KONUŞMA İNTERNET SMS EK AVANTAJ ÜCRET
500 DK HER YÖNE
2 GB İNTERNET
1 GB İNTERNET
1000 SMS HER YÖNE
BiP Dergilik
30 TL /AY YILLIK ABONELİK

Daha Fazla Bilgi

İçerik
Yıllık Abonelik ÜcretiAylık Abonelik Ücreti
2 GB internet + 500 dk her yöne + 1000 SMS + + Dergilik Servisi ve Dergilik'te geçerli 5 GB30,00 TL54,69 TL

  • Kampanya 29.05.2019 tarihi itibarıyla abone alımına kapatılmıştır. 
  • Faturalı Gel Hediye 1GB kampanyası ile pakete ek 6 ay boyunca 1GB hediye edilmektedir. Kampanya ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız. 
  • Kampanya ile ilgili detay bilgiler için tıklayınız.
  • 20.03.2019 itibarıyla kampanya fiyatı 30 TL'dir. 
  • 1 Ocak 2019 itibarıyla elektronik yayınlardaki KDV oranının %1'den %18'e yükseltilmesi sebebiyle paket fiyatı 54,69 TL’dir.
  • Kampanyadan 03.11.2017 tarihi itibari ile son 90 günde Hazır Kart’tan Turkcell Faturalı’ya geçen aboneler yararlanabilecektir.
  • Kampanyadan 03.11.2017 tarihi itibari ile 90 gün içinde Turkcell'e yeni tesis ya da numara taşıma ile gelenler yararlanamayacaktır.
  • Paket dâhilinde verilen faydalar yurt içi kullanım için geçerli olacaktır.
  • Paket kullanım hakkı bir sonraki döneme devretmez.
  • Paketten yaralanan müşterilerimize BiP kullanımlarında geçerli 1GB internet hediye!
  • Akıllı Paketler ile paketinizin kontrolü sizde olur! Ücretsiz akıllı fatura özelliğiyle, paketiniz bitince durur. Akıllı faturaya ayrıca abone olunması gerekmez.
  • Akıllı paketler altındaki diğer kampanyalara dilediğinizce geçiş yapabilirsiniz.
  • Akıllı paketler yıllık abonelik kampanyalarındaki ilk 3 ay cayma bedeli yok. Kampanyanın iptalinde veya Turkcell Faturalıdan ayrılma durumunda, indirim yansıyan ilk 3 fatura donemi boyunca cayma bedeli ödenmez. 3. fatura döneminden itibaren taahhüde aykırılık halinde cayma bedeli yansır. Bu durumda o güne kadar verilen Turkcell indirimleri toplamı ile taahhüt süresi sonuna kadar verilecek fayda bedellerinin tahsil edilmemiş kısmının toplamı hesaplanır ve müşteri lehine olan tutar esas alınarak takip eden fatura döneminde mobil hizmet faturasına bir kerede yansıtılır.
  • Akıllı 2GB Yıllık abonelik kampanyası kapsamında Mola özelliği sunulmaktadır. Mola; Hazır Kart’tan ödeme tipi değişikliği yaparak Turkcell Faturalı hatta geçen ve Akıllı 2GB Yıllık Abonelik kampanyasından faydalanan müşterilerimize özel olarak sunulacak olup, müşterilerimiz faturalıya geçtikleri ilk yıl içerisinde ihtiyaç duydukları ay faturalarına mola verebileceklerdir. Mola veren müşterilerimiz paketlerinden kullanım yapmayacak ve faturalandırılmayacaktır.
  • Hazır Kart’tan ödeme tipi değişikliği yaparak Turkcell Faturalı hatta geçen müşterilerimiz, faturalıya geçiş sonrasında ilk 12 fatura dönemi boyunca en fazla 2 defa Mola özelliğini kullanabilecektir. Mola dönemi talebi sonrasında Mola’nın yürürlüğe girmesi halinde, Mola dönemi sona ermeden müşterilerimizin Mola isteğinden vazgeçmesi veya Mola’nın iptal edilmesi durumunda, Mola limitinden düşmektedir. Mola talebi bekleme sürecindeyken istendiği anda talep iptal edilebilecek, Mola dönemi içerisine girilmediyse bu talep limitten düşülmeyecektir.
  • Mola dönemi içerisinde müşterilerimize acil iletişim ihtiyaçları için her yöne 25 dakika, her yöne 25 SMS, 100MB ve sadece BiP kullanımlarında geçerli olacak 1GB otomatik olarak tanımlanacaktır. Mola dönemi içerisinde hediye edilen paket bittikten sonra Akıllı Fatura devreye girecek ve bilgilendirme SMS’leri ile abonelere bilgi verilecektir. Aşım yapmayan aboneler için paket ücreti yansımayacaktır, olası aşım durumunda tarifedeki aşım koşulları geçerli olacaktır. 12 aylık taahhüt süresinin, 10. faturalama döneminden itibaren Mola talebi yapılamayacaktır.
  • Son 90 gün içerisinde Hazır Kart’tan ödeme tipi değişikliği yaparak Turkcell Faturalı hatta geçen ve Akıllı 2GB Paketi Yıllık Abonelik kampanyasına geçen aboneler Mola özelliğinden faydalanabilecektir. İki ay üst üste mola talebi yapılamayacaktır. Mola dönemi içerisinde, abone üzerinde bulunan paket dahilinde sunulan BiP, Goller Cepte, Fizy, TV+ gibi servisler de iptal edilmekte olup, mola dönemi sona erdiğinde aktif hale gelmektedir.
