Daha Fazla Bilgi

  • Kampanyadan Full Plus, Gold Plus, Platin, Platin Ekstra İnternet, Platin Ekstra Konuş, Platinum Prestige, Platin Prestij paketlerindeki veya 28.02.2014 itibarıyla son 12 aydır aktif ve hiç cepten internet kullanımı olmayan (BizBize ve Tarife Saniye harici ve veri işleme izni vermiş olan) bireysel faturalı aboneler EK 2GB yazıp 2222'ye göndererek ya da 532'yi arayarak faydalanabilir. 
  • Yukarıda belirtilen paketler dışında bir pakete geçilmesi halinde kampanya, tarife değişikliği ile beraber bir sonraki hesap kesiminde iptal olur.
  • Bu paketlerde olmayan aboneler PLATIN yazıp 2222'ye göndererek ya da 532'yi arayarak ayda toplam 89 TL'ye Platin Paket Yıllık abonelik ile birlikte 12 ay boyunca Paylaşımlı İnternet Kampanyasına katılabilirler.
  • Pakette yer alan 2 GB interneti ister kendi hatlarınız ister belirlediğiniz başka (en fazla 4) bireysel faturalı/ön ödemeli Turkcell'li abone ile paylaşabilir, istediği zaman üye ekleyip, çıkartabilirsiniz.
    • Faturalı bir hatla paylaşmak için "PAYLAS 5XXXXXXXXX (paylaşılacak numara)" yazıp
    • Ön ödemli bir hatla paylaşmak için "PAYLASTIR 5XXXXXXXXX (paylaşılacak numara) XXMB (paylaşmak istediğiniz data miktarı)" yazıp 2222'ye gönderebilirsiniz.
  • Paket kotası dolduktan sonra her hat (paylaşımı yapan ve paylaştırılan) kendi aşım tarifelerinden ücretlendirilir.
  • Paylaşım için paylaşan ya da paylaşılan hatlar herhangi bir ücret ödemez.
  • Paket 12 fatura dönemi boyunca iptal edilmediği sürece ana hattın fatura kesim tarihinde için otomatik olarak yenilenir.
  • Maksimum 4 hat ile paylaşım yapılabilir. Paylaşım için paylaşılacak hattan onay alınır.
  • Aynı anda sadece bir adet paylaşımlı paket alınabilir.
  • Kullanılmayan haklar bir sonraki aya devretmez. Ticari gelir elde etmek amacıyla kullanılamaz, satılamaz.
  • Kampanya kapsamında sunulan internet paketi sadece yurt içi kullanımda geçerlidir.
  • Kampanya katılımı için atılan SMS'ler ücretsizdir.
  • Kampanya kapsamında paket 12 fatura dönemi sonunda otomatik iptal olur, yenilenmez.
  • Turkcell, internet üzerinden mesajlaşma ve ses iletişimi (IM ve VOIP), internet paylaşımı (Tethering) ve doğrudan dosya paylaşım (P2P) programları vb. hizmetlerinin internet paketleri ile kullanımlarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • Turkcell kampanya şartlarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
SMS
  • EK 2GB yaz 2222’ye gönder
  • 532 ya da 0532 532 0000
      • Platinum paketlerde olmayan müşterilerimiz ise PLATIN yazıp 2222’ye göndererek hem ayda 85 TL’ye yıllık abonelikli Platin paketi ve ayda 4TL’ye 2 GB Paylaşımlı İnternet Paketi ayrıcalığını aynı anda satın alabilirler. Platin Yıllık abonelik kampanyası detayları için: Platin Paket 
      • Fatura kesim tarihinde Platin Yıllık abonelik kampanyası geçisi gerçekleştiğinde 12 ay Paylaşımlı İnternet Kampanyası da aktiflenir. 12 ay paylaşımlı internet kampanyasının cayma bedeli yoktur.

