Nokia Bireysel Akıllı Telefon Kampanyası

Kampanya sonra erdi.

24 ay kontratlı Turkcell teklifi ile seçeceğiniz model Nokia akıllı telefona, en uygun tarife ve internet paketi avantajı ile sahip olabilirsiniz.

Ücretsiz Kargo

Ücretsiz Kargo

Türkiye'nin her yerine teslimat.

1 İş Gününde Kargoda

1 İş Gününde Kargoda

Siparişiniz 1 iş gününde kargoya teslim edilir.

Mağazadan Teslim

Mağazadan Teslim

Turkcell.com.tr üzerinden verdiğiniz cihaz siparişlerinizi kargo süresi beklemeden Turkcell mağazalarımızdan teslim alabilirsiniz.

Aynı Gün Teslimat

Aynı Gün Teslimat

İstanbul siparişleriniz 24 saat içinde adresinize teslim edilir.

2 Yıl Turkcell Garantisi

2 Yıl Turkcell Garantisi

Türkiye’nin lider ve en güvenilir operatörü olarak tüm aşamalarındaki taleplerinizi açık, şeffaf, hızlı, güvenilir ve müşteri odaklı bir şekilde çözüyoruz.

Daha Fazla Bilgi
Goller Cepte
  • Kampanya kapsamında sunulan Goller Cepte Paketi ile Süper Lig’in son dakika haberlerini, takımın maç anında gollerini, maçtan sonra özet ve yorumları izlemeyi sağlayan servistir.
  • İlgili hat üzerinde Goller Cepte Paketi varsa öncelikle paket iptal olur ve taahhütname kapsamında alınan Goller Cepte Full Paket aboneliği başlar.
  • Kampanya kapsamında alınan Goller Cepte 1 ay içinde 1 kez iptal edilebilir ve aynı paket aynı ay içerisinde 1 kez alınabilir.
  • Kampanya kapsamında alınan Goller e Paketi üzerine z l Müzik Paketi alınamaz.
  • ms gönderilir. Abone sms yoluyla takım seçtten sonra ilgili içeriği almaya başlar. Abone takım bilgisi girmezse Goller Cepte Paketi içeriğini alamaz, ancak ücretlendirilir.
Akılım Güvende Servisi
  • Asistans Hizmeti ve Hediye Sigorta’dan oluşan bir Cihaz Koruma Programıdır. Taahhütname kapsamında abonenin teslim aldığı Cihaz, Taahhüt Süresi boyunca ACE European Group Limiiltere Merkezli Türkiye İstanbul Şubesi tarafından Grup Akıllı Cihaz Sigortası Özel Şartları kapsamında sigortalanacaktır. Bu hizmet Turkcell’in hediyesidir, Turkcell’in sigorta hizmetinin sunulmasında hiçbir taahhüt ve sorumluluğu yoktur.
  • nde Servisi, Kampanya kapsamında kampanya katılımı sırasında alınabilir, sonrasında alınamaz.
  • İlgili opsiyonel paketler, Turkcell Mağazaları veya Turkcell Çağrı Merkezi aracılığı ile iptal edilebilir.
  • Opsiyonel servis paketleri 12 aylık tarifeye ek kontratlı teklifler kapsamında alınamaz.
Kampanya Sözleşmesi için tıklayın.
Sıkça Sorulan Sorular

Kimler yararlanabilir?

  • ​Seçtiğiniz cihaz tekliflerine sahip olmak için limit puanınızın, en az kampanya kapsamında sunulan cihaz için belirlenmiş limit puan kadar olması gereklidir. Nokia Bireysel Akıllı telefon kampanyası kapsamında sunulan cihazlar için belirlenen limit puanlar aşağıdaki gibidir.

