KONUŞMA | İNTERNET | SMS | EK AVANTAJ | ÜCRET |
---|---|---|---|---|
5000
DK
TURKCELL'LiLERLE
2000
DK
HER YÖNE
|
―
|
―
|
Haftada 2 Gün Bedava
|
|
Daha Fazla Bilgi
Abonelik | Paket İçeriği | Ücreti |
---|---|---|
Aylık Abonelik | Her Yöne 2.000 DK + Turkcell’lilerle 5.000 DK + Haftada 2 Gün Bedava Konuşma (*) | 139,9 TL (**) |
- 10.08.2020 Tarihi itibarıyla paket kullanıma kapatılacak olup, paketten taahhütsüz olarak faydalanmakta olan aboneler, kendi fatura kesim dönemlerinde Platinum+ Maksi 16 paketine taşınacaktır.
- 10.06.2020 Tarihinden itibaren paketin aylık ücreti 139,9TL olarak güncellenecektir.
- Gold Paket 10 Temmuz 2014 tarihi itibarıyla yeni abone alımına kapatılmıştır.
- Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. KDV ve ÖİV hakkında bilgi almak için tıklayınız.
- Telsiz kullanım ücreti ve telsiz ruhsat ücreti dahil değildir.
- Paketler kapsamında ve paket aşımında yapacağınız yurt içi görüşmeleriniz 6 saniyede bir ücretlendirilir.
- (*) Haftada 2 gün Turkcell'lilerle sabah 6 akşam 6 bedava.
- (**) Aylık abonelik ücreti 10 Temmuz 2014 tarihinden itibaren 115 TL olarak güncellenmiştir. Yeni fiyat müşterilerimizin Ağustos ayı faturalarına yansıyacaktır. Mevcutta yıllık abonelik kampanyasında olan müşterilerimiz kampanyaları sona erene kadar bu değişiklikten etkilenmeyeceklerdir.
- Paketsiz dakika kullanımı ve dakika aşım ücreti 1,88 TL/dakika (KDV, ÖİV dahil), paketsiz SMS ve SMS aşım ücreti 1,34 TL/adet (KDV, ÖİV dahil) olarak ücretlendirilecektir.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
-
Nasıl kayıt olabilirim?
GOLD paket için GOLD yazıp 2222'ye ücretsiz olarak gönderebilir, Turkcell Mağazaları'ne başvurabilir veya, Turkcell Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz.Paketten bireysel faturalı Turkcell müşterileri faydalanabilir.Taahhütlü tekliflerden faydalanan müşterilerimiz pakete geçmek isterlerse mevcut taahhütlü tekliflerini iptal ettirmeleri gerekebilir. Bu durumda Turkcell Müşteri Hizmetleri’nden detaylı bilgi alabilirsiniz. -
Ne zaman kullanmaya başlarım?
Paketinizi, talep ettikten sonraki ilk fatura kesim tarihinizden itibaren kullanabilirsiniz. Paketiniz başladığında kısa mesaj ile bilgilendirilirsiniz. -
Paket dakikalarımı nasıl kullanabilirim?
Her Yöne Paketler Tarifesi’ndeki Gold Paket ile her yöne 2000 dakika, Turkcell’lilerle 5000 dk ve haftada 2 gün Turkcell’lilerle sabah 6 akşam 6 bedava konuşabilirsiniz.
Paketinizin içerdiği dakikalar bir fatura dönemi için geçerlidir ve iptal etmediğiniz sürece her fatura döneminizde otomatik olarak yenilenir.
Paketteki her yöne 2000 dakikanızı; Turkcell, diğer operatörler ve sabit hatlara yaptığınız yurt içi aramalarınızda kullanabilirsiniz. 5000 dakika ve haftada 2 gün bedava dakikalarınızı da Turkcell'lilerle yurt içi konuşmalarınızda doya doya kullanabilirsiniz.
Yurt içinde konferans görüşmesi yaptığınızda , ödemeli aramalarınızda ve görüntülü görüşmelerinizde paketteki dakikalarınızı kullanabilirsiniz. Verilen dakikalarınız yurt içi konuşmalarınızda geçerli olduğu için, K.K.T.C'de bulunduğunuzda kullanılamaz.
-
Haftada 2 gün bedava hakkımı ne zaman kullanmaya başlarım?
Pakete yeni gelen müşterilerimizin haftada 2 gün Bedava teklifi otomatik olarak tanımlanır. Tanımlama pakete gelişten itibaren 24 saate kadar gerçekleşir. Tanımlama gerçekleştiğinde SMS ile bilgi verilir. Bilgilendirme mesajında hem tanımlamanın gerçekleştiği hem de haftada 2 gün bedava konuşabileceğiniz şanslı günlerinizin bilgileri verilir. Haftada 2 gün bedava haklarınız, konferans görüşmelerinizde de geçerli olur ve aylık 144 saat ile sınırlıdır.
-
Kalan dakikalarımı nasıl öğrenebilirim?
Kalan dakikalarınızı Online İşlemler'den, KALAN yazıp 2222'ye ücretsiz kısa mesaj göndererek veya telefonunuzdan *159#'yi tuşlayarak öğrenebilirsiniz. Detaylı bilgi almak ve paket kalanınızı takip edebileceğiniz diğer yöntemleri öğrenmek için tıklayınız.
Haftada 2 gün bedava konuşma hakkınızdan kalan dakikalarınız sorgulanamamaktadır.
-
Kalan dakikalarım bir sonraki aya devreder mi?
Paket dakikalarınız o ayki fatura döneminiz için geçerli olup, kullanmadığınız dakikalarınız bir sonraki döneme devrolmaz. Paketinizi iptal etmediğiniz sürece paket dakikalarınız her ay yenilenir. Paketinizi iptal ettiğinizde kullanmadığınız dakikalarınız varsa iadesi yapılmaz.
-
Paket dakikalarımı aşarsam ne kadar öderim?
Paketinizdeki dakikaları aştığınız takdirde mevcut tarifeniz üzerinden, detayı “Ne Kadar Öderim?” Bölümünde belirtildiği şekilde konuşmaya devam edersiniz. Paketsiz ses ve sms kullanımı ücretlendirmeleri için tıklayınız.
-
Tarife ve kampanyalarla ilgili detaylı bilgileri nereden öğrenebilirim?
0 532 7572222 yi ücretsiz arayarak mevcut tarife ve kampanyalarınızla ilgili bilgi alabilir, dilerseniz yeni tarife ve kampanyalarımıza abone olabilirsiniz. -
Şanslı günlerimde sabah 05:50'de başlattığım görüşme 06:00'dan sonra da devam ederse haftada 2 gün bedava hakkım devreye girer mi?
06:00'dan önce başlattığınız görüşme, görüşmeniz bitene kadar (06:00 sonrasına sarksa da) haftada 2 gün bedava kapsamında sayılmaz ve paket dakikalarınızdan düşer ya da tarifenizden ücretlendirilir.
-
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Hattınızı başka bir numaraya yönlendirmeniz durumunda yapacağınız görüşmelerinizde paket dakikalarınız geçerli olmaz. Yönlendirme servisimizin ücretlendirme bilgileri için lütfen tıklayın.
-
Paketimi nasıl iptal edebilirim?
Paketinizi iptal etmek için tarife veya paket değişikliği yapmanız gerekir. Paketinizi iptal ettiğinizde o ay içinde kullanmadığınız dakikalar fatura kesiminizde silinir, iptal talebiniz (veya tarife/paket değişiklik talebiniz) fatura kesiminizden itibaren geçerli olur.
Ayrıca hat iptal, numara taşıma, ödeme tipi değişikliği ve devir işlemlerinden birini gerçekleştirdiğinizde de paketiniz iptal olur ve son paket ücretinizin tamamı faturanıza yansıtılır.
-
Tarife ve paket değişikliği yaparsam haftada 2 gün bedava hakkım devam eder mi?
Haftada 2 gün bedava hakkından faydalanırken paketinizden çıkarsanız şanslı günleriniz iptal olur. Yeni geçtiğiniz pakette haftada 2 gün bedava faydasının olması durumunda yeni şanslı günleriniz tanımlanır ve tekrar size kısa mesajla bildirilir.
-
Haftada 2 gün bedava hakkımdan faydalanırken numara değişikliği, devir veya hat tipi değişikliği yaparsam haftada 2 gün bedava hakkım devam eder mi?
Numara değişikliğinizde devam eder fakat devir işleminizde iptal olur. Faturalı Hat'tan Hazır Kart'a geçişinizde de yine haftada 2 gün bedava hakkınız iptal olacaktır.
-
Kendi isteğimle hat kapama ve borçtan dolayı kapanmada 8 gün bedava hakkım devam eder mi? Hattım tekrar açıldığında/borç ödendiğinde 8 gün bedava hakkından tekrar yararlanabilir miyim?
Haftada 2 gün bedava hakkınız tanımlandıktan sonra hattınız kapanırsa ve sonra tekrar aynı konuşma paketinden açılırsa haftada 2 gün bedava hakkınızdan şanslı günleriniz değişmeden yararlanmaya devam edersiniz. Eğer teknik bir nedenle günleriniz değişirse yeni şanslı günleriniz, size kısa mesajla bildirilir.
-
Haftada 2 gün bedava konuştuğum şanslı günlerimi değiştirebilir miyim veya günlerimi unutursam sorgulayabilir miyim?
Şanslı günlerinizi değiştirilememektedir. Kalan dakikalarınızı sorgulamak için KALAN yazıp ücretsiz olarak 2222’ye gönderdiğiniz SMS sonrasında hattınıza gönderilen bilgilendirme mesajında şanslı günlerinizin de bilgisi paylaşılmaktadır.
-
Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
-
Bilmenizde fayda var
Vergilerde ve/veya mevzuat gereğince ilgili kurumlara yapılması gereken ödemelerde meydana gelecek artışlar ile kamu kurum ve kuruluşlarının işlem ve kararları nedeni ile yapılması gereken tarife değişiklikleri, tarifelere aynen uygulanır.
Turkcell, ticari amaçlarla veya sunulan hizmetin haberleşme ihtiyacının karşılanması dışında amaçlar için kullanıldığını belirlemesi durumunda tespit ettiği hatları kapama veya kullanımları kısıtlama hakkını saklı tutar.
Aboneler yararlandıkları hizmeti ticaret amacıyla üçüncü kişilere sunamazlar. Aksine davranan kullanıcıların abonelik sözleşmesi feshedilir.
Turkcell bilgilendirme yapmak koşulu ile tarife ve kampanyalarının fiyat ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.