    • Paylaşımlı paket talebinizi TIM veya Turkcell Çağrı Merkezi üzerinden yapıyorsanız, paketinizi hemen ya da fatura döneminde başlayacak şekilde seçebilirsiniz.
      Talebinizi sms ile yapıyorsanız, paketiniz başvurduğunuz gün hemen başlar.
    • Evet, belirtilen paketlerin dışında bir pakete geçiş yapılırsa kampanya iptal olur.

      • Pakette yer alan 2GB interneti ister kendi hatlarınız ister belirlediğiniz başka (en fazla 4 ) bireysel faturalı/ön ödemeli Turkcell’li abone ile daha paylaşılabilirsiniz. Üyeler pakete katıldıkları için herhangi bir ücret ödemezler, sadece paylaşımdaki paket internetini kullanırlar.
      • Faturalı üye hat eklemek için:
        PAYLAS 5XXXXXXXXX (paylaşılacak numara) yazıp 2222’ye gönderebilirsiniz
        Üye olarak eklenen faturalı hat sahibi aboneler, ana paket sahibi abonenin talimatıyla, paket kotalarını paket içinden ortak kullanabilirler. Ortak kullanım iptal edilmediği sürece her ay yenilenir. Ana hattın, faturalı üye hattı ekleyebilmesi için, üyenin, hattına gelen SMS’e onay vermesi gerekmektedir.(24 saat içinde onaylanmayan üyelik talebi iptal edilir)Üyelik her ay yenilenir. Üye çıkarmak için IPTAL PAYLAS 5XXXXXXXX (paylaşılan numara) yazıp 2222ye gönderebilirsiniz.
      • Faturasız üye hat eklemek için:
        Faturasız üye eklemek istediğinizde, eklemek istediğiniz hattın numarasını 5XXXXXXXXX formatında yazıp, paylaşmak istediğiniz kadar datayı da XX MB formatında yazarak kısa mesaj göndermeniz gerekmektedir. örn: PAYLASTIR 5320000000 500 MB
        Paylaşımınızı iptal etmediğiniz/değiştirmediğiniz sürece her ay yenilecektir. Paylaşımınızı iptal etmek için IPTAL 5XXXXXXXXX (üyenin numarası) MB yazıp 2222’ye gönderebilirsiniz. Örnek: IPTAL 53XXXXXXXXX MB.
      • Üye olarak eklenen faturasız hat sahibi aboneler, ana paket sahibi abonenin talimatıyla, paket dataları hatlarına yüklenmek suretiyle paketten yararlanabilirler. Hatlarına yüklenen miktar ana paket bakiyesinden düşülür. İlk paylaşım miktarı düzenli ve iptal edilmez ise her ay yenilenir. Ana paket sahibi düzenli paylaşım miktarını güncelleyebilir. Güncellemeler ana paket sahibinin bir sonraki fatura tarihinden itibaren geçerlidir. Düzenli paylaşım gerçekleştiğinde paket sahibi ve üye hatlara bilgilendirme yapılır. Paylaşım miktarı ana hattın kalan bakiyesinden büyük olamaz. Paylaşım talebi için ana paket sahibi 2 saat içinde gönderilen SMS’e onay vermelidir. Onay bekleyen paylaşım talebi varken yeni bir talepte bulunamaz. Ana paket sahibi gönderim sınırı olmaksızın aynı fatura dönemi içinde aynı üye için ek gönderimler yapabilir. Ek gönderimler tekrarlı değildir, ana paket sahibi abonenin ilgili fatura dönemi içinde kullanılabilir. Ek gönderim yapabilmek için aktif düzenli gönderimin olması gerekmektedir. Ana hattın, ön ödemeli üye hattı ekleyebilmesi için, hattına gelen SMS’e onay vermesi gerekmektedir (2 saat içinde onaylanmayan üyelik talebi iptal edilir)
      • Sadece paket sahibi üye ekleyebilir. Üyeler kendileri pakete üyelik için başvuramaz. Paket sahibi kendini pakete üye olarak ekleyemez. 
      • Üye hatlar Turkcell bireysel hat olmalıdır.. 
      • Faturalı üyelerden pakete katılım için onay alınır. Ön ödemeli hat sahibi üyelerden onay alınmaz.
      • Paket sahibinin Fatura kesim tarihine 2 gün kala üyelik ekleme işlemi ve paketten paylaşım sistemsel olarak yapılamaz. Ön ödemeli hat kullanan abonelere ek gönderim yapılabilir. 
      • Üyenin fatura kesim tarihi faturalama günündeyse üye olarak eklenemez.
      • Ana hat SORGU yazıp 2222’ye göndererek paketine bağlı üye hatları sorgulayabilir.

