KONUŞMA | İNTERNET | SMS | EK AVANTAJ | ÜCRET |
---|---|---|---|---|
750
DK
SABİT HAT
|
1,5
GB
İNTERNET
|
1500
SMS
HER YÖNE
|
―
|
|
Daha Fazla Bilgi
- KDV ve ÖİV dâhil 9 TL'dir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
- Paket dâhilinde verilen faydalar yurt içi kullanım için geçerli olacaktır.
- Paket dâhilinde verilen ve kullanılmayan faydalar bir sonraki fatura dönemine devretmemektedir.
- 755'Li numaralar, 444'lü numaralar, 1 ile başlayan ücretli 3 haneli numaralar paket kapsamındadır. Bu numaralar dışındaki 118'li numaralar, kısa numaralar, yarışma servisleri, sohbet hatları, bilgi ve danışma numaraları, tüm katma değerli hizmet sunulan numaralarına doğru yapılan arama ücretleri yararlanılan tarifedeki ücretlendirmelerden farklıdır, tarifede belirtilen ücretler veya var ise ücretsiz görüşme süreleri bu servisleri kapsamamaktadır.
- Turkcell, sunulan hizmetin haberleşme ihtiyacının karşılanması dışında amaçlar için kullanıldığını belirlemesi durumunda tespit ettiği hatları kapama hakkını saklı tutar. FCT cihazlarına takılan hatlar bu paketten yararlanamazlar.
- Paket dahilinde sunulan faydalar 3. şahıslara transfer edilemez.
- Ücretlendirme periyodu, konuşma için 6 saniyedir.
- Paketiniz bittiğinde, paket aşım çözümü kampanyasından ücrendirilecek olup detaylı bilgi için tıklayınız. Platin Prestij Pakette iseniz tarifenizin paket aşım çözümleri devreye girer.
- 03.04.2017 Tarihi itibarıyla paketsiz ses ve SMS kullanımı ücretlendirmeleri için tıklayınız.
- Bu tekliften, yalnızca esnaf belgesi* ibraz eden bireysel faturalı hatlar yararlanabilir.
- Kampanyayı iptal etmek için IPTAL ESNAFA EKONOMIK EK yazıp 2222'ye gönderilmelidir.
- Kampanyadan her fatura döneminde yalnızca bir kez faydalanılabilir.
- Bir fatura dönemi boyunca esnaf ek paket kampanyalarının sadece birinden faydalanabilirsiniz.
- Esnaf belgeleri: (Herhangi biri)
- Esnaf Odası'ndan verilen Esnaf Kimlik Kartı
- Türkiye Esnaf ve Sanatkârlar Konfederasyonu’na (TESK) kayıtlı bir üye olduğunu gösteren belge;
- Gelir İdaresi Başkanlığı internet sitesindeki e-vergi levhası sorgulama ekranından alınacak çıktıdan herhangi birinin ibrazı;(https://intvd.gib.gov.tr/internetvd/template.jsp?page=IVD_MENU_SORGULAMALAR)
- Esnaf kişilere ait şahıs şirketleri için yazarkasa fişi ve fiş ile eşleşen kimlik bilgisi;
- Özel kuruluş niteliğinde olan esnaflar ise yazarkasa fişi ve fiş ile eşleşen vergi levhası;
- Sürücüler için SRC belgesi
Vergilerde ve/veya mevzuat gereğince ilgili kurumlara yapılması gereken ödemelerde meydana gelecek artışlar ile kamu kurum ve kuruluşlarının işlem ve kararları nedeni ile yapılması gereken tarife değişiklikleri, tarifelere aynen uygulanır. Turkcell, sunulan hizmetin haberleşme ihtiyacının karşılanması dışında amaçlar için kullanıldığını belirlemesi durumunda tespit ettiği hatları kapama hakkını saklı tutar. Turkcell, hat sahiplerinin kullanımını inceleme ve kötü niyetten kuşkulandığı takdirde, hat sahibini uyarma, kampanya kullanımından çıkarma, gerekirse hattı kullanıma kapatma ve tek taraflı iptal hakkını saklı tutar. Aboneler yararlandıkları hizmeti ticaret amacıyla üçüncü kişilere sunamazlar. Aksine davranan kullanıcıların abonelik sözleşmesi feshedilir. Turkcell’in söz konusu hizmetin ticari amaçlarla veya haberleşme amacı dışında kullanılması ve suistimal hallerinde kullanımları kısıtlama hakkı saklıdır.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
-
Nasıl kayıt olabilirim?
Bu tekliften yararlanabilmek için Turkcell İletişim Merkezine başvurabilirsiniz.
-
Ne zaman kullanmaya başlarım?