  • MOLA yazıp 2200’e göndererek Mola talebi gerçekleştirilebilmektedir. Ayrıca, Müşteri Hizmetleri’nden Mola talebi gerçekleştirilebilmektedir. İptal için MOLA IPTAL yazıp 2200’a gönderilebilir veya Müşteri Hizmetlerinden Mola iptal edilebilmektedir. Müşterilerimizin taahhüt bitiş tarihi Mola alıp almamasına göre değişiklik göstermeyecektir. Taahhüt başlangıç süresi ve bitiş süresi Mola’ya bağlı olarak değişmeyecektir.
  • Yurt içi tarifenizdeki tüm her yöne dakika, internet ve SMS’i yurt dışında geçerli ülkelerde otomatik olarak günlük ek ücret karşılığında kullanabilirsiniz. Yurt dışında geçerli ülkelerde tarifenizin tüm her yöne dakikası ile bulunduğunuz ülke ve Türkiye’yi arayabilir, ayrıca tüm internet ve SMS’lerinizi kullanabilirsiniz. Yurt dışında yaptığınız ilk kullanımda devreye girer. Kullanmadığınız gün ücret ödemezsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
  • Bu özelliği iptal ettiğiniz durumda ya da özelliğin geçerli olmadığı ülkelerdeki kullanımlarınız paketinize dâhil olmaz ve başka bir yurt dışı paketiniz yoksa belirli ülkeler için Akıllı Dünya tarifesi üzerinden ücretlendirilir. Akıllı Dünya Tarifesi ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız.
  • İnternet paketinin üst limit hızı 4.5G bağlantıları için 100 Mbps, 3G bağlantıları için 63 Mbps olacaktır. Turkcell, internet üzerinden mesajlaşma ve ses iletişimi (IM ve VOIP), internet paylaşımı (Tethering) ve doğrudan dosya paylaşım (P2P) programları vb. hizmetlerinin internet paketleri ile kullanımlarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.4.5G Hızını Deneme İnternet paketi sadece internet erişim noktası kullanılarak yapılan bağlantılarda geçerlidir. İnternet erişim noktası, Blackberry cihazları tarafından kullanılan Blackberry erişim noktası ve 3G netbook, notebook ve USB modemler tarafından kullanılan Mobil Genişbant (MGB/MGBS) erişim noktaları paketlere dahil değildir.
  • Paketler kapsamında ve paket aşımında yapacağınız yurt içi görüşmeleriniz 6 saniyede bir ücretlendirilir, internet paketinin ücretlendirme periyodu ise 1 kbps'dır.
  • Paket kapsamındaki faydalar üçüncü şahıslara transfer edilemez, paket kullanım hakkı bir sonraki döneme devretmez. Ticari gelir elde etmek amacıyla kullanılamaz, satılamaz. Tespit edilen aboneler ile ilgili yasal işlem yapılacak ve hatları tek taraflı olarak iptal edilebilecektir.
  • Tarife paketi bitişindeki kullanım bilgisi için tıklayınız.
  • 755'li numaralar, 444'lü numaralar, 1 ile başlayan ücretli 3 haneli numaralar paket kapsamındadır. Bu numaralar dışındaki 118'li numaralar, kısa numaralar, yarışma servisleri, sohbet hatları, bilgi ve danışma numaraları, tüm katma değerli hizmet sunulan numaralarına doğru yapılan arama ücretleri yararlanılan tarifedeki ücretlendirmelerden farklıdır, tarifede belirtilen ücretler veya var ise ücretsiz görüşme süreleri bu servisleri kapsamamaktadır.
  • Akıllı Faturanın iptal edilmesi durumunda, tarife paketi bitişindeki kullanım bilgisi için tıklayınız.
  • Turkcell, sunulan hizmetin haberleşme ihtiyacının karşılanması dışında amaçlar için kullanıldığını belirlemesi durumunda tespit ettiği hatları kapama hakkını saklı tutar. FCT cihazlarına takılan hatlar bu paketten yararlanamazlar.
  • Bu kampanyadan yararlanan abonelerimiz yurt içi 4.5G hizmetinden faydalanmak için onay vermiş ve abonelik başvurusunda bulunmuş sayılır. Cihaz ve SIM kart uyumlu olduğu sürece herhangi ek bir işlem yapmadan; telefonda ilgili şebeke tipi seçilerek, 4.5G hizmetinden faydalanmaya başlanılabilir. Abonelik iptali için 3G yazıp 2200’a gönderilmesi yeterlidir.
  • Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
  • Dergilik Servisi ve bu servis kullanımında geçerli 5GB internet paketi pakete dahildir. 5GB internet paketiniz bittikten sonra ücretlendirme olmaz, 1kpbs hız ile kullanım devam eder. Dergilik Servisi hakkında detaylı bilgiyi bu sayfadan alabilirsiniz.
532 ya da 0532 532 0000
    • Hazır Kart’lı müşterilerimiz kampanyayı alarak faturalıya geçmek için GEC AK2GB yazıp 2200'a gönderebilir, müşteri hizmetlerini arayabilir, Turkcell bayilerine ulaşabilir veya Hesabım’dan katılabilir.
    • Katılım kriterini sağlayan faturalı müşterilerimiz, müşteri hizmetlerini arayabilirler.

