

KONUŞMA | İNTERNET | SMS | EK AVANTAJ | ÜCRET |
---|---|---|---|---|
―
|
10
GB
İNTERNET
|
―
|
―
―
|
YILLIK ABONELİK
AYLIK ABONELİK
|
Mobil Wifi 10 GB Paketi
- Mobil Wifi 10 GB paketi 08.7.2020 itibariyle mevcut müşteriye kapatılmış olup, sadece son 90 gün içinde yeni tesis faturalı bir data hattı almış, numarasını Turkcell’e faturalı olarak taşımış veya data hattı ile ön ödemeliden faturalıya geçiş yapmış müşteriler bu kampanyadan faydalanabilir.
- Paket ücretine tüm vergiler (KDV ve ÖİV) dahildir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
- İnternet için paket aşımında her 1 GB kullanım 10 TL olarak ücretlendirilir. Bu ücretlendirme, bir fatura döneminde en fazla 3 kere tekrarlanır. 3. fayda kullanıldıktan sonra internet kullanımı durdurulur ve ek ücret yansıtılmaz.
- Mobil Wifi 10 GB Paketi’ni satın almak için, mobil geniş bant hattınızdan MOBIL WIFI 10GB yazıp 2200’a gönderebilirsiniz.
- Kampanyaya katılım tarihinden fatura kesim tarihine kadar ücretlendirme yapılır. İlk fatura kesim tarihinden itibaren, paket fatura kesim tarihlerinde yenilenir ve paket ücreti tam ücret olarak yansıtılır. Kampanya iptal edildiği durumda, paket ücreti, kullanılan gün veya kulanım miktarına göre hesaplanarak yansıtılır.
- Ücretlendirme periyodu 1 kb’tır.
- Kampanyaya katılım için iletilen kısa mesaj ücretsizdir.
- Paket kapsamında kullanılmayan haklar sonraki aya devretmez.
- 18.03.2020 tarihi itibariyle kampanyaya katılan müşterilerimize Mobil Wifi 10 GB paketinde ilk ay Lifecell Ek 10 GB tanımlanacaktır. Müşterilerimize tanımlanan Lifecell ilk ay Ek İnternet faydası paket değişikliği yapan müşterilerimiz için geçerli değildir.
- 12 aydan önce kontrattan ayrılmak isterseniz, Turkcell Hizmetleri kapsamında iptal tarihine kadar faydalanılan indirim bedelleri toplamı veya daha lehinize olacaksa iptal tarihinden taahhüt süresi bitimine kadar ödemeniz gereken aylık indirimli paket ücretleri toplamı ile birlikte iptal bedeline ek olarak Lifecell Ek 10 GB paketi iptal bedeli 90 TL de faturaya yansıtılır.
- Hat devri, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama durumlarında, paket iptal edilecektir.
- Paket hızı 10 Mbps'tır.
- Data hatları için Bilgisayardan İnternet Tablet VINN Paketleri MGB APN ile kullanılabilmektedir.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
Mobil Wifi 10 GB Paketi
- Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
- İnternet için paket aşımında her 1 GB kullanım 10 TL olarak ücretlendirilir. Bu ücretlendirme, bir fatura döneminde en fazla 3 kere tekrarlanır. 3. fayda kullanıldıktan sonra internet kullanımı durdurulur ve ek ücret yansıtılmaz.
- Mobil Wifi 10 GB Aylık Paketi’ni satın almak için, MOBIL WIFI 10GB AYLIK yazıp 2200’a gönderebilirsiniz.
- Paket ilk ay satın alındığı günden fatura kesim tarihine kadar kullanıldığı süreye göre hesaplanarak ücretlendirilir. İlk fatura kesim tarihinden itibaren, paket fatura kesim tarihlerinde yenilenir ve paket ücreti kullanılan gün veya kullanım miktarına göre hesaplanarak yansıtılır.
- Ücretlendirme periyodu 1 kb’tır.
- Kampanyaya katılım için iletilen kısa mesaj ücretsizdir.
- Paket kapsamında kullanılmayan haklar sonraki aya devretmez.
- Hat devri, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama durumlarında, paket iptal edilecektir.
- Paket hızı 10 Mbps'tır.
- Data hatları için Bilgisayardan İnternet Tablet VINN Paketleri MGB APN ile kullanılabilmektedir.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
Yıllık Abonelik
-
Nasıl kayıt olabilirim?
MOBIL WIFI 10GB yazıp 2200’a SMS gönderebilir, Online İşlemler’den veya 532 ya da 0532 532 0000 Turkcell Müşteri Hizmetleri’ni arayarak internet paketini kullanmaya başlayabilirsiniz.
-
Başvuru SMS'i ücretli mi?
Başvuru SMS’i ücretli değildir.
-
Ne zaman kullanmaya başlarım?
Paket aktivasyon SMS’inin gelmesini takiben internetinizi kullanmaya başlayabilirsiniz.
-
Kimler yararlanabilir?
Son 90 gün içinde yeni tesis faturalı bir data hattı almış, numarasını Turkcell’e faturalı olarak taşımış veya data hattı ile ön ödemeliden faturalıya geçiş yapmış müşteriler bu kampanyadan faydalanabilir.
-
Tarife/Paket her ay yenilenecek mi?
Evet.
-
Tarife/paket değişikliği yapabilir miyim?
Abone alımına açık olan diğer bilgisayardan internet paketlerine geçiş yapılabilir.
-
Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer?
Tarafınıza gelen paket aktivasyon SMS’inin gelmesinden sonra yeni paketinizi kullanabilirsiniz.
-
Tarife/Paket'in içeriği ve özellikleri nedir?
Paket 10 Mbps hızında 10 GB internet kullanımı sağlar.
