Daha Fazla Bilgi
Paket İsmi | İçerik | Yeni Müşteri |
Lifecell Fırsat Bilgisayardan İnternet | 8 GB | 44,9 TL |
Lifecell Süper Bilgisayardan İnternet | 12 GB | 59,9TL |
Lifecell Ekstra Bilgisayardan İnternet | 20 GB | 79,9 TL |
Lifecell Maksi Bilgisayardan İnternet | 50 GB | 159,9 TL |
Lifecell Ultra Bilgisayardan İnternet | 75 GB | 199,9 TL |
- Kampanyadan son 90 gün içinde yeni bir faturalı data hattı alan, numarasını Turkcell'e taşıyan veya ödeme tipi değişikliği yapan müşteriler yararlanabilir.
- Kampanya kapsamında tüm ücretler vergiler hariçtir. 18% KDV, 5% ÖİV uygulanır.
- Data hattıyla beraber Statik IP hizmeti de almak isteyen müşterilerimiz hat açılış/kampanyaya katılma anında veya daha sonra Turkcell Müşteri Hizmetlerini arayarak talepte bulunabilir, ayda yalnızca 9 TL karşılığında Statik IP hizmetinden faydalanabilirler.
- 15.01.2020 Tarihi itibariyle kampanyaya katılan müşterilerimize Lifecell Fırsat ve Lifecell Süper paketlerinde ilk ay ek 10 GB, Lifecell Ekstra paketinde ilk ay ek 20 GB , Lifecell Ultra ve Lifecell Maksi paketlerinde ilk ay ek 30 GB faydası tanımlanacaktır. Müşterilerimize tanımlanan ilk ay Ek 10 GB ve 20 GB internet faydası pakete(Lifecell Fırsat, Lifecell Süper, Lifecell Ekstra) yeni sahip olan müşterilerimiz için geçerlidir, ilk ay 30 GB Ek internet faydası bu pakete (Lifecell Ultra ve Lifecell Maksi ) yeni gelen veya paket değişikliği ile gelen müşterilerimiz için geçerlidir.
- Taahhüt süresinden önce kontrattan ayrılmak isterseniz, Turkcell Hizmetleri kapsamında iptal tarihine kadar faydalanılan indirim bedelleri toplamı veya daha lehinize olacaksa iptal tarihinden taahhüt süresi bitimine kadar ödemeniz gereken aylık indirimli paket ücretleri toplamı ile birlikte iptal bedeline ek olarak, Lifecell Ek 10 GB paketi için 90 TL iptal bedeli, Lifecell Ek 20 GB paketi için 130 TL iptal bedeli, Lifecell Ek 30 GB paketi için 155 TL iptal bedeli de faturaya yansıtılır.
- 15 Ocak 2020 itibariyle; sadece Lifecell Ultra ve Lifecell Maksi tekliflerine geçişte ilk ay kuralları kapsamında ek fayda aktiflenir.
- Seçtiğiniz kotanın tamamının kullanılması durumunda 8GB, 12GB, 20GB paketlerde ek bir bilgisayardan internet paketiniz yoksa kullanımlarınız (1 GB/10 TL) olarak en fazla 3 defa ücretlendirilir. Sonrasında hız 5 Kbps’a düşerek durur.
- Kampanya kapsamındaki paketlerin üst hız limiti 375 Mbps’tır.
- Kampanya kapsamında kullanmakta olduğunuz paketten kalan kullanılmayan haklar sonraki aya devretmez.
- Kampanya kapsamında kazanılan haklar yalnızca yurt içinde geçerlidir, yurt dışında kullanılamaz.
- Kampanyaya katılım tarihinden fatura kesim tarihine kadar geçen süreye göre ücretlendirme yapılır. İlk fatura kesim tarihinden itibaren, paket fatura kesim tarihlerinde yenilenir ve paket ücreti tam ücret olarak yansıtılır. Paket iptal edildiği durumda, paket ücreti tam ücret olarak yansıtılır.