​​CİHAZ ADI​CİHAZ LİMİTİ
​Nokia Lumia 630​800

  • Limit puanınız yeterli olsa dahi, son ödeme tarihi geçmiş ama ödenmemiş faturanızın bulunmaması, TCKN ile adınıza kayıtlı hatlardan hiçbirinin abonelik sözleşmesine aykırı durumlar sebebi ile kapalı olmaması ve yine aynı TCKN ile adına kayıtlı hatlardan herhangi biri için önceden katılıp kontrat süresinden önce iptal gerçekleştiği için hesaplanıp fatura edilmiş ancak ödenmemiş erken iptal bedeli bulunmaması gereklidir
  • Limit puanınız ile ilgili detaylı bilgiyi Müşteri Hizmetlerinden ya da Turkcell İletişim merkezlerinden edinebilirsiniz. Limit puanı yeterli olmayan müşterilerimiz hiçbir ek ücret ödemeden banka kredili teklilerimizden, ön ödeme alternatiflerinden​ ya da Kredi Kayıt Skoru sorgulama yöntemlerinden yararlanmak için Turkcell Mağazalarına başvurabilirler.
  • Aynı TCKN ile birbirine bağlı hatlar için kampanya katılım limiti 4’tür. Bu tüm cihaz kampanya ve teklifleriniz kapsamaktadır. Kredi kayıt skoru sorgulama yöntemi ile katılım sağladığınız cihaz kampanya teklifleri buna dahil değildir. Bu yöntemle cihaz tekliflerinden faydalanmak isteyen müşterilerimizden öncelikle müşteri onayı alınacaktır. Seçilen cihaz için müşteri onayı ile yapılan kredi kayıt skorunun yeterli olması halinde, ilgili kampanya tekliflerinden faydalanabilirler ancak aynı zamanda son ödeme tarihi geçmiş ama ödenmemiş faturaları bulunmaması ve abonelik sözleşmesine uygun olmayan durumlar sebebi ile hatlarının kapatılmamış olması da gereklidir.
  • Banka kredili tekliflerden faydalanmak isteyen müşterilerimizin TC Kimlik Numarası ile birbirine bağlı hatlarından hiçbirinin son ödeme tarihi geçmiş ama ödenmemiş borcu olmaması ve abonelik sözleşmesine aykırı durumlar sebebi ile kapatılmamış olması gereklidir. Banka kredili tekliflerin müşteriye sunulabilmesi için; müşteriden onay alınarak bilgileri bankaya gönderilecek ve bankadan gelen kredi onayına göre teklif sunulacaktır. Eğer banka müşteri bilgilerini inceleyerek kredi onay vermez ise, bu teklifler sunulamayacaktır.
  • Kampanyaya katılan hattın iptali ya da başka birine devri talep ediliyorsa, önce tanımlı kampanyanın iptali ve sözleşmede belirtilen koşullara göre hesaplanan erken iptal bedelinin ödenmesi gereklidir.

Ön Ödeme alternatifi sunan tekliflerinizden nasıl yararlanabilirim?

​Limit puanınız, kampanya kapsamında seçtiğiniz cihazın limit puanı için yeterli değilse, Turkcell Mağazalarına başvurarak ön ödeme alternatiflerinden yararlanabilirsiniz. Ön ödeme tutarı, limit puanınız ve cihaz için belirlenen limit puanı üzerinden hesaplanan bir tutardır. Bu tutar değiştirilemez ve ya alternatif farklı ödeme planları oluşturulamaz.
Ön ödeme, Turkcell Mağazalarında nakit ya da kredi kartı ile yapılabilir. Ön ödeme ile ödenen tutar kampanya kapsamında belirlenen cihaz bedelinden düşülerek, kalan miktar faturaya eşit olarak yansıtılacaktır.

Kampanyadan yararlanırken tarife/paket değişikliği yapabilir miyim?

