Turkcell Teklifleri

  • Eski telefon olarak müşteriler istedikleri marka modeli getirip, karşılığındaki indirimden faydalanabilir.
  • Eski getirdiğiniz telefon için potansiyel indirim tutarı için lütfen en yakın TİM'e başvurunuz.
  • Kampanyadan  üzerinde aktif cihaz kontratı bulunmayan Tüm Turkcell aboneleri* faydalanabilir.   *(90 gün den az süredir Turkcell abonesi olan aboneler için KKB sorgusu yapılarak atanan OLM puanı üzerinden işlem gerçekleştirilebilir.
  • Kampanya kapsamındaki modeller; Turkcell T80, Vestel Venıus 5000, Samsung Galaxy Grand Prime Plus,LG Q6,Samsung Galaxy J7 Core, Samsung Galaxy J5 Pro,Samsung Galaxy J7 Pro, Huawei P9 Lite 2017, General Mobile GM5

Akıllı Dönüşüm Apple Teklifleri

  • Eski telefonunuzu getirin, 2000 TL'ye varan indirimler ve 36 Aya varan taksitlerle yepyeni iPhone'unuzu alın.
  • Eski telefon olarak müşteriler istedikleri marka modeli getirip, karşılığındaki indirimden faydalanabilir.
  • Kampanya kapsamındaki Apple modelleri iPhone 7 128GB/256GB ve iPhone 7 Plus 128GB/256GB dir.
  • Eski getirdiğiniz telefon için potansiyel indirim tutarı için lütfen en yakın TİM'e başvurunuz.

 

  • Akıllı Dönüşüm Samsung Teklifleri
  • Eski telefon olarak müşteriler istedikleri marka modeli getirip, karşılığındaki indirimden faydalanabilir.
  • Eski getirdiğiniz telefon için potansiyel indirim tutarı için lütfen en yakın TİM'e başvurunuz.
  • Kampanyadan  üzerinde aktif cihaz kontratı bulunmayan Tüm Turkcell aboneleri* faydalanabilir.   *(90 gün den az süredir Turkcell abonesi olan aboneler için KKB sorgusu yapılarak atanan OLM puanı üzerinden işlem gerçekleştirilebilir..
  • Kampanya kapsamındaki Samsung modelleri; 
    • Samsung Galaxy S8
    • Samsung Galaxy S8+
    • Samsung Galaxy Grand Prime Plus
    • Samsung Galaxy J5 Pro
    • Samsung Galaxy J7 Pro
    • Samsung Galaxy J7 Core

  • Kampanya stoklarla sınırlıdır.
  • Kampanya kapsamında abonelerin indirimden faydalanmaları için cep telefonlarının kampanyaya “Kabul Edilebilir” olması gerekir. Cihazların “Kabul Edilebilir” olması için; çalıntı ya da IMEI numarası kopyalanmamış olmalı, bataryası mevcut olmalı, sıvı teması olmamalıdır.
  • Apple marka cihazlar için iPhone güvenlik kilitleme kodu kaldırılmış olmalı ve iPhone bul (iCloud) Servisi kaldırılmış olmalıdır.
  • Aboneler teslim ettikleri cihazların sahibi olduklarını ve 18 yaşından büyük olduklarını beyan ederler ve cihazın tesliminden kaynaklanan tüm sorumlulukları kabul ederler. Aboneler, cihazın teslimi sırasındaki kayıp ve çalınma kaydından dolayı sorumludur. Teslim edilen cihazların IMEI numaraları kapsamında Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu veri tabanında herhangi bir kusur kaydı (kayıp, çalıntı, suç unsuru vb.) bulunmasından doğacak her türlü yasal yükümlülükten aboneler sorumludur. Aboneler, kendisi tarafından sağlanan bilgilerin doğru olmamasından kaynaklanan her türlü sorumluluğu üstlenmektedir ve cihazların teslimatından önce kendine özgü bilgi, metin mesajları, resimler, oyunlar, şarkılar veyahut kişisel vasıftaki herhangi başka bilgi gibi tüm verilerin silinmesi abonenin yükümlülüğü altındadır.
  • Aboneler, telefonlarını teslim edip indirimli yeni kampanyaya girdikten sonra eski telefonlarını geri alma isteğinde bulunamazlar.
  • Akıllı Dönüşüme katılım halinde, değerleme sorularının cevaplanması sonucu belli olan eski cihaz bedeli, yeni alınacak cihazın toplam bedelinden düşülecektir. KDV dâhil toplam cihaz bedelinden, eski cihaz bedelinin çıkarılmasıyla bulunan tutara faiz indirimi uygulandıktan sonra ortaya çıkacak olan toplam cihaz bedeli taahhüt süresine bölünecektir
  • Müşterilerin eski cihazları; Turkcell iletişim merkezlerinde sorulacak Değerleme Sorularının fiziksel kontroller sonucu cevaplanması ile 3 kategoride fiyatlandırılır. Bu fiyatlar “yeni gibi”, “iyi durumda” ve “bozuk” tur. Her cihazın ilgili kategoriye dair ön değerleme fiyatı müşterinin yeni alacağı cihazdan ön-ödeme gibi düşülür.
  • Akıllı Dönüşüm Kampanyası’na katılan müşteriler, ön-ödeme seçeneğinden faydalanamayacaktır.
  • Eski cihazını getirerek yeni bir cihaz kampanyasından faydalanan müşteriler, getirdiği eski cihazı ile kampanyadan bir kere faydalanabilir.
  • Akıllı Dönüşüm kampanyasına katılım için her müşteri sadece 1 adet eski cihaz getirme hakkına sahiptir.
  • Kampanya Turkcell İletişim Merkezlerinde geçerli olacaktır. (Yetkili Turkcell Satıs Noktalarında ve Apple Store'larda açık olmayacaktır)
  • Kampanya kapsamında sunulan cihazlar için “Financell (Turkcell Finansman) Kredisi Kurgusu” bulunmaktadır.
  • Seçtiğiniz cihaz tekliflerine sahip olmak için Financell kredi tutarınızın sunulan cihaz için yeterli olmalıdır.
  • Financell kredi uygulaması ile ilgili detaylı bilgiyi Müşteri Hizmetlerinden ya da Turkcell İletişim merkezlerinden edinebilirsiniz.
  • Kampanya kapsamında yararlanacağınız paket tutarına seçtiğiniz telefon modeli, aylık tarife/internet paketi ücreti ve eski cihaz indirimi dâhildir.
  • Cihaz fiyatlarına KDV dâhildir.