  • Hayır, başvuru SMS’i ücretsizdir.

    • Kampanyadan 03.11.2017 tarihi itibari ile son 90 günde Hazır Kart’tan Turkcell Faturalı’ya geçen aboneler yararlanabilecektir.
    • Kampanyadan 03.11.2017 tarihi itibari ile 90 gün içinde Turkcell'e yeni tesis ya da numara taşıma
      ile gelenler yararlanamayacaktır.

    • 2 GB internet, her yöne 500 dakika ve her yöne 1000 SMS, Dergilik Servisi ve Dergilik'te geçerli 5 GB içermektedir. BiP faydası, Akıllı 2GB Paketi’ne dâhildir. Akıllı 2GB Paketine özel Mola özelliği ile paketinizi 1 ay boyunca dondurabilirsiniz.
    • Yurt içi tarifenizdeki tüm her yöne dakika, internet ve SMS’i yurt dışında geçerli ülkelerde otomatik olarak günlük ek ücret karşılığında kullanabilirsiniz. Yurt dışında geçerli ülkelerde tarifenizin tüm her yöne dakikası ile bulunduğunuz ülke ve Türkiye’yi arayabilir, ayrıca tüm internet ve SMS’lerinizi kullanabilirsiniz. Yurt dışında yaptığınız ilk kullanımda devreye girer. Kullanmadığınız gün ücret ödemezsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
    • Bu özelliği iptal ettiğiniz durumda ya da özelliğin geçerli olmadığı ülkelerdeki kullanımlarınız paketinize dâhil olmaz ve başka bir yurt dışı paketiniz yoksa belirli ülkeler için Akıllı Dünya Tarifesi üzerinden ücretlendirilir. Akıllı Dünya Tarifesi ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız.
    • Hazır Kart’tan faturalıya geçen müşterilerimiz ise tarifelerini bu teklif ile başlattıklarında hemen faydalanmaya başlar.
    • Dakikalarınız, SMS ve internet kullanımınız iptal etmediğiniz sürece her ay yenilenir.

