SIKÇA SORULAN SORULAR

  • Tanımlı GSM POS hatlarının lokasyonunu TURKCELL tarafından sağlanan web arayüzü üzerinden periyodik veya anlık olarak sorgulayarak, hatların takılı olduğu POS cihazlarını GSM teknolojisinin elverdiği ölçüde izlenmesine olanak veren harita tabanlı bir servistir.
  • Servise ilk defa abone olurken POSTakip Sözleşmesi imzalanır ve servisten faydalanacak hatlar belirlenir. Servisi takip eden aylarda da kullanırken servise tanımlı hatlar için uygulama arayüzü üzerinde ekleme ve çıkarma işlemleri yapılabilir ya da form doldurulup satış yöneticisine teslim edilirse Turkcell tarafından da gerekli güncellemeler yapılabilir.
  • Yüksek adette MobilPOS hattı olan özellikle bankalar için ideal bir çözümdür.
  • Öncelikle mutlaka hizmet aldığınız Turkcell Kurumsal Müşteri Temsilciniz’e başvurmanız gerekir. Servis abonelik başvuruları, sadece müşteri temsilcisi aracılığı ile yapılabilir.
    Servisten faydalanabilmenin ön koşulu, aktif durumda MobilPOS hat sahibi olmaktır. Söz konusu servis de sadece MobilPOS hatlarına tanımlanabilmektedir.
  • POSTakip servisi kapsamında sadece MobilPOS hatları takip edilebilmektedir. Şirketinize ait diğer kurumsal hatları da takip etmek istiyorsanız Ekip Mobil servisinden faydalanabilirsiniz.
  • POS Takip kullanırken karşılaşılan sorunlar için kurumsal müşteri destek hattını arayabilirsiniz.
  • Hayır herhangi bir cezai bedel ödenmeyecektir.
  • Kurumsal Satış Yöneticiniz aracılığıyla ya da uygulama arayüzü üzerinden iptal talebinizi iletebilirsiniz. İptal, servis yenileme döneminde gerçekleşir; bu yüzden servis yenileme dönemine kadar ilgili hatlar için servisten faydalanmaya devam edebilirsiniz.








Sayfayı kaydırın