  • ​Tarife kontratlı tekliflerde; Tarifeler arasındaki değişiklik talebi Turkcell Mağazaları, Satış Yöneticileri veya Turkcell Çağrı Merkezi üzerinden alınır ve talebin TURKCELL tarafından sisteme tanımlanmasından sonra yeni Paket kapsamı ilgili hatta tanımlanır. Tarife paketleri kendi aralarında ve mobil internet paketleri kendi aralarında değiştirilebilir. Paket değişikliği sadece tarifeler arasında yapılabilir, opsiyonel alınan data paketlerinde paket değişikliği yapılamaz. Tarife paket değişiklik talebi alındığı ay, ilgili hatta fatura kesim tarihine kadar önceki tarife paketi geçerli olmakta ve o ayki faturaya sadece ilk paketin aylık bedeli yansıtılmaktadır. Fatura kesim tarihinden itibaren ise yeni tarife paketi ilgili hatta tanımlanmakta ve bundan sonraki faturalara yeni tarife paketi ücreti yansıtılmaktadır. Paket değişikliği, ikinci cihaz alım hakkını doğurmayacaktır.
  • Taahhütname kapsamında teslim edilen cihazın bedelinin paket taahhüt süresinden kalan aylar için taksitleri her halükarda ilgili hatta yansıtılmaya devam edecektir. Paket değişikliği yapıldıktan sonra, tekrar paket değişikliği yapılarak, eski pakete aynı fiyat ile dönüş gerçekleştirilemez. Eski pakete dönüş en güncel fiyatı geçiş yapılabilir. Paket değişikliği, kampanyaların bildirilen en güncel, cihaz taksit bedeli hariç hesaplanan tarife bedeli üzerinden gerçekleştirilecektir. Cihaz bedeli için, sözleşmenin imzalandığı tarihte geçerli olan temlik bedeli faturaya yansımaya devam edecektir. Farklı taahhüt süreleri olan paketler arasında, paket değişikliği talebinde bulunulduğu dönemde cihaz kampanyalarında abone alımına kapalı olan paketlere doğru ve evraklı geçiş gerektiren paketlere (Örneğin Kamu 1000, Kamu Eko, Ben Yaptım 700) doğru paket geçişi yapılamaz. Paket değişikliği ile paket taahhüt süresi değişmeyecektir.
  • Paket değişikliği işleminden sonra yeniden paket değişikliği yapılabilmesi için en az 1 ay geçmesi gerekmektedir. Alt pakete doğru paket değişikliği taahhütname süresince sadece 1 kere, üst pakete doğru paket değişikliği ise sınırsız kere yapılabilir. Paket değişikliği yapıldıktan sonra kampanyanın iptal edilmek istenmesi durumunda, paket kapsamında aboneye ilgili paketin hatta tanımlandığı tarihten söz konusu aykırılığın gerçekleştiği tarihe kadar sağlanan indirim bedelleri toplamı, ilgili Tarife Paketine karşılık yer alan KDV, ÖİV dahil indirim bedelleri toplamının veya eğer bu tutara göre abone lehine olacaksa söz konusu aykırılığın gerçekleştiği tarihten taahhüt süresi bitimine kadar ödenmesi gereken KDV, ÖİV dahil aylık Tarife Paketi bedelleri kampanyanın iptalinden sonraki takip eden fatura döneminde bir kerede yansıtılır.
  • İnternet kontratlı tekliflerde; Kampanyanız devam ederken dilerseniz sınırsız kez üst pakete geçebilirsiniz. Sadece bir defaya mahsus alt paketlere geçiş yapabilirsiniz. Paket değiştirebilmeniz için ödenmemiş faturanızın bulunmaması ve kampanya başlangıcından itibaren 1 aylık sürenin geçmesi gerekir. Aynı ay içerisinde tek bir kez paket değişikliği yapabilirsiniz. Paket değiştirme işleminizi, yeniden sözleşme imzalamadan Turkcell Müşteri Hizmetleri’nden yapabilirsiniz. Data Paketi değişikliğinin yapıldığı ay, ilgili hatta yeni data paketi kapsamındaki kullanımlar da tanımlanarak hattın hem mevcut paket hem de geçilen yeni data paketi kapsamından yararlanması sağlanacaktır. Paket geçişiniz, anında gerçekleşir ve fatura dönemini beklemenize gerek kalmaz, paketiniz değiştiğinde SMS ile bilgilendirilirsiniz.
  • 25 Nisan 2014 öncesinde cihaz kampanyasına katılmış müşterilerimiz için data paket değişikliğinin yapıldığı ay ilgili hatta sadece ilk paketin aylık bedeli yansıtılacaktır. Paket değişikliği yaptığınızda sözleşme süresi değişmez ve kampanya kaldığı yerden devam eder. Bir üst pakete geçiş anınızda faturanıza sadece ilk paketinizin ücreti uygulanır. Örneğin, 1 GB’tan 4 GB Paketi’ne geçtiğiniz ay, 1 GB + 4 GB = 5 GB kullanım yapıp, 1 GB ücreti ödersiniz. Alt pakete geçişinizde de yine aynı mantık uygulanır. Yani, geçiş yaptığınız ay 4 GB + 1 GB = 5 GB kullanım yapıp 4 GB ücreti ödersiniz.
  • 25 Nisan 2014 sonrası cihaz kampanyasına katılmış müşterilerimiz için data paket değişikliğinin yapıldığı ay, ilk paketin aylık bedeli ve ikinci paketin fatura kesim tarihine kadar geçen gün bazında hesaplanan bedeli yansıtılacaktır. Paket değişikliği yaptığınızda sözleşme süresi değişmez ve kampanya kaldığı yerden devam eder. Bir üst pakete geçiş anınızda faturanıza ilk paketinizin ücreti ve ikinci paketin fatura kesim tarihine kadar geçen gün bazında hesaplanan ücreti uygulanır. Örneğin, 1 GB’tan 4 GB Paketi’ne geçtiğiniz ay, 1 GB + 4 GB = 5 GB kullanım yapıp, 1 GB ücreti + 4GB için ilk faturalama dönemine dek olan ücretini ödersiniz. Alt pakete geçişinizde de yine aynı mantık uygulanır. Yani, geçiş yaptığınız ay 4 GB + 1 GB = 5 GB kullanım yapıp 4 GB + 1GB için ilk faturalama dönemine dek olan ücreti ödersiniz.