  • Hayır, devretmeyecektir.

  • Evet, paketinizin %80’i ve tamamı dolduğunda, kalan haklarınız size bildirilecektir.

  • KALAN yazıp 2200'a kısa mesaj gönderdiğinizde fatura kesim tarihinize kadar paketinizden kalan dakika/ SMS/ internet bilgilerini öğrenebilirsiniz.

  • Hayır, geçerli olmayacaktır. Hattınızı başka bir numaraya yönlendirmeniz durumunda yapacağınız görüşmelerinizde paket dakikalarınız geçerli olmaz.

    • Yurt içi tarifenizdeki tüm her yöne dakika, internet ve SMS’i yurt dışında geçerli ülkelerde otomatik olarak günlük ek ücret karşılığında kullanabilirsiniz. Yurt dışında geçerli ülkelerde tarifenizin tüm her yöne dakikası ile bulunduğunuz ülke ve Türkiye’yi arayabilir, ayrıca tüm internet ve SMS’lerinizi kullanabilirsiniz. Yurt dışında yaptığınız ilk kullanımda devreye girer. Kullanmadığınız gün ücret ödemezsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
    • Bu özelliği iptal ettiğiniz durumda ya da özelliğin geçerli olmadığı ülkelerdeki kullanımlarınız paketinize dâhil olmaz ve başka bir yurt dışı paketiniz yoksa belirli ülkeler için Akıllı Dünya tarifesi üzerinden ücretlendirilir. Akıllı Dünya Tarifesi ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız.
  • Hayır, sadece ana tarifenizdeki paketler geçerlidir.

  • Yurt içi tarifenizi yurt dışında geçerli ülkelerde kullanabilme özelliği kapsamında bu özelliğin aşım ücretlendirmesi devreye girer. Detaylı bilgi için tıklayınız.

  • Herhangi bir sınır bulunmamaktadır.

  • IPTAL AKILLIYILLIK yazıp 2200’a göndererek kampanyanızı iptal edebilirsiniz. Paketinizi iptal ettirdiğinizde o ay içinde kullanmadığınız dakika, SMS ve internet kullanımınız fatura kesiminizde silinir ve iptal talebiniz (veya tarife/paket değişiklik talebiniz) fatura kesiminizden itibaren geçerli olur.

  • Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.

  • Devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, borç nedeniyle veya abone isteğiyle hattı kapama durumlarında paket faydalarınız sonlanır. Numara değişikliği, sim kart değişikliği, fatura dönem değişikliği durumlarında paket faydalarınız devam eder.

  • Evet, fatura dönemi sonuna kadar kullanılmaya devam edecektir.

    • Akıllı paketler yıllık abonelik kampanyalarındaki ilk 3 ay cayma bedeli yansıtılmaz. Kampanyanın iptalinde veya Turkcell Faturalıdan ayrılma durumunda, indirim yansıyan ilk 3 fatura donemi boyunca cayma bedeli odenmez. 3. fatura döneminden itibaren taahhüde aykırılık halinde cayma bedeli yansır.
    • Bu durumda o güne kadar verilen Turkcell indirimleri toplamı ile taahhüt süresi sonuna kadar verilecek fayda bedellerinin tahsil edilmemiş kısmının toplamı hesaplanır ve müşteri lehine olan tutar esas alınarak takip eden fatura döneminde mobil hizmet faturasına bir kerede yansıtılır.
  • Hayır, faturalıya geçiş işlemi ücretsizdir.Avans TL Servisi kullanımından dolayı eğer eksi bakiye varsa, faturalıya geçiş işleminden sonra çıkacak ilk faturaya borç olarak yansıtılır. (16 Ekim’den itibaren faturalıya geçiş işlemi tamamlanan müşteriler için geçerlidir).

  • Akıllı 2GB Yıllık abonelik kampanyası kapsamında Mola özelliği sunulmaktadır.

    • Mola; Hazır Kart’tan ödeme tipi değişikliği yaparak Turkcell Faturalı hatta geçen ve Akıllı 2GB yıllık abonelik kampanyasından faydalanan müşterilerimize özel olarak sunulacak olup, müşterilerimiz faturalıya geçtikleri ilk yıl içerisinde ihtiyaç duydukları ay faturalarına mola verebileceklerdir. Mola veren müşterilerimiz, mola verdikleri ay paketlerinden kullanım yapmayacak ve faturalandırılmayacaktır. Hazır Kart’tan ödeme tipi değişikliği yaparak Turkcell Faturalı hatta geçen müşterilerimiz faturalıya geçiş sonrasında ilk 12 fatura dönemi boyunca en fazla 2 defa Mola özelliğini kullanabilecektir.

