​DemirDöküm