-
Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Aynı paket birden fazla kez alınamaz. Farklı paket alınabilir, bu durumda eski paket dönem sonunda iptal olur.
-
Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Kullanılmayan faydalar bir sonraki aya devretmez.
-
Paketim yurt dışında geçerli mi?
Paket faydaları yurt içinde geçerlidir.
-
Nasıl İptal ederim?
Online İşlemler’den veya 532 ya da 0532 532 0000 Turkcell Müşteri Hizmetleri’ni arayarak paketinizi iptal edebilirsiniz. Yıllık aboneliğinizi iptal etmeniz durumunda, paketinizden kalan faydalar da anında iptal olur.
-
Tarife/paket dâhilindeki faydalarım bitince bilgilendirme yapılacak mı?
Evet, paketleriniz dolduğunda SMS ile bilgilendirilme yapılacaktır.
-
Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
KALAN yazıp 2200’a SMS göndererek, Online İşlemler’den veya 532 ya da 0532 532 0000 Turkcell Müşteri Hizmetleri’ni arayarak kalan haklarınızı öğrenebilirsiniz.
-
Tarife/Paketimi aşarsam ne kadar öderim?
İnternet için paket aşımında her 1 GB kullanım 10 TL olarak ücretlendirilir. Bu ücretlendirme, bir fatura döneminde en fazla 3 kere tekrarlanır. 3.fayda kullanıldıktan sonra internet kullanımı durdurulur ve ek ücret yansıtılmaz.
-
Numara değişikliği, devir, faturasız hatta geçiş, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama veya fatura dönem değişikliğinde faydalar devam eder mi?
Numara değişikliği hariç devam etmez.Kontrat aktifken fatura dönem değişikliği yapılamaz.
-
İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?
Yıllık aboneliğinizi iptal etmeniz durumunda, paketinizden kalan faydalar da anında iptal olur.
-
Taahhüt süresi bitmeden kontrattan ayrılmak istersem tarafıma ne kadar ücret yansıtılır?
12 aydan önce kontrattan ayrılmak isterseniz, Turkcell Hizmetleri kapsamında iptal tarihine kadar faydalanılan indirim bedelleri toplamı veya daha lehinize olacaksa iptal tarihinden taahhüt süresi bitimine kadar ödemeniz gereken aylık indirimli paket ücretleri toplamı faturaya yansır.
-
12. ayın sonunda paketim nasıl devam eder?
12 ayın sonunda paketiniz bittiğinde Mobil Wifi 10 GB Aylık İnternet Paketi üzerinden kullanıma devam edersiniz.
Aylık Abonelik
-
Nasıl kayıt olabilirim?
-
Başvuru SMS'i ücretli mi?
Başvuru SMS’i ücretli değildir.
-
Ne zaman kullanmaya başlarım?
Paket aktivasyon SMS’inin gelmesini takiben internetinizi kullanmaya başlayabilirsiniz.
-
Kimler yararlanabilir?
Bireysel faturalı data hattı sahibi abonelerimiz bu paketten yararlanabilir.
-
Tarife/Paket her ay yenilenecek mi?
Paketiniz, siz istedikçe her ay yenilenir.
-
Tarife/paket değişikliği yapabilir miyim?
Abone alımına açık olan diğer bilgisayardan internet paketlerine geçiş yapılabilir.
-
Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer?
Tarafınıza gelen paket aktivasyon SMS’inin gelmesinden sonra yeni paketinizi kullanabilirsiniz.
-
Tarife/Paket'in içeriği ve özellikleri nedir?
Paket 10Mbps hızında 10 GB internet kullanımı sağlar.
-
Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Aynı paket birden fazla kez alınamaz. Farklı paket alınabilir, bu durumda eski paket dönem sonunda iptal olur.
-
Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Kullanılmayan faydalar bir sonraki aya devretmez.
-
Paketim yurt dışında geçerli mi?
Paket faydaları yurt içinde geçerlidir.
-
Nasıl İptal ederim?
IPTAL MOBIL WIFI 10GB AYLIK yazıp 2200’a SMS göndererek, Online İşlemler’den veya 532 ya da 0532 532 0000 Turkcell Müşteri Hizmetleri’ni arayarak paketinizi iptal edebilirsiniz. Paketinizi iptal etmeniz durumunda, paketinizden kalan internet miktarını, ilgili paket ayınızın sonuna kadar kullanmaya devam edebilirsiniz.
-
Tarife/paket dâhilindeki faydalarım bitince bilgilendirme yapılacak mı?
Evet, paketleriniz dolduğunda SMS ile bilgilendirilme yapılacaktır.
-
Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
KALAN yazıp 2200’a SMS göndererek, Online İşlemler’den veya 532 ya da 0532 532 0000 Turkcell Müşteri Hizmetleri’ni arayarak kalan haklarınızı öğrenebilirsiniz.
-
Tarife/Paketimi aşarsam ne kadar öderim?
İnternet için paket aşımında her 1 GB kullanım 10 TL olarak ücretlendirilir. Bu ücretlendirme, bir fatura döneminde en fazla 3 kere tekrarlanır. 3. fayda kullanıldıktan sonra internet kullanımı durdurulur ve ek ücret yansıtılmaz.
-
Hangi durumlarda bu tarifeden/paketten yararlanılamaz?
Eski paket iptal edilerek bu paketten yararlanılabilir.
-
Numara değişikliği, devir, faturasız hatta geçiş, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama veya fatura dönem değişikliğinde faydalar devam eder mi?
Fatura dönem değişikliği ve numara değişikliği hariç devam etmez.
-
İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?
Paketinizi iptal etmeniz durumunda, paketinizden kalan internet miktarını, fatura kesim tarihinize kadar kullanmaya devam edebilirsiniz.