    • Mola dönemi talebi sonrasında Mola’nın yürürlüğe girmesi halinde, Mola dönemi sona ermeden müşterilerimizin Mola isteğinden vazgeçmesi ve Mola’nın iptal edilmesi durumunda, Mola limitinden düşmektedir. Mola talebi bekleme sürecindeyken müşterilerimiz istediği anda talebini iptal edebilecek, Mola dönemi içerisine girilmediyse bu talep limitten düşülmeyecektir.
    • Mola dönemi içerisinde müşterilerimize acil iletişim ihtiyaçları için ücretsiz her yöne 25 dakika, her yöne 25 SMS, 100MB ve sadece BiP kullanımlarında geçerli olacak 1GB otomatik olarak tanımlanacaktır. Mola dönemi içerisinde hediye edilen paket bittikten sonra Akıllı Fatura devreye girecek ve bilgilendirme SMS’leri ile bilgi verilecektir. Aşım yapmayanlar için paket ücreti yansımayacaktır, olası aşım durumunda tarifedeki aşım koşulları geçerli olacaktır. Bir aylık mola dönemi sonunda (yani bir fatura dönemi sonrasında) müşterilerimiz tekrar ana paketine otomatik olarak geçecek ve SMS ile bilgilendirilecektir. Aşım yapmayan müşterilerimiz için paket ücreti yansımayacaktır, fatura tutarının minimum tutarın altında kalması durumunda vergiler mola dönemi sonrasındaki aya ait faturaya yansıyacaktır.
    • Mola talebinde bulunan ve gerekli koşulları sağlayan müşterilerimiz, talebi takip eden fatura dönemi sonrasında mola statüsüne geçer, fatura kesimi öncesi SMS ile Mola ile ilgili bilgilendirme yapılır. 12 aylık taahhüt süresinin, 10. faturalama döneminden itibaren Mola talebi yapılamayacaktır.

    • Son 90 gün içerisinde Hazır Kart’tan ödeme tipi değişikliği yaparak Turkcell Faturalı hatta geçen ve Akıllı 2GB Paketi Yıllık Abonelik kampanyasına geçen müşterilerimiz Mola özelliğinden faydalanabilecektir. Mola özelliğinden faydalanılabilmesi için müşterilerimizin son 1 ay içerisinde paket değişikliği yapmamış olması gerekmektedir.İki ay üst üste mola talebi alınmamaktadır. Bekleyen ya da aktif bir mola işlemi bulunan müşterilerimiz, ikinci kez mola talebi yapamayacaktır.

    • SMS ile başvuru sonrasında, başvurunun olumsuz olması durumunda, SMS ile bilgilendirme yapılacaktır. Mola talebi bekleme sürecindeyken müşterilerimiz istediği anda taleplerini iptal edebilecek, aktif mola talebi olan veya mola dönemi içerisinde bulunan müşterilerimiz tarife değişikliği, taahhüt verme, kontratlı cihaz alımı, numara değişikliği gibi herhangi bir işlem yapamayacaktır. İşlem yapılabilmesi için Mola iptal edilmelidir.

    • Mola dönemi içerisinde, paket dahilindesunulan BIP, Goller Cepte, Fizy, TV+ gibi servisler de iptal edilmekte olup, mola dönemi sona erdiğinde aktif hale gelmektedir. MOLA yazıp 2200’e göndererek Mola talebi gerçekleştirilebilmektedir. Ayrıca, MüşteriHizmetleri’nden Mola talebi gerçekleştirilebilmektedir. İptal için MOLA IPTAL yazıp 2200’a gönderilebilir veya Müşteri Hizmetlerinden Mola iptal edilebilmektedir.

    • Müşterilerimizin taahhüt bitiş tarihi Mola alıp almamasına göre değişiklik göstermeyecektir. Taahhüt başlangıç süresi ve bitiş süresi Mola’ya bağlı olarak değişmeyecektir.
Sayfayı kaydırın