    • Hayır. Fatura kesim tarihine kadar geçen gün üzerinden hesap yapılır ve karşılık gelen tutar ilk faturanıza yansıtılır.

    • Kota bittikten sonra, her hat, kendi kullanımı kadar aşım ile ücretlendirilir.

    • Hayır. Üyelik ekleme işlemini ana hat talep edebilir.

    • Evet. Üyelik iptal talebinde bulunabilir. Ana hattan onay alması gerekmez. Üyeliği iptal olunca, ana hatta bilgi mesajı gider.

    • Üye hat faturalı olduğu durumda herkes kotayı istediği kadar kullanabilir. Ancak üye hat faturasız ise ana hat paylaştırabileceği limitleri belirlemelidir. (Limitler: 500 MB, 1 GB, 2 GB).

    • Kendi kullanımlarınız öncelikli olarak tarifenize bağlı ya da varsa diğer internet paketlerinizden gerçekleşir.  Bu paketler bittikten sonra paylaşımlı paketinizin kotasını kullanmaya başlarsınız.

    • 2Gb paylaşımlı internet paketinin paket aşımı tarifesi yoktur. Kota bitiminde tarifenize bağlı ya da başka internet paketiniz varsa onun paket aşım ücretinden başka internet paketiniz yoksa cepten internet standart tarife üzerinden ücretlendirilirsiniz.

      • Çağrı Merkezi ve SMS üzerinden iptal başvurusunda bulunulabilir.
      • Paketi iptal etmek için IPTAL EK 2GB yazıp 2222’ye gönderebilirsiniz.

    • Evet. Üyelerin paketleri de iptal olur ve üye hatlara bilgilendirme mesajı gider.

    • Paket iptalleri fatura döneminde gerçekleşir.

    • Paket sahibi paketten kalan datasını KALAN yazıp 2222'ye ücretsiz SMS göndererek ücretsiz olarak öğrenebilir.  

    • Paylaşımlı paketi olan ana hat abonelerin, hattını başka bir kullanıcıya devretmek, ödeme tipini değiştirmek, numara değişikliği, fatura dönem değişikliği yapmak istemesi durumunda önce paketini iptal etmesi gerekmektedir. Ana hattın herhangi bir şekilde iptalinde paylaşımlı paket iptal olur ve tüm üye hatlar silinirler, ön ödemeli hat sahibi üyeler önceden transfer edilmiş  haklarını süresi bitene kadar kullanabilirler.

      Faturalı paket üyeleri hattını başka bir kullanıcıya devretmek, ödeme tipi değişikliği yapmak istemesi durumunda önce paketini iptal etmesi gerekmektedir. Numara değişikliği, fatura dönem değişikliği yapabilir, üyelikleri devam eder.
      Ön ödemeli paket üyeleri hattını başka bir kullanıcıya devrettiklerinde, ödeme tipi değişikliği yaptıklarında talimatları iptal olur. MNT yapılması halinde kampanya iptal olur.

      Paylaşımlı paketi olan ana hat gelen giden arama/sms / internet kullanımı yapamadığı durumda (abone isteği ile geçici kapama); faturalı hattı olan üyeler ortak paketten kullanım yapamaz, kendi paketlerini kullanabilirler, ön ödemeli hattı olan üyeler ise önceden transfer edilmiş  haklarını süresi bitene kadar kullanabilirler. Yeni transfer işlemi yapılamaz.

    Sayfayı kaydırın