- 22.11.2018 Öncesi 50GB paketlerde kontratı biten müşterilerimiz 50GB Lifecell Maksi Bilgisayardan İnternet teklifi üzerinden faydalanmaya devam eder. Lifecell Maksi Bilgisayardan İnternet paket kontratsız fiyatı 185 TL'dir. İnternet için paket aşımında her 3 GB kullanım 15 TL olarak ücretlendirilir. Bu ücretlendirme, bir fatura döneminde en fazla 10 kere tekrarlanır. 10. fayda kullanıldıktan sonra internet kullanımı durdurulur ve ek ücret yansıtılmaz.
- 22.11.2018 Öncesi 75GB paketlerde kontratı biten müşterilerimiz 75GB Lifecell Ultra Bilgisayardan İnternet teklifi üzerinden faydalanmaya devam eder. Lifecell Ultra Bilgisayardan İnternet paket kontratsız fiyatı 220 TL'dir. İnternet için paket aşımında her 5 GB kullanım 15 TL olarak ücretlendirilir. Bu ücretlendirme, bir fatura döneminde en fazla 10 kere tekrarlanır. 10. fayda kullanıldıktan sonra internet kullanımı durdurulur ve ek ücret yansıtılmaz.
- 50GB Paketi seçildiğinde Lifecell Maksi Bilgisayardan İnternet Paketi kapsamında internet için paket aşımında her 3 GB kullanım 15 TL olarak ücretlendirilir. Bu ücretlendirme, bir fatura döneminde en fazla 10 kere tekrarlanır. 10. fayda kullanıldıktan sonra internet kullanımı durdurulur ve ek ücret yansıtılmaz.
- 75GB Paketi seçildiğinde Lifecell Ultra Bilgisayardan İnternet Paketi Kapsamında internet için paket aşımında her 5 GB kullanım 15 TL olarak ücretlendirilir. Bu ücretlendirme, bir fatura döneminde en fazla 10 kere tekrarlanır. 10. fayda kullanıldıktan sonra internet kullanımı durdurulur ve ek ücret yansıtılmaz.
- Aynı taahhüt süresi içinde 2 defa üst paketlere 1 defa alt paketlere geçiş yapılabilir.
- Seçilen teklifin ücretine ek olarak 65 TL yeni tesis hat ücreti (aylık 5,41 TL) , 27,86 TL TGM ruhsat vergisi (aylık 2,32 TL) 12 eşit taksit halinde, 2,32 TL TGM kullanım vergisi ise her ay olmak üzere faturaya eklenir.
- Fatura dönemi ile hat açılış tarihi aynı aya denk gelmediği durumlarda, gönderilecek ilk faturada 1,64 TL’lik TGM ruhsat ve 1,64 TL’lik TGM kullanım vergileri 2 kez uygulanabilir. Bu durumda ilk faturaya 3,28 TL’lik ek bir tutar ilave edilecektir.
- Kampanyaya katılım Turkcell İletişim Merkezlerinden ve Satış Noktalarından, 2222'ye SMS yoluyla ve Turkcell Müşteri Hizmetlerini arayarak yapılabilir.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
-
Kampanyaya nasıl katılabilirim?
Size en yakın Turkcell Mağazasına giderek, 2222'ye SMS atararak veya Turkcell Müşteri Hizmetlerini arayarak kampanyaya katılabilirsiniz.
-
Başvuru SMS'i ücretli midir?
Ücretsizdir. Kampanyaya katılmak isteyen müşterilerimiz "DATA 75GB" "DATA 50GB" "DATA 20GB" "DATA 12GB" "DATA 8GB" yazarak 2222'ye gönderebilirler.
-
Kimler yararlanabilir?
Son 90 gün içinde yeni tesis faturalı bir data hattı almış, numarasını Turkcell’e faturalı olarak taşımış veya data hattı ile ön ödemeliden faturalıya geçiş yapmış müşteriler bu kampanyadan faydalanabilir.
-
İlgili paket bedelleri faturama nasıl yansır?
Kampanyaya katılım tarihinden fatura kesim tarihine kadar geçen süreye göre ücretlendirme yapılır. İlk fatura kesim tarihinden itibaren, paket fatura kesim tarihlerinde yenilenir ve paket ücreti tam ücret olarak yansıtılır. Paket iptal edildiği durumda, paket ücreti tam ücret olarak yansıtılır.
-
Ne zaman internet paketimi kullanmaya başlarım?