Daha Fazla Bilgi

 Kampanyadan Kimler/Nasıl Faydalanabilir? 

  • Kampanyadan üzerinde aktif cihaz kontratı bulunmayan Tüm Turkcell aboneleri* faydalanabilir. 
  • Müşterilerin kampanya kapsamındaki indirimlerden faydalanması için eski cihazını Turkcell iletişim merkezlerine getirmesi ve cihazın değerlenmesi için gerekli fiziksel kontrollerin yapılması gerekmektedir.
  • Müşterilerimiz Akıllı Dönüşüm kapsamında alacakları yeni telefonları 6-36 ay arası esnek odeme secenekleri ile alabilir.   
  • Diğer tarife fiyatları için yıllık abonelik fiyatları geçerlidir. 

Merak Ettikleriniz:
  • Hangi marka/model telefonları alıyoruz?
    Sistemimizde yaklaşık 5000 farklı marka ve model cihaz için fiyat bulunmaktadır.
  • Getirdiğim cihaza ait aksesuarlarla (Şarj aleti, kulaklık vb) beraber mi teslim edilecek?
    Cihaza ait aksesuarlar kabul edilebilir, ancak bu durum herhangi bir fiyat değişikliğine yol açmayacaktır. Dolayısı ile aksesuarsız olarak da cihaz alınabilir.
  • Getirdiğim cihazın orijinal kutusu getirilecek mi?
    Cihaza ait kutunun getirilmesine gerek yoktur.
  • Cihazın faturasını ibraz etmek zorunda mıyım?
    Hayır, etmek zorunda değilsiniz ancak BTK MCKS sisteminden cihazın yasal takip altında olup olmadığı kontrol edilecektir.
  • Birden fazla cihaz vererek kampanyaya katılabilir miyim?
    Kampanyaya sadece tek ürün ile katılınabilir.
  • Kayıt dışı cihazlar kampanyada kabul edilebilir mi?
    Kayıt dışı olan cihazlar kabul edilmemektedir.
  • Müşteri yeni kampanyalı cihaz almak istemiyorsa, yine de eski cihazını geri alabilir miyim?
    Hayır, kampanya sadece yeni cihaz alımında gecerlidir.
  • Bozuk cihazlar kampanya kapsamında kabul ediliyor mu?
    Sıvı teması olan, klonlu olan ya da kayıtlı olmayan cihazlar bedelsiz olarak alınabilir. Ancak, yasal takip altında olan cihazlar bedelsiz de olsa kabul edilmez.
  • Sıvı teması ne demektir?
    Başta su olmak üzere her türlü sıvı maddenin cihaza bulaşması “sıvı teması” olarak nitelenir. Bir cihazda sıvı temasının izleri ilk bakışta anlaşılabilir veya bazen detaylı inceleme gerektirebilir. 
  • Açılıp kapanmayan cihaz kampanya kapsamında kabul edilebilir mi?  Evet kabul edilebilir, ancak Turkcell iletişim merkezlerindeki kontolleri sonrası fiyatı belirlenecetir. 
  • MCKS nedir?
    Bir kamu kurumu olan BTK tarafından sunulan, mobil cihazların IMEI numaraları ile aranıp kayıp, kaçak veya çalıntı cihazların tespit edilebildiği sorgu portalidir.
  • MCKS sorgusunda kayıp, kaçak veya çalıntı çıkan cihaz kampanya kapsamında kabul edilebilir mi?
    Hayır, çalıntı ya da kopyalanmış IMEI numaraları ile alışveriş yapılması yasal olarak mümkün değildir. Bu cihazların alınması suç teşkil etmektedir.
  • Kampanyaya katılım için eski cihazlarınızı Turkcell İletişim Merkezlerine getirmeniz gerekmektedir. 

