Daha Fazla Bilgi

  • 4.5G uyumlu sim karta sahip, aktif Turkcell Bireysel ve Kurumsal ön ödemeli ve faturalı ses veya bilgisayardan internet hattına sahip müşterilerimiz kampanyadan 13 Ekim - 31 Aralık 2018 tarihleri arasında yararlanabilirler. Kampanyaya katılmak için BiP uygulaması üzerinden “Enflasyonla Mücadele Kampanyası” kanalına üye olunmalıdır.
  • Ön ödemeli müşteriler BiP uygulaması üzerinden kampanya katılımı sağladıkları anda hatlarında tanımlı paketleri olmasa dahi kampanya süresince alacakları paketlerin internet içerik miktarı kadar internet ve Turkcell uygulamalarında geçerli dijital servis datası, kampanya katılımı gerekmeksizin otomatik olarak hediye edilecektir. Paketin ana içeriğinin bitiş tarihinde verilen ücretsiz fayda da iptal edilir. Hediye internet faydaları kampanyaya katılım sağlandığı andaki ana paket faydalarının geçerli olduğu şartlarla verilmektedir.
  • Kampanyaya katılım sağlayan faturalı müşterilere kampanyaya katılım sağladıkları günden itibaren 30 gün süreyle geçerli olacak şekilde paketlerinin içeriğinde yer alan yurt içi data faydası kadar data paketi ve paketlerinin içeriğindeki Turkcell uygulamalarında geçerli dijital servislerin data faydası kadar dijital servis data faydası hediye edilecektir. 30 günlük hediyeler 13- 31 Ekim tarihleri arasında katılım sağlanmışsa Kasım ve Aralık aylarında olmak üzere 2 defa, 1-30 Kasım tarihleri arasında katılım sağlanmışsa Aralık ayında olmak üzere 1 defa her hediyenin bitiş tarihinde yenilecektir. Faturalı müşteriler için; hediye internet faydaları kampanyaya katılım sağlandığı andaki ana paket faydalarının geçerli olduğu şartlarla verilmektedir.
  • Halihazırda 4.5G aboneliği bulunmayan müşteriler Enflasyonla Mücadele Kampanyası’na katıldıklarında 4.5G aboneliğine onay vermiş sayılır. Müşterinin tüm kriterleri karşılaması durumunda kampanya 48 saat içerisinde otomatik tanımlanacak ve bilgilendirme SMS'i gönderilecektir. Paket kapsamında verilen kullanım hakları sadece yurt içinde geçerlidir. Müşterinin üzerinde herhangi bir internet paketi kotası bulunmuyorsa, paket bitim tarihine kadar kendi aşım tarifesinden ücretlendirilir. Turkcell, internet üzerinden mesajlaşma ve ses iletişimi (IM ve VOIP), internet paylaşımı (Tethering) ve doğrudan dosya paylaşım (P2P) programları vb. hizmetlerinin internet paketleri ile kullanımlarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar. Paket kullanım hakkı bir sonraki döneme devretmez. Ticari gelir elde etmek amacıyla kullanılamaz, satılamaz. Tespit edilen aboneler ile ilgili yasal işlem yapılacak ve hatları tek taraflı olarak iptal edilebilecektir. Paket sadece internet erişim noktası ve Mobil Genişbant (MGB/MGBS) erişim noktaları kullanılarak yapılan bağlantılarda geçerlidir. Ücretsiz verilen paketler, kullanım hakkı günlük, saatlik, haftalık periyodlarla belirtilmiş veya; Turkcell TV, Dergilik, BiP, Lifebox yönleri/URL’leri/uygulamaları hariç belirli bir URL/web sitesi/uygulama yönüne özel paketler kampanyadan yararlanamayacaktır.
  • SIM kartı 4.5G uyumlu olmayan, aktif, Turkcell bireysel ve kurumsal ön ödemeli ve faturalı ses veya bilgisayardan internet hattına sahip müşterilerimiz de 15.11.2018-30.11.2018 tarihleri arasında BiP uygulaması üzerinden "Enflasyonla Mücadele Kampanyası" kanalına üye olarak kampanyaya katılabileceklerdir. Bu müşteriler arasından kampanyaya katılım sağlayan faturalı müşterilere, kampanyaya katılım sağladıkları günden itibaren 30 gün süreyle geçerli olacak şekilde paketlerinin içeriğinde yer alan yurt içi data faydası kadar data paketi ve paketlerinin içeriğindeki Turkcell uygulamalarında geçerli dijital servislerin data faydası kadar dijital servis data faydası 1 defa hediye edilecektir.
    • Son ay önceki 3 ay ortalamasına göre yurt içi ses harcamasını yüzde 14 ve üzeri arttıran, rakip operatör numaralarını arama sayısı önceki 3 ayın ortalamasına göre yüzde 34 ve üzerinde artış gösteren ve son 3 aylık ortalamada, sahip olduğu ses, SMS veya data paketi kullanım oranı yüzde 86’dan fazla olan müşteriler.
    • Son 3 ayda rakip operatörlerden aldığı arama adedinin, aldığı toplam arama adedine oranı yüzde 45’in üzerinde olan, son 6 ay şikayet nedeniyle çağrı merkezini arama sayısı Turkcell genel ortalamasının üzerinde olan, 330 günden daha az zamandır mevcut paketinde olan müşteriler.
    • Son 3 ayda çağrı kesilme adedinin toplam konuşma adedine oranı yüzde 3’ün üzerinde olan, akıllı telefonu olup son 3 aylık ortalama 3G şebekesini kullanma oranı Turkcell genel ortalamasının altında olan, son 3 aylık rakip operatörü arama dakikasının toplam arama dakikasına oranı yüzde 50’nin üzerinde olan müşteriler