Yeni data hattınız aktiflenip kampanyanız tanımlandıktan hemen sonra paketinizi kullanmaya başlayabilirsiniz.
-
Kullanmadığım kampanya faydaları bir sonraki aya devreder mi?
Hayır etmez. Haklar ilgili dönemler içinde kullanılmalıdırlar.
-
Kampanya dâhilindeki faydalarım bitince bilgilendirme yapılacak mı?
Evet, bilgilendirme yapılmaktadır.
-
Kampanyadan kazandığım faydaların kalan miktarı ve geçerlilik süresini nasıl öğrenebilirim?
KALAN yazıp 2222’ye göndererek, Turkcell Mağazalarına giderek veya Turkcell Müşteri Hizmetlerini arayarak öğrenebilirsiniz.
-
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde kampanya faydalarım geçerli olur mu?
Hayır, geçerli olmaz.
-
Kampanyayı nasıl İptal ederim?
Kampanyanızı Turkcell Mağazalarına giderek veya Turkcell Müşteri Hizmetlerini arayarak veya 2222'ye SMS atarak iptal edebilirsiniz.
-
Numara değişikliği, devir, faturasız hatta geçiş, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama veya fatura dönem değişikliğinde faydalar devam eder mi?
’Fatura dönem değişikliği ve numara değişikliği hariç devam etmez.
-
İptal işlemi yapıldığında kampanyadan kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?
İptal işlemi yapıldığında kalan haklar anında iptal edilir.
-
Kampanya iptalinde veya taahhüt bitiminde paketim değişir mi, nasıl ücretlendirilirim?
Kampanya iptalinde herhangi bir ek paketiniz yoksa kullanımız standart ücretten devam eder. Taahhüt bitiminde ise herhangi bir ek paketiniz yoksa Ilgili Paketinizin kontratsız Aylık fiyatı üzerinden ücretlendirilerek kullanımınıza devam edersiniz
-
Statik IP abonelik ve kullanımı hakkında daha fazla bilgi alabilir miyim?
· Her internet bağlantınızda aynı IP üzerinden hizmet almanızı sağlayan servistir. Statik IP adresi sadece size özeldir ve ISS tarafından internet paketi alırken veya aldıktan sonra Turkcell Müşteri Hizmetlerini arayarak statik IP başvurusu yapılabilir. Statik IP adresi sabit olup dinamik IP adresi gibi değişken değildir ve modemi açıp kapatma yöntemiyle değişmez. Statik IP adresinin değiştirilmesi için Turkcell Müşteri Hizmetlerinin aranıp yeni bir statik IP talebinde bulunulması gerekir.
· Yalnızca bireysel ve kurumsal faturalı data hatlarına tanımlanabilir. Bireysel müşterilerimiz Turkcell Müşteri Hizmetlerini, kurumsal müşterilerimiz Kurumsal Çözüm Merkezlerini arayarak aboneliklerini başlatabilirler.Abonelik otomatik olarak her ay yenilenmektedir. Aylık abonelik 9 TL’dir ve faturaya eklenir.
· Statik IP aboneliği tanımlanan hatlar, internete bağlandıklarında aynı IP numarası üzerinden hizmet alacaklardır.
Kurumsal hatlar için: Statik IP hizmetinden, tüm faturalı hat tipleri (M2M hatları dahil) faydalanabilir.
Bireysel hatlar için: Statik IP hizmetinden, sadece faturalı internet hatlarıyla ve mgbs apn kullanılarak faydalanılabilir.
· İnternet hattı olan müşteri internet Paketini iptal eder ise internet paketiyle birlikte Statik IP iptal olur. Eski IP tekrar tanımlanamayabilir. Data hatları için olan statik IP paketini alabilmek için bilgisayardan internet paketine sahip olmak gerekir. Ancak bilgisayardan internet paketi için iptal talebi alındıysa StatikIP paketini almaya izin verilmez.
· Statik IP'nizi Turkcell Müşteri Hizmetlerinden aldıktan sonra kullanmaya başlamak için; Statik IP’nizi aldıktan sonra modeminizin ekranından “Turkcell 3G/4G Statik IP”yi seçerek yeni profil oluşturmanız yeterlidir. APN olarak da “statik” seçeneği seçilir.APN adı olarak “MGBS” yazılır.