Sekreter

“Ya biri ararsa ve meşgulsem, cevap veremiyorsam ya da ulaşılamıyorsam!” demeyin. Turkcell Sekreter sizin yerinize kaydeder.

69 KR
İncele
Sekreter

Sekreter Nedir?

Kimler aradı da siz telefonunuzu duymadınız. Turkcell’in Sekreter Servisi tam da bu anda devreye girip, arayan kişinin mesajını alıyor ve sizin için kaydediyor.

Daha Fazla Bilgi

  • Mesajlarınızı 7532'yi arayarak dinleyebilirsiniz. Kimin, hangi gün ve saatte aradığını öğrenebilirsiniz. 
  • Sekreter Servisi'ne yönlendirme yaptığınızda gönderilen "mesajınız var" uyarısı için ücret ödemezsiniz.
  • Yurt dışında ücretlendirme, bulunulan ülkenin Dünya Tarifesi'ne göre yapılmaktadır. 
  • Kıbrıs'dan 7532 aramalarında, yönlendirme ücreti alınmaktadır.
  • Sekreter yazıp 2222'ye ücretsiz göndererek, servisi kullanmaya başlayabilirsiniz.
  • Ayrıca, telefonunuzun ‘Yönlendirme’ menüsünden, hattınızın hangi durumda (meşgul, cevapsız ya da tüm aramalar) servise geçmesini istiyorsanız o durumu seçip, seçiminizi yaptıktan sonra numara bölümüne +90 532 753 31 11 girerek Sekreter Servisi'ni kullanabilirsiniz. 

 

  • Sekreter Servisi ile telefonda başkasıyla konuşurken ya da telefonunuza cevap veremediğinizde, ulaşılamaz olduğunuzda, sizi arayan kişiler size sesli mesaj bırakabilirler. Sekreter Servisi, özel bir sekreter gibi sizi arayan kişilerin mesajlarını kaydeder. Yapmanız gereken şey; 7532'yi arayıp size bırakılan mesajları dinlemek.
  • Telefonunuz ulaşılmaz olduğunda, 30 saniye boyunca cevap vermediğinizde, meşgulken çağrılar otomatik olarak Sekreter servisine yönlendirilmektedir.

IPTAL SEKRETER yazıp 2222'ye göndererek, Hesabım üzerinden ya da 532 Müşteri Hizmetleri'ni arayarak iptal ettirebilirsiniz.

Diğer
**21*7533#’i arayarak servisten faydalanabilirsiniz.

 

  • Size bırakılan mesajları dinlemek için 7532’yi aramak ücretsizdir.
  • Sekreter Servisi ile mesaj bırakırken kendi tarifenizden ücretlendirilirsiniz, ek olarak hizmet bedeli 69 kuruştur. (%18 KDV ve %25 ÖİV Dahil).

 

  • Turkcell Sekreter, telefonunuz meşgulken, telefonunuza cevap veremediğiniz durumlarda ya da ulaşılamazken, tıpkı özel bir sekreter gibi sizi arayan kişinin mesajını kaydeden servistir.
  • Aramalarınızı sekretere yönlendirmek için;
    SEKRETER yazıp, 2222'ye SMS gönderebilir, **21*7533# tuşlayıp arayabilir ya da Hesabım üzerinden işlemlerinizi yapabilirsiniz.
    Ulaşılamadığınızda, 30 saniye boyunca cevap vermediğinizde ya da meşgulken size gelen çağrılar otomatik olarak Sekreter Servisi'ne yönlendirilmektedir. Sizin Sekreter Servisi'ne kendi yaptığınız yönlendirmeler önceliklidir.
  • Sekreter Servisi'ne yönlendirme yapmak ücretsizdir.
     
    Gelen sesli mesajları dinlemek için 7532'yi aramak ücretsizdir.
     
    Kısa mesajla gelen "mesajınız var" uyarısı için hiçbir ücret ödemezsiniz.
     
    Mesaj bırakırken kendi tarifeniz üzerinden ücretlendirilirsiniz. Ek olarak, hizmet bedeli 69 kuruştur. ( %18 KDV ve %25 ÖİV Dahil)

  • Faturalı ve ön ödemeli tüm Turkcell aboneleri Sekreter Servisi'ne mesaj bırakabilir ve dinleyebilirler.
  • İster dinlemiş ister henüz dinlememiş olun, size bırakılan tüm mesajlar 3 gün süreyle saklanır.
  • Sekreter servisi sizin için ortalama olarak 6 dakikalık mesaj kaydedebilir. Bırakılan bir mesajın maksimum uzunluğu ise en fazla 60 saniye olabilir. Mesaj kutunuza en fazla 20 mesaj kaydedilebilir.
  • Bu özellik 19 Ocak 2013 itibarıyla kullanıma kapalıdır.

  • Sekreter servisini kullanırken 2 tip mesaj alırsınız birincisi Sekreter’e bırakılan sesli mesaj ikincisi de bu mesajın yazılı uyarısı. Ekranınıza gelen uyarı mesajlarını telefonunuzun menüsünden silebilirsiniz. 7532'ye gelen sesli mesajları ise dinledikten sonra yönlendirmeleri takip ederek silebilirsiniz.
  • Bunun için +905327532111’i arayıp, başına 0 koymadan cep telefonu numaranızı tuşlamanız gerekir. Ardından şifrenizi girip Sekreter mesaj kutunuza ulaşabilirsiniz.
  • Yurt dışından 7532’yi arayıp mesajlarınızı dinlediğinizde ve eğer ki telefonunuzu “cevapsız” ve “meşgul” ve "ulaşılamıyor" durumları için Sekreter’e yönlendirdiyseniz, bırakılan sesli mesajlar için bulunduğunuz ülkenin roaming tarifesi (yurt dışı tarifesi) üzerinden ücretlendirilirsiniz.
  • Sekreter Servisi'ni iptal etmek için;
     
    IPTAL SEKRETER yazıp 2222'ye göndererek, www.turkcell.com.tr'ye giriş yapıp Hesabım üzerinden ya da 532 Müşteri Hizmetleri'ni arayarak iptal ettirebilirsiniz. Sekreter Servisi'ne kendi yaptığınız yönlendirmeleri ise cihaz üzerinden ya da 532 Müşteri Hizmetlerini arayarak iptal ettirebilirsiniz.
  • Tüm telefon modellerinde, arama yapıldığında, ekranda çıkan “aktif arama yönlendirme” notu (not telefon modeline bağlı olarak değişebilir), kullanıcıyı bilgilendirme amaçlıdır. Yönlendirme özelliği kullanan müşterilerimizin telefonlarında çıkan bu mesaja GSM operatörleri müdahale edemez. Bu bilgi notu, yönlendirme özelliğini kullanan kullanıcılar arama yaparken ekranlarında görünür ve ücretsizdir. Sadece hattını bu servislere (Yönlendir, Sekreter, 7585 ) yönlendiren müşterilerimiz servis kullanım ücretleri ile ilgili bilgilendirilir.

    iPhone cihazlarda sesli arama tuşu ile 7532 kısa numarasının otomatik aranması operatör bağımsız bir uygulamadır.

Sayfayı kaydırın