Paketiniz siz başvurduktan sonra hemen başlar, başladığına dair bilgi, kısa mesaj ile telefonunuza iletildikten sonra kullanmaya başlayabilirsiniz. Dakikalarınız, sms ve internet kullanımınız iptal etmediğiniz sürece her ay yenilenir.
-
Kimler yararlanabilir?
Son 90 gün içinde Yeni Tesis, Numara Taşıma veya Hazır Kart’tan Faturalı Hatta geçerek Turkcell Bireysel Faturalıya Geçen Esnaf Belgesi* olan Esnafa Ekonomik Paketteki ve ya Platin Prestij Paketteki Bireysel Faturalı Aboneler
-
Tarife/Paket her ay yenilenecek mi?
Evet, paket her ay otomatik olarak yenilenecektir.
-
Tarife/Paket değişikliği yapılabilir miyim?
Evet, dilerseniz bir başka pakete, bir sonraki fatura döneminde geçerli olacak şekilde geçiş yapabilirsiniz.
-
Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer?
Bir sonraki fatura döneminde devreye girecektir.
-
Tarife/Paket'in içeriği ve özellikleri nedir?
Sabit hatlar yönüne 750 dakika ile dilediğinizce konuşabilir, 1,5 GB internetinizle rahatça internete girebilir, hem de 1500 SMS ile sevdiklerinizle dilediğinizce mesajlaşabilirsiniz.
-
Bedava faydalarım için kullanım sınırı var mı?
Belirtilen faydalar, fatura dönemi için geçerlidir. Bir sonraki fatura dönemine devretmeyecektir.
-
Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Hayır, alınamamaktadır.
-
Bu tarife/paket hangi paketler ile beraber kullanılamaz?
Esnafa Ekonomik Paketteki ve ya Platin Prestij Paket ile birlikte ilgili paket alınabilir.
-
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Hayır, geçerli olmayacaktır. Hattınızı başka bir numaraya yönlendirmeniz durumunda yapacağınız görüşmelerinizde paket dakikalarınız geçerli olmaz. Yönlendirme servisimizin ücretlendirme bilgileri için lütfen tıklayın.
-
Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Hayır, devretmeyecektir.
-
Paketim yurt dışında geçerli mi?
Hayır, paket yurt dışında geçerli değildir.
-
Nasıl İptal ederim?
Paketi’nizi iptal etmek için Müşteri hizmetlerini arayabilir veya başka bir tarife ya da pakete geçme talebinde bulunabilirsiniz. Paketinizi iptal ettirdiğinizde o ay içinde kullanmadığınız dakika ve internet kullanımınız fatura kesiminizde silinir ve iptal talebiniz (veya tarife/paket değişiklik talebiniz) fatura kesiminizden itibaren geçerli olur.
-
Tarife/paket dâhilindeki faydalarım bitince bilgilendirme yapılacak mı?
Evet, paketleriniz dolduğunda SMS ile bilgilendirilme, telefonunuza iletilecektir.
-
Ses paketleri için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.
-
Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
KALAN yazıp 2222'ye kısa mesaj gönderdiğinizde fatura kesim tarihinize kadar paketinizden kalan dakika/ sms/ internet bilgilerini öğrenebilirsiniz.
-
Tarife/Paketimi aşarsam ne kadar öderim?
Paketinizin konuşma kullanım hakları dolduğunda Paket Aşım Çözümü kampanyası otomatik olarak devreye girecektir. Kampanyayla ilgili detay bilgiler için tıklayınız.
-
Hangi durumlarda bu tarifeden/paketten yararlanılamaz?
FCT cihazlarında kullanılan hatlar bu kampanyadan faydalanamaz. Böyle bir kullanımın belirlenmesi durumunda veya kampanyadan faydalanan fakat telekomünikasyon ihtiyacını karşılamak dışında kötüye kullanım tespit edilen kullanımların belirlenmesi durumunda bu hatların tarifeleri Bizbize olarak değiştirilir ve geçmiş kullanımları da Bizbize Tarifesi üzerinden yeniden ücretlendirilerek hat sahibine faturalandırılır. Ayrıca, şirket e-posta adresi yerine, farklı bir e-posta adresinden e-posta gönderilmesi durumunda, yararlanılamayacaktır.
-
Numara değişikliği, devir, faturasız hata geçiş, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama veya fatura dönem değişikliğinde faydalar devam eder mi?
Devir, numara taşıma ve ödeme tipi değişikliğinde iptal olur. Numara değişikliğinde ve tarife değişikliğinde faydanız devam eder.
-
İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?
Evet, fatura dönemi sonuna kadar kullanılmaya devam edecektir.
-
Kalan dakikalarım bana bildirilecek mi?
Evet, paketinizin %80’i ve tamamı dolduğunda, kalan haklarınız size bildirilecektir.