Kontratlı kampanyadan alınan paketin iptali durumunda erken iptal ücreti nasıl hesaplanır?

  • ​Taahhütnamede belirtilen yükümlülüklere kısmen veya tamamen uyulmaması durumunda ve/veya seçilen kampanyanın süresi sona ermeden kampanyadan ayrılmak istenmesi durumunda ve/veya taahhütnamede belirtilen her bir mobil hattı başka bir mobil operatöre taşındığı durumda söz konusu aykırılığın gerçekleştirildiği aydan itibaren taahhüt süresi bitimine kadar ödenmesi gereken vergiler dahil kalan cihaz taksitleri toplamı, söz konusu tarihi takip eden fatura döneminde Mobil hizmet faturasına bir kerede yansıtılır.
  • Taahhüt kapsamında verilen fayda için ise; o güne kadar verilen Turkcell indirimleri toplamı ile taahhüt süresi sonuna kadar verilecek fayda bedellerinin tahsil edilmemiş kısmının toplamı hesaplanır ve müşteri lehine olan tutar esas alınarak takip eden fatura döneminde Mobil hizmet faturasına bir kerede yansıtılır. Söz konusu tutar ödenmeden kampanyaya katılan hattın başka birine devir edilmesi mümkün değildir. Taahhüt kapsamında verilen fayda için ise; yukarda belirtilen hesaba göre müşteri lehine olan tutar esas alınarak takip eden fatura döneminde Mobil hizmet faturasına bir kerede yansıtılır.​
  • Banka kredili tekliflerin tercih edilmesi halinde, söz konusu tutar, bankaya devredilir. İlgili tutarın ödemesini, müşteri bankaya yapacaktır.
  • İndirimli Opsiyonel paketlerin (Goller Cepte- Akıllım Güvende) kampanya taahhütünden önce iptal edilmesi durumunda tercih edilen paketler için paketin tanımlandığı tarihten sözleşmenin feshedildiği tarihe kadar Turkcell tarafından verilen faydalar için sağlanan indirim bedelleri toplamı veya eğer bu tutara göre abone lehine olacaksa söz konusu aykırılığın gerçekleştiği tarihten taahhüt süresi bitimine kadar Turkcell’e ödenmesi gereken indirimli opsiyonel paket faydalarının KDV, ÖİV dahil aylık paket bedelleri toplamı cezai bedel olarak ilgili her bir hattımızın opsiyonel paketin iptalinden sonraki ilgili hattın ilk Mobil İletişim Hizmet Faturasına söz konusu tarihi takip eden fatura döneminde bir kerede yansıtılır.

İlgili paket bedelleri faturama nasıl yansır?

