox kullanımında herhangi bir data paketiniz yoksa internet kotası bitiminde BiP ve Lifebox kullanımınızda hız 1 Kbps’ye indirilir ve paket aşımı yansıtılmaz.
- Bu servise geçiş yapan abonelerimiz 4.5G hizmetinden faydalanmak için başvurmuş ve onay vermiş sayılır.
- Ticari gelir elde etmek amacıyla kullanılamaz, satılamaz. Tespit edilen aboneler ile ilgili yasal işlem yapılacak ve hatları tek taraflı olarak iptal edilebilecektir.
- Kampanyada verilen data paketinin 4.5G Şebekesinde ise üst hız limiti 100 Mbps'dir.
- Turkcell, internet üzerinden mesajlaşma ve ses iletişimi (IM ve VOIP), internet paylaşımı (Tethering) ve doğrudan dosya paylaşım (P2P) programları vb. hizmetlerinin internet paketleri ile kullanımlarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
- Data paketi sadece internet erişim noktası kullanılarak yapılan bağlantılarda geçerlidir.
- İnternet erişim noktası, Blackberry cihazları tarafından kullanılan Blackberry erişim noktası ve 3G netbook, notebook ve USB modemler tarafından kullanılan Mobil Genişbant (MGB/MGBS) erişim noktaları paketlere dahil değildir.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
-
Kampanyaya nasıl katılabilirim?
Kampanya dahilindeki paketlere katılımınız ile faydanız otomatik olarak aktiflenir.
-
Başvuru SMS'i ücretli midir?
SMS ile başvuru yapılmaktadır.
-
Kimler yararlanabilir?
15 Mayıs 2017 itibarıyla kampanyadaki değişiklikle;
Aşağıdaki bireysel faturalı paketlere gelen ve taahhütsüz olarak yer alan müşterilerimize;
- Platinum Elit 1000
- Platinum Elit 2000
Ve aşağıdaki kurumsal faturalı paketlere gelen ve taahhütsüz olarak yer alan müşterilerimize;- İşte Platin Yurt İçi
- Platinum Elit 1000
-
Kampanya içeriği ve özellikleri nelerdir?
Aşağıdaki bireysel faturalı paketlerde yer alan müşterilerimize;
- Platinum Elit 1000
- Platinum Elit 2000
Ve aşağıdaki kurumsal faturalı paketlerde yer alan müşterilerimize;- İşte Platin Yurt İçi
- Platinum Elit 1000
-
Kampanya faydalarını ne zaman kullanmaya başlarım?
Hediye internet paketiniz ve lifebox saklama alanınız hattınıza tanımlandığında SMS ile bilgilendirilirsiniz.
-
Kullanmadığım kampanya faydaları bir sonraki aya devreder mi?
Hayır, devretmez.
-
Kampanya dâhilindeki faydalarım bitince bilgilendirme yapılacak mı?
Evet, hediyenizin bitiminde SMS ile bilgilendirileceksiniz.
-
Kampanyadan kazandığım faydaların kalan miktarı ve geçerlilik süresini nasıl öğrenebilirim?
KALAN yazıp 2222’ye göndererek öğrenebilirsiniz.
-
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde kampanya faydalarım geçerli olur mu?
Hayır, geçerli olmaz.
-
Kampanyadan yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Hayır, bir sınır yoktur.
-
Kampanyayı nasıl İptal ederim?
532’yi arayarak iptal edebilirsiniz.
-
Numara değişikliği, devir, faturasız hatta geçiş, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama veya fatura dönem değişikliğinde faydalar devam eder mi?
- Numara taşıma, numara değişikliği, faturasız hatta geçiş, borç nedeniyle hattın kapanması, abone isteğiyle hattı kapama durumlarında paket faydalarınız sonlanır.
- SIM kart değişikliği ve tarife değişikliği (kampanya dahilindeki tarifelerden biri ise) durumlarında paket faydalarınız devam eder.
- Numara taşıma, numara değişikliği, faturasız hatta geçiş, borç nedeniyle hattın kapanması, abone isteğiyle hattı kapama durumlarında paket faydalarınız sonlanır.
-
İptal işlemi yapıldığında kampanyadan kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?
Paketin iptaliyle birlikte hediye faydalarınız sona erer. Paketiniz iptal olduğunda 90 gün içinde lifebox hesabınız kapanır ve verileriniz silinir. Uygulamada paketler bölümünden, 532’yi arayarak ya da Turkcell Mağazalarından yeni paket satın alarak lifebox hesabınızı kullanmaya devam edebilirsiniz.
-
Kampanya iptalinde veya taahhüt bitiminde tarifem değişir mi, nasıl ücretlendirilirim?
Paketleri iptal etmeniz durumunda kampanyanız iptal olur. Paketiniz iptal olduğunda 90 gün içinde lifebox hesabınız kapanır ve verileriniz silinir. Uygulamada paketler bölümünden, 532’yi arayarak ya da Turkcell Mağazalarından yeni paket satın alarak lifebox hesabınızı kullanmaya devam edebilirsiniz.