  • Bireysel faturalı müşterilerden üzerinde aktif bir cihaz kontratı olmayan aboneler kampanyadan faydalanabilir.
    Seçtiğiniz cihaz tekliflerine sahip olmak için Financell (Turkcell Finansman) Kredi tutarınızın, en az kampanya kapsamında sunulan cihaz için yeterli olmalıdır.
    Financell kredi tutarınız yeterli olsa dahi, son ödeme tarihi geçmiş ama ödenmemiş faturanızın bulunmaması, TCKN ile adınıza kayıtlı hatlardan hiçbirinin abonelik sözleşmesine aykırı durumlar sebebi ile kapalı olmaması ve yine aynı TCKN ile adına kayıtlı hatlardan herhangi biri için önceden katılıp kontrat süresinden önce iptal gerçekleştiği için hesaplanıp fatura edilmiş ancak ödenmemiş erken iptal bedeli bulunmaması gereklidir
    Turkcell  Mağazaları, Turkcell iletişim merkezleri ve Turkcell yetkili satış noktaları dışında kalan mecralardan kampanyalara katılan müşterilerimiz için limit puan uygulaması geçerli olacaktır. Limit puan uygulaması ile ilgili detaylı bilgi Turkcell Müşteri Hizmet’leri üzerinden alınabilir.

  • Getireceğiniz cihazın marka model ve çalışıp çalışmamasından bağımsız olarak müşterilerden eski cihazları alınır. Karşılığında tanımlanacak indirim müşterinin yeni satın alacağı kontratlı cihazın aylık taksitlerinden düşülecektir.
    Kampanya kapsamındaki Apple modelleri iPhone 7 32GB/128GB/256GB ve iPhone 7 Plus 32GB/128GB/256GB dir.

  • Müşteri Turkcell iletişim merkezine telefonunu getirip kampanyaya katıldığı takdirde, yeni alacağı cihaz kontratı başladığı andan itibaren Akıllı Dönüşüm kampanyasına katılmış olur.

  • Kampanya stoklarla sınırlıdır.

  • Akıllı Dönüşüm Kampanyası kapsamında ön ödeme opsiyonu açık değildir.

  • Taahhütnamede belirtilen yükümlülüklere kısmen veya tamamen uyulmaması durumunda ve/veya seçilen kampanyanın süresi sona ermeden kampanyadan ayrılmak istenmesi durumunda ve/veya taahhütnamede belirtilen her bir mobil hattı başka bir mobil operatöre taşındığı durumda söz konusu aykırılığın gerçekleştirildiği gün itibarıyla Financell cihaz kredi taksitlerinden kalan ana paranın, kalan vade ve aylık faizi üzerinden hesaplanır.
    Cihaz bedeli (o güne kadar açık (ödenmemiş) faturalarındaki cihaz taksitleri dahil) anlaşmalı olduğu bankalardan Financell'e ödenebilecektir. Financell kredisi tek seferde ödenebileceği gibi, taksitli olarak ödemeye devam edilebilir. Ödemeler Financell ödeme kanallarından gerçekleştirilir.
     

