Hat Durum Bilgisi Sorgulama Servisi

Çağrı merkezi maliyetlerinizi Hat Durum Bilgisi Sorgulama Servisi ile düşürebilirsiniz!

Hat Durum Bilgisi Sorgulama Servisi

Hat Durum Bilgisi Sorgulama Servisi Nedir?

​Özellikle çağrı merkezleri ve çağrı merkezi ya da müşteri hizmetleri birimine sahip firmalar, arama yapmadan önce Hat Durum Bilgisi Sorgulama Servisi’ni kullanarak çağrı merkezi maliyetlerini düşürebilirler.

Çağrı merkezleri ve çağrı merkezi ya da müşteri hizmetleri birimine sahip firmalar için idealdir. 
Arama başlatılmadan önce Hat Durum Bilgisi Sorgulama Servisi ile ilgili hattın anlık durumu sorgulayabilirsiniz.  Telefonun kapalı ya da meşgul olduğu durumlarda o hat yerine ulaşılabilir durumda olan başka bir hatta arama başlatılarak çağrı merkezi maliyetlerinizi düşürebilirsiniz. Anlık durumu meşgul olan hatlar için birkaç dakika sonra,  kapalı olan hatlar için ise bir kaç saat sonra tekrardan deneme yapabilirsiniz.
Servis, ay sonunda toplam sorgu adedinin karşılığındaki birim fiyat ile çarpılarak ücretlendirilmektedir. 
Fiyatlara %18 KDV ve %25 ÖİV dahildir.

Aylık Sorgu AdediBirim Ücret (TL)
1- 10.00000,045
10.001 - 200.0000,04
200.001 - 1.000.0000,035
1.000.001 - 5.000.0000,03
5.000.001 +0,025

Aerodeon, Asist, Codec, Dataport, Etcbase, Hermes, Mobildev, Mobilpark, Odc, Rehberlik AŞ, Turatel, Zuma

Turkcell Akıllı Yetenekler Servisleri Çerçeve Sözleşmesi ile Hat Durum Bilgisi Sorgulama Servisi Ek Sözleşmesi’nin imzalanması ve web servis aktivasyonunun yapılması gerekmektedir.
Turkcell Kurumsal Satış

BENZER SERVİSLER

Sayfayı kaydırın