​Kampanyadan faturalı ödeme seçeneğiyle yararlanan aboneler, kampanyaya dahil tarifelerden halihazırda faydalanıyorsa imza tarihinden sonraki ilk fatura kesiminden itibaren ilgili tarife bedelini faturalarında göreceklerdir. Halihazırda kampanya dışındaki bir tarifeden/paketten yararlanan ancak, kampanyadan faydalanmak için tarife değişikliği yapan abonelere (Örneğin, diğer tarifelerden Gold Pakete gelen aboneler) imza tarihinden sonraki ilk fatura kesimine eski tarifesi, ikinci fatura kesiminden itibaren yeni Tarife bedeli yansımaya başlayacaktır. Cihaz bedeli her iki durumda da ikinci faturadan itibaren taahhüt süresi boyunca yansıyacaktır.

Kontrat süresi boyunca tarife için ödediğim bedel değişecek mi?

​Kontrat süresi boyunca tarife / internet paketi bedeliniz sabit kalacaktır.​

Kampanyayı başka bir hattıma devredebilir miyim?

​Kampanyanız başka bir numaraya devredilemez.​

Devir, Ödeme tipi ve Numara değişikliğinde kampanyamın durumu ne olur?

​Devir ve Ödeme tipi değişikliğinde kampanyanız iptal olur, numara değişikliğinde ise devam eder.​

Kampanyada seçtiğim telefonda sorun yaşanması durumunda ne yapılmalıdır?

​Turkcell Mağazaları ve Anlaşmalı Zincir Mağazalarından almış olduğunuz cihazınızı en kısa sürede yetkili bir teknik servise götürmelisiniz. Cihaz garanti kapsamında, tamir edilecektir. Cihazınızı garanti kapsamındayken servise götürdüğünüzde herhangi bir ücret ödemezsiniz. Garanti kapsamı dışındaki, kullanıcı hatasından kaynaklanan arızalarda ise Yetkili Teknik Servis’in belirleyeceği tutarı ödemelisiniz. Kampanya kapsamında aldığınız cihaz, satış noktasında arızalı çıktığı takdirde yenisi ile değiştirilir.
Satış sonrası arızalı çıktığı takdirde ise 15 gün içinde cihazı aldığınız Turkcell İletişim Merkezi’ne elden teslim etmelisiniz. Turkcell İletişim Merkezi cihazı yetkili teknik servise gönderecek, teknik servisin testi neticesinde cihazın arızasının donanımsal olduğu onaylanırsa, servis tarafından yeni bir cihaz Turkcell İletişim Merkezi’ne gönderilecektir. Turkcell İletişim Merkezi size cihazının geldiğini haber verip yeni cihazı size elden teslim etmelidir. Bu bekleme süreci maksimum 4 hafta sürer. Bu bekleme döneminde faturanıza paket bedeli yansımaya devam edecektir.

Turkcell.com.tr'de satılan tüm ürünler dağıtıcı firma garantilidir. Satın almış olduğunuz ürün, dağıtıcı firmanın sağladığı garanti koşulları kapsamında değerlendirilir. Dağıtıcı firma tarafından sağlanan garanti koşulları ve prosedürüyle ilgili bilgileri, ürünle beraber gelen garanti kartında, kullanma kılavuzunda veya ürünün bilgilendirme kitapçığı ya da dokümanında bulabilirsiniz.
Cihaz ve aksesuarlarla ilgili yaşayabileceğiniz arıza durumları hakkında detaylı bilgi almak için, 532 Turkcell Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.

Ne zaman internet paketimi kullanmaya başlarım?

​Kontratlı tekliflerde seçtiğiniz internet paketinizi kampanyanızın başlamasıyla beraber kullanabilirsiniz.​

İnternet paketimi aşarsam nasıl ücretlendirilirim?

​Sınırsız 1GB Turbo İnternet Paketi’nin ve Sınırsız 4GB Turbo İnternet Paketi’nin aşım ücreti bulunmamaktadır. Paket kapsamında verilen data kullanımının doldurulması halinde, internet erişim hızı, paketin tekrar tanımlanma tarihine kadar 96 Kbps'a indirilir. 250MB Turbo veya 500MB Turbo internet paketlerinin tercih edilmesi durumunda, paket kapsamında verilen datanın kullanılması halinde, paket kotasını aşan kullanımlar için tüm vergiler dâhil 0,000049 TL/KB paket aşım ücreti ödersiniz. Tarife paket aşımlarınız, güncel tarife aşımı üzerinden ücretlendirilecektir.​

Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar

Finansbank, Turkcell’den istediğim cihazı satın alabilmem için yeni bir ödeme seçeneği sunuyormuş. Bu ödeme kolaylığını açıklar mısınız?

​Bu ödeme seçeneği, Finansbank’tan Turkcell’de satılan belirli* cihazların satış bedeli tutarında ihtiyaç kredisi kullanımıdır. Bu kredi faizsiz ve dosya masrafsızdır. Ekstra başka bir ücret de alınmayacaktır. *Finansbank kredisi ile satın alabileceğiniz cihaz modelleri için satış temsilcisine danışınız.

Banka kredili ödeme seçeneği için nasıl başvurabilirim?

Destek Hizmetleri Yönetmeliği kapsamında, destek hizmeti verme şartlarını sağlayan Turkcell bayilerinden veya www.finansbank.com.tr/turkcellkredisi/default.aspx?ref=finasnbank adresinden çok kısa sürede başvurabilir ve anında başvuru sonucunuzu öğrenebilirsiniz.​​

Almak istediğim bir cihaz için ne kadarlık bir kredi kullanmalıyım?

​Kredinin tutarı cihaz bedeline eşittir. Diğer bir deyişle, Turkcell’in belirlediği satış bedeli kadardır.

Başvurumun olumlu sonuçlandığına dair SMS aldım. Şimdi ne yapmalıyım?

​Kredinizin ön onayı size SMS olarak bildirilir. SMS metininde başvurunuzun geçerlilik tarihi yer alır. Ön onayı takip eden en geç 7 gün içerisinde ise, başvuru işlemlerinizi belirtilen Turkcell bayilerinden tamamlayabilirsiniz.​

Başvurum ile ilgili aldığım SMS metninde belirtilen limit tutarı neyi ifade ediyor?

​Bu limit tutarı, Turkcell’den Finansbank kredisi ile alabileceğiniz maksimum cihaz bedelini ifade eder. Almak istediğiniz cihazın bedeli limitin altında ise, alacağınız cihazın bedeli kadar kredi kullanabilirsiniz. Ayrıca, size tanınan limit tutarı kadar satış fiyatı olan yeni bir cihaz için veya toplamı size tanınan limit tutarına kadar olacak şekilde ikinci bir cihaz için de yeniden başvuruda bulunabilirsiniz.​

Kredi kullanımım için Finansbank’ta açılacak vadesiz Dijital Operatör Uygulaması'ndan herhangi bir masraf alınacak mı?

​Hayır. Krediniz için şahsınız adına Finansbank’ta vadesiz mevduat hesabı açılacaktır. Bu hesabı bu kredi amacı dışında başka bir amaç için kullanmadığınız müddetçe herhangi bir masraf alınmayacaktır.

Finansbank kredisi ile cihaz satın almak için ek bir belge temin etmem gerekir mi?

​Hayır. Turkcell’den bir cihaz satın alabilmek için sadece kimlik fotokopisi getirmek yeterlidir. Ek bir belge temin edilmesine gerek yoktur.

Ödemeleri ne şekilde yapacağım?

​Hayatınızı kolaylaştıran bir çözüm olarak, taksit ödemeleriniz faturalarınızı ödediğinizde yapılmış olur. Böylelikle Finansbank şubeleri, ATM’leri, müşteri hizmetleri ve internet bankacılığı üzerinden ödeme yapmak zorunda kalmazsınız. Mevcutta faturanızı nasıl ödemeyi tercih ediyorsanız aynı şekilde ödemeye devam edebilirsiniz. Cep telefonunuza “Değerli Müşterimiz, Turkcell’den almış olduğunuz
cihazın kredi taksit ödemeleri bugünden itibaren Finansbank’a yapılmalıdır.” Şeklinde SMS almanız durumunda ise taksit ödemelerinizi Finansbank üzerinden yapmaya başlayabilirsiniz.