    • Turkcell İletişim Merkezleri ve Anlaşmalı Zincir Mağazalarından almış olduğunuz cihazınızı en kısa sürede yetkili bir teknik servise götürmelisiniz. Cihaz garanti kapsamında, tamir edilecektir. Cihazınızı garanti kapsamındayken servise götürdüğünüzde herhangi bir ücret ödemezsiniz. Garanti kapsamı dışındaki, kullanıcı hatasından kaynaklanan arızalarda ise Yetkili Teknik Servis’in belirleyeceği tutarı ödemelisiniz. Kampanya kapsamında aldığınız cihaz, satış noktasında arızalı çıktığı takdirde yenisi ile değiştirilir.
    • Satış sonrası arızalı çıktığı takdirde ise 15 gün içinde cihazı aldığınız Turkcell İletişim Merkezi’ne elden teslim etmelisiniz. Turkcell İletişim Merkezi cihazı yetkili teknik servise gönderecek, teknik servisin testi neticesinde cihazın arızasının donanımsal olduğu onaylanırsa, servis tarafından yeni bir cihaz Turkcell İletişim Merkezi’ne gönderilecektir. Turkcell İletişim Merkezi size cihazının geldiğini haber verip yeni cihazı size elden teslim etmelidir. Bu bekleme süreci maksimum 4 hafta sürer. Bu bekleme döneminde faturanıza paket bedeli yansımaya devam edecektir.
    • Turkcell.com.tr'de satılan tüm ürünler dağıtıcı firma garantilidir. Satın almış olduğunuz ürün, dağıtıcı firmanın sağladığı garanti koşulları kapsamında değerlendirilir. Dağıtıcı firma tarafından sağlanan garanti koşulları ve prosedürüyle ilgili bilgileri, ürünle beraber gelen garanti kartında, kullanma kılavuzunda veya ürünün bilgilendirme kitapçığı ya da dokümanında bulabilirsiniz.
    • Cihaz ve aksesuarlarla ilgili yaşayabileceğiniz arıza durumları hakkında detaylı bilgi almak için, 532 Turkcell Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz. 

  • Turkcell Finansman Kredili tekliflerde seçtiğiniz internet paketinizi kampanyanızın başlamasıyla beraber kullanabilirsiniz.

    • Kampanyanız başka bir numaraya devredilemez.
    • Devir ve Ödeme tipi değişikliğinde kampanyanız iptal olur, numara değişikliğinde ise devam eder.

  • Turkcell Kampanyalı Cihaz işlemlerinin Turkcell Finansman şirketi tarafından kredilendirilerek    yapılmasıdır.
     
    Turkcell iletişim Merkezleri ve Müşteri Hizmetlerimizden çok kısa sürede başvuru yapabilir ve anında Turkcell Finansman kredi tutarınızı öğrenebilirsiniz.

  • Turkcell Finansman’dan alabileceğiniz toplam kredi tutarı SMS olarak bildirilir. Satın almak istediğiniz cihaz icin kredinizin yeterli olması halinde işlemlerinizi Turkcell iletişim merkezlerimizden tamamlayabilirsiniz.

  • Bu kredi tutarı, Turkcell kampanyası ile alabileceğiniz maksimum cihaz bedelini ifade eder. Almak istediğiniz cihazın bedeli kredi tutarının altında ise, alacağınız cihazın bedeli kadar kredi kullanabilirsiniz. 

  • Hayır, Turkcell’den bir cihaz satın alabilmek için sadece kimlik fotokopisi getirmek yeterlidir. Ek bir belge temin edilmesine gerek yoktur.

  • Turkcell Finansman kredi cihaz taksit ödemeleriniz, Turkcell faturalarınızı ödediğinizde yapılmış olur. Mevcutta Turkcell faturanızı nasıl ödemeyi tercih ediyorsanız aynı şekilde ödemeye devam edebilirsiniz. Cep telefonunuza “Kalan cihaz kredi taksitlerinizi Turkcell Finansman odeme kanallari araciligiyla yapabilirsiniz..” Şeklinde SMS almanız durumunda ise taksit ödemelerinizi Turkcell Finansman odeme kanallari üzerinden yapmaya başlayabilirsiniz.

  • Turkcell Finansman kredi cihaz taksit ödemeleriniz, Turkcell faturalarınızı ödediğinizde yapılmış olur. Mevcutta Turkcell faturanızı nasıl ödemeyi tercih ediyorsanız aynı şekilde ödemeye devam edebilirsiniz. Cep telefonunuza “Kalan cihaz kredi taksitlerinizi Turkcell Finansman odeme kanallari araciligiyla yapabilirsiniz.” Şeklinde SMS almanız durumunda ise taksit ödemelerinizi Turkcell Finansman odeme kanallari üzerinden yapmaya başlayabilirsiniz.

