Arızalı ürünler için iade koşulları nelerdir?

​Satış tarihi temel alınarak 2 farklı şekilde iade koşulu söz konusudur.​

Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arıza Yapan Cihazlar için İade Koşulları;
Arızalı cihazın, satış tarihinden itibaren geçerli olan 30 günlük zaman sınırı içinde teknik servise gönderiminin yapılmış olması gerekmektedir (Gönderimi, doğrudan teknik servise şahsen bırakarak, Turkcell İletişim Merkezleri’ni kullanarak, Turkcell Flagship mağazaları yoluyla ulaştırarak gerçekleştirebilirsiniz). Bu süreçte size verilecek olan “Servis Giriş” ve “Servis Çıkış” formlarını saklamanız önemlidir. Cihazınız arıza tespit edilerek onarılmış ise, Tüketici Hakları Yasası gereği cihazınız ayıplıdır ve sizin için aşağıdaki hakları yaratır.
  1. Arızası giderildikten sonra geri teslim alıp kullanmaya devam edebilirsiniz.
  2. Yenisi ile değişimini talep edebilirsiniz.
  3. ​Satın almış olduğunuz firmaya ürünü geri iade edebilirsiniz.
İade talebiniz için; (giriş-çıkış) servis formları, orijinal kutu ve aksesuarlarla beraber “eksiksiz halde”, ürünü satın almış olduğunuz bayiye başvurmalısınız.

Satış Tarihi Üzerinden 30 Gün Geçmiş Arızalı Cihazlar için İade Koşulları;
Satış tarihi üzerinden 30 günün geçtiği durumlarda; arıza giderilmesine rağmen iade edilmek istenilen ürünler için "Hakem Heyeti" kararları bağlayıcıdır. Turkcell İletişim Merkezleri ve Turkcell Flagship mağazalarının iade alım yetkisi yoktur.
Sayfayı kaydırın