Günlük yaşamın ritmi hızlandıkça, geleneksel iş yapış modelleri de yerini yeni çalışma standartlarına bırakıyor. Dijital üretim ve tüketimin, sektörün yeni düzenini oluşturduğu, içeriğin hızla değiştiği ve geliştiği bu dönemde, medya sektörü de kökten bir dönüşüm geçiriyor.

Dijital çağın yeni tüketici profilini tanımak, motivasyonunu anlamak, interaktif bir platformda en doğru ve güvenilir içeriğe erişim sunmak ve tüm bunları en sağlıklı şekilde gerçekleştirecek sistemleri optimal maliyetler ile yönetmek sektörün temel hedeflerini oluşturuyor.

Turkcell, Gerçek Zamanlı Şirket yaklaşımı ile medya sektörü şirketlerinin bu hedefleri gerçekleştirebilmesine odaklanıyor. Bu alandaki bilgi ve tecrübelerini kullanarak sektörün ihtiyaçlarına uygun yeni çözümler geliştiriyor.

Kurumsal çözümlerimiz hakkında daha detaylı bilgi için tıklayın. 

Sayfayı kaydırın