    • Bireysel Turkcell faturalı hat kullanıcıları aşağıdaki koşulları sağladıkları sürece faydalanabilirler.
    • Seçtiğiniz cihaz tekliflerine sahip olmak için Turkcell Finansman Kredi tutarinizin ,kampanya kapsamında sunulan cihaz için yeterli olması gereklidir.Turkcell Finansman kredi tutarınız yeterli olsa dahi, son ödeme tarihi geçmiş ama ödenmemiş faturanızın bulunmaması, TCKN ile adınıza kayıtlı hatlardan hiçbirinin abonelik sözleşmesine aykırı durumlar sebebi ile kapalı olmaması ve yine aynı TCKN ile adına kayıtlı hatlardan herhangi biri için önceden katılıp taahhüt süresinden önce iptal gerçekleştiği için hesaplanıp fatura edilmiş ancak ödenmemiş erken iptal bedeli bulunmaması gereklidir.
    • Turkcell Finansman kredisi ile ilgili detaylı bilgiyi Turkcell İletişim Merkezleri veya Müşteri Hizmetlerinden edinebilirsiniz.
    • Turkcell Finansman kredisi puanı yeterli olmayan müşterilerimiz hiçbir ek ücret ödemeden banka kredili tekliflerimizden, ön ödeme alternatiflerinden yararlanmak için Turkcell İletişim Merkezlerine başvurabilirler.
    • Aynı TCKN ile birbirine bağlı hatlar için kampanya katılım limiti 4’dür. Bu tüm cihaz kampanya ve teklifleriniz kapsamaktadır
    • Banka kredili tekliflerden faydalanmak isteyen müşterilerimizin TC Kimlik Numarası ile birbirine bağlı hatlarından hiçbirinin son ödeme tarihi geçmiş ama ödenmemiş borcu olmaması ve abonelik sözleşmesine aykırı durumlar sebebi ile kapatılmamış olması gereklidir. Banka kredili tekliflerin müşteriye sunulabilmesi için; müşteriden onay alınarak bilgileri bankaya gönderilecek ve bankadan gelen kredi onayına göre teklif sunulacaktır. Eğer banka müşteri bilgilerini inceleyerek kredi onay vermez ise, bu teklifler sunulamayacaktır.
    • Turkcell Mağazaları, Turkcell iletişim merkezleri ve Turkcell yetkili satış noktaları dışında kalan mecralardan kampanyalara katılan müşterilerimiz için limit puan uygulaması geçerli olacaktır. Limit puan uygulaması ile ilgili detaylı bilgi Turkcell Müşteri Hizmet’leri üzerinden alınabilir
  • Hayır, masrafsız bir kredidir.

  • Turkcell Kampanyalı Cihaz işlemlerinin Turkcell Finansman şirketi tarafından kredilendirilerek yapılmasıdır.
    Turkcell iletişim Merkezleri ve Müşteri Hizmetlerimizden çok kısa sürede başvuru yapabilir ve anında Turkcell Finansman kredi tutarınızı öğrenebilirsiniz.

  • Turkcell Finansman’dan alabileceğiniz toplam kredi tutarı SMS olarak bildirilir. Satın almak istediğiniz cihaz için kredinizin yeterli olması halinde, işlemlerinizi Turkcell iletişim merkezlerimizden tamamlayabilirsiniz.

  • Kontratlı tekliflerde seçtiğiniz tarife ve internet paketinizi kampanyanızın başlamasıyla beraber kullanabilirsiniz.

  • Bu kredi tutarı, Turkcell kampanyası ile alabileceğiniz maksimum cihaz bedelini ifade eder. Almak istediğiniz cihazın bedeli kredi tutarının altında ise, alacağınız cihazın bedeli kadar kredi kullanabilirsiniz.

  • Hayır, devretmemektedir.

  • Taahhütnamede belirtilen yükümlülüklere kısmen veya tamamen uyulmaması durumunda ve/veya seçilen kampanyanın süresi sona ermeden kampanyadan ayrılmak istenmesi durumunda ve/veya taahhütnamede belirtilen her bir mobil hattı başka bir mobil operatöre taşındığı durumda söz konusu aykırılığın gerçekleştirildiği gün itibarıyla Turkcell Finansman cihaz kredi taksitlerinden kalan ana paranın, kalan vade ve aylık faizi üzerinden hesaplanır.
    Cihaz bedeli (o güne kadar açık (ödenmemiş) faturalarındaki cihaz taksitleri dahil) anlaşmalı olduğu bankalardan Turkcell Finansman'a ödenebilecektir.Turkcell Finansman kredisi tek seferde ödenebileceği gibi, taksitli olarak ödemeye devam edilebilir. Ödemeler Turkcell Finansman ödeme kanallarından gerçekleştirilir.
    Taahhüt kapsamında verilen fayda için ise; o güne kadar verilen Turkcell indirimleri toplamı ile taahhüt süresi sonuna kadar verilecek fayda bedellerinin tahsil edilmemiş kısmının toplamı hesaplanır ve müşteri lehine olan tutar esas alınarak takip eden fatura döneminde Mobil hizmet faturasına bir kerede yansıtılır. Söz konusu tutar ödenmeden kampanyaya katılan hattın başka birine devir edilmesi mümkün değildir.
    Banka kredili tekliflerin tercih edilmesi halinde, söz konusu tutar, bankaya devredilir. İlgili tutarın ödemesini, müşteri bankaya yapacaktır.
    İndirimli Opsiyonel paketlerin (fizy- Goller Cepte- Akıllım Güvende) kampanya taahhütünden önce iptal edilmesi durumunda tercih edilen paketler için paketin tanımlandığı tarihten sözleşmenin feshedildiği tarihe kadar Turkcell tarafından verilen faydalar için sağlanan indirim bedelleri toplamı veya eğer bu tutara göre abone lehine olacaksa söz konusu aykırılığın gerçekleştiği tarihten taahhüt süresi bitimine kadar Turkcell’e ödenmesi gereken indirimli opsiyonel paket faydalarının KDV, ÖİV dahil aylık paket bedelleri toplamı cezai bedel olarak ilgili her bir hattımızın opsiyonel paketin iptalinden sonraki ilgili hattın ilk Mobil İletişim Hizmet Faturasına söz konusu tarihi takip eden fatura döneminde bir kerede yansıtılır.

  • Turkcell Finansman Krediniz; kampanya kapsamında seçtiğiniz cihaz için yeterli değilse, Turkcell İletişim Merkezlerine başvurarak ön ödeme alternatiflerinden yararlanabilirsiniz.
    Ön ödeme, Turkcell İletişim Merkezlerinde nakit ya da kredi kartı ile yapılabilir. Ön ödeme ile ödenen tutar kampanya kapsamında belirlenen cihaz bedelinden düşülerek, kalan miktar faturaya eşit olarak yansıtılacaktır.
    Bir müşteri için eski telefonunu getirme ile ön ödeme opsiyonu aynı anda kullanılamaz.

  • Kampanyadan Turkcell Finansman Kredisi seçeneğiyle yararlanan aboneler, kampanyaya dahil tarifelerden halihazırda faydalanıyorsa imza tarihinden sonraki ilk fatura kesiminden itibaren ilgili tarife bedelini ve ilk cihaz kredi taksitini faturalarında göreceklerdir. Halihazırda kampanya dışındaki bir tarifeden/paketten yararlanan ancak, kampanyadan faydalanmak için tarife değişikliği yapan abonelere (Örneğin, diğer tarifelerden Platinum Paketine gelen aboneler) imza tarihinden sonraki ilk fatura kesimine eski tarifesi ve ilk cihaz taksiti , ikinci fatura kesiminden itibaren yeni tarife bedeli yansımaya başlayacaktır.

  • Tarife kontratlı tekliflerde; Tarifeler arasındaki değişiklik talebi Turkcell İletişim Merkezleri, Satış Yöneticileri veya Turkcell Çağrı Merkezi üzerinden alınır ve talebin TURKCELL tarafından sisteme tanımlanmasından sonra yeni Paket kapsamı ilgili hatta tanımlanır. Tarife paketleri kendi aralarında ve mobil internet paketleri kendi aralarında değiştirilebilir. Paket değişikliği sadece tarifeler arasında yapılabilir, opsiyonel alınan data paketlerinde paket değişikliği yapılamaz. Tarife paket değişiklik talebi alındığı ay, ilgili hatta fatura kesim tarihine kadar önceki tarife paketi geçerli olmakta ve o ayki faturaya sadece ilk paketin aylık bedeli yansıtılmaktadır. Fatura kesim tarihinden itibaren ise yeni tarife paketi ilgili hatta tanımlanmakta ve bundan sonraki faturalara yeni tarife paketi ücreti yansıtılmaktadır. Paket değişikliği, ikinci cihaz alım hakkını doğurmayacaktır. Taahhütname kapsamında teslim edilen cihazın bedelinin paket taahhüt süresinden kalan aylar için taksitleri her halükarda ilgili hatta yansıtılmaya devam edecektir. Paket değişikliği yapıldıktan sonra, tekrar paket değişikliği yapılarak, eski pakete aynı fiyat ile dönüş gerçekleştirilemez. Eski pakete dönüş en güncel fiyatı geçiş yapılabilir. Paket değişikliği, kampanyaların bildirilen en güncel, cihaz taksit bedeli hariç hesaplanan tarife bedeli üzerinden gerçekleştirilecektir. Cihaz bedeli için, sözleşmenin imzalandığı tarihte geçerli olan temlik bedeli faturaya yansımaya devam edecektir. Farklı taahhüt süreleri olan paketler arasında, paket değişikliği talebinde bulunulduğu dönemde cihaz kampanyalarında abone alımına kapalı olan paketlere doğru ve evraklı geçiş gerektiren paketlere (Örneğin Kamu 1000, Kamu Eko, Ben Yaptım 700) doğru paket geçişi yapılamaz. Paket değişikliği ile paket taahhüt süresi değişmeyecektir. Paket değişikliği işleminden sonra yeniden paket değişikliği yapılabilmesi için en az 1 ay geçmesi gerekmektedir. Alt pakete doğru paket değişikliği taahhütname süresince sadece 1 kere, üst pakete doğru paket değişikliği ise sınırsız kere yapılabilir. Paket değişikliği yapıldıktan sonra kampanyanın iptal edilmek istenmesi durumunda, paket kapsamında aboneye ilgili paketin hatta tanımlandığı tarihten söz konusu aykırılığın gerçekleştiği tarihe kadar sağlanan indirim bedelleri toplamı, ilgili Tarife Paketine karşılık yer alan KDV, ÖİV dahil indirim bedelleri toplamının veya eğer bu tutara göre abone lehine olacaksa söz konusu aykırılığın gerçekleştiği tarihten taahhüt süresi bitimine kadar ödenmesi gereken KDV, ÖİV dahil aylık Tarife Paketi bedelleri kampanyanın iptalinden sonraki takip eden fatura döneminde bir kerede yansıtılır.
    İnternet kontratlı tekliflerde; Kampanyanız devam ederken dilerseniz sınırsız kez üst pakete geçebilirsiniz. Sadece bir defaya mahsus alt paketlere geçiş yapabilirsiniz. Paket değiştirebilmeniz için ödenmemiş faturanızın bulunmaması ve kampanya başlangıcından itibaren 1 aylık sürenin geçmesi gerekir. Aynı ay içerisinde tek bir kez paket değişikliği yapabilirsiniz. Paket değiştirme işleminizi, yeniden sözleşme imzalamadan Turkcell Müşteri Hizmetleri’nden yapabilirsiniz. Data Paketi değişikliğinin yapıldığı ay, ilgili hatta yeni data paketi kapsamındaki kullanımlar da tanımlanarak hattın hem mevcut paket hem de geçilen yeni data paketi kapsamından yararlanması sağlanacaktır. Bunun karşılığında ise data paket değişikliğinin yapıldığı ay ilgili hatta sadece ilk paketin aylık bedeli yansıtılacaktır. Paket geçişiniz, anında gerçekleşir ve fatura dönemini beklemenize gerek kalmaz, paketiniz değiştiğinde SMS ile bilgilendirilirsiniz. Paket değişikliği yaptığınızda sözleşme süresi değişmez ve kampanya kaldığı yerden devam eder. Bir üst pakete geçiş anınızda faturanıza sadece ilk paketinizin ücreti uygulanır. Örneğin, 1 GB’tan 4 GB Paketi’ne geçtiğiniz ay, 1 GB + 4 GB = 5 GB kullanım yapıp, 1 GB ücreti ödersiniz. Alt pakete geçişinizde de yine aynı mantık uygulanır. Yani, geçiş yaptığınız ay 4 GB + 1 GB + = 5 GB kullanım yapıp 4 GB ücreti ödersiniz.

  • Hayır. Turkcell’den bir cihaz satın alabilmek için sadece kimlik fotokopisi getirmek yeterlidir. Ek bir belge temin edilmesine gerek yoktur.

  • Taahhütnamede belirtilen yükümlülüklere kısmen veya tamamen uyulmaması durumunda ve/veya seçilen kampanyanın süresi sona ermeden kampanyadan ayrılmak istenmesi durumunda ve/veya taahhütnamede belirtilen her bir mobil hattı başka bir mobil operatöre taşındığı durumda söz konusu aykırılığın gerçekleştirildiği aydan itibaren taahhüt süresi bitimine kadar ödenmesi gereken vergiler dahil kalan cihaz taksitleri toplamı, söz konusu tarihi takip eden fatura döneminde Mobil hizmet faturasına bir kerede yansıtılır. Taahhüt kapsamında verilen fayda için ise; o güne kadar verilen Turkcell indirimleri toplamı ile taahhüt süresi sonuna kadar verilecek fayda bedellerinin tahsil edilmemiş kısmının toplamı hesaplanır ve müşteri lehine olan tutar esas alınarak takip eden fatura döneminde Mobil hizmet faturasına bir kerede yansıtılır. Söz konusu tutar ödenmeden kampanyaya katılan hattın başka birine devir edilmesi mümkün değildir. Taahhüt kapsamında verilen fayda için ise; yukarda belirtilen hesaba göre müşteri lehine olan tutar esas alınarak takip eden fatura döneminde Mobil hizmet faturasına bir kerede yansıtılır.

  • Kampanyadan faturalı ödeme seçeneğiyle yararlanan aboneler, kampanyaya dahil tarifelerden halihazırda faydalanıyorsa imza tarihinden sonraki ilk fatura kesiminden itibaren ilgili tarife bedelini ve ilk cihaz taksitini faturalarında göreceklerdir. Halihazırda kampanya dışındaki bir tarifeden/paketten yararlanan ancak, kampanyadan faydalanmak için tarife değişikliği yapan abonelere (Örneğin, diğer tarifelerden Platinum Paketine gelen aboneler) imza tarihinden sonraki ilk fatura kesimine eski tarifesi, ikinci fatura kesiminden itibaren yeni tarife bedeli ve ilk cihaz taksiti yansımaya başlayacaktır.

  • Kontrat süresi boyunca tarife / internet paketi bedeliniz sabit kalacaktır.

  • Kampanyanız başka bir numaraya devredilemez.

  • Devir ve Ödeme tipi değişikliğinde kampanyanız iptal olur, numara değişikliğinde ise devam eder.

  • Turkcell İletişim Merkezleri ve Anlaşmalı Zincir Mağazalarından almış olduğunuz cihazınızı en kısa sürede yetkili bir teknik servise götürmelisiniz. Cihaz garanti kapsamında, tamir edilecektir. Cihazınızı garanti kapsamındayken servise götürdüğünüzde herhangi bir ücret ödemezsiniz. Garanti kapsamı dışındaki, kullanıcı hatasından kaynaklanan arızalarda ise Yetkili Teknik Servis’in belirleyeceği tutarı ödemelisiniz. Kampanya kapsamında aldığınız cihaz, satış noktasında arızalı çıktığı takdirde yenisi ile değiştirilir.


    Satış sonrası arızalı çıktığı takdirde ise 15 gün içinde cihazı aldığınız Turkcell İletişim Merkezi’ne elden teslim etmelisiniz. Turkcell İletişim Merkezi cihazı yetkili teknik servise gönderecek, teknik servisin testi neticesinde cihazın arızasının donanımsal olduğu onaylanırsa, servis tarafından yeni bir cihaz Turkcell İletişim Merkezi’ne gönderilecektir. Turkcell İletişim Merkezi size cihazının geldiğini haber verip yeni cihazı size elden teslim etmelidir. Bu bekleme süreci maksimum 4 hafta sürer. Bu bekleme döneminde faturanıza paket bedeli yansımaya devam edecektir.


    Turkcell.com.tr'de satılan tüm ürünler dağıtıcı firma garantilidir. Satın almış olduğunuz ürün, dağıtıcı firmanın sağladığı garanti koşulları kapsamında değerlendirilir. Dağıtıcı firma tarafından sağlanan garanti koşulları ve prosedürüyle ilgili bilgileri, ürünle beraber gelen garanti kartında, kullanma kılavuzunda veya ürünün bilgilendirme kitapçığı ya da dokümanında bulabilirsiniz.
    Cihaz ve aksesuarlarla ilgili yaşayabileceğiniz arıza durumları hakkında detaylı bilgi almak için, 532 Turkcell Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.

  • Kampanya kapsamında seçtiğimiz paket kapsamındaki kullanım hakkının aşılması halinde söz konusu aşan kısma ilişkin ücretlendirme ilgili paketin aşım bedelleri üzerinden gerçekleştirilir. Paket özelinde aşım detayları ilgili paketin internet sayfasında yer almaktadır

  • Kampanya stoklarla sınırlıdır.

  • Kampanya iptali için 532 hattından detaylı bilgi alabilir veya Turkcell iletişim merkezine başvurabilirsiniz.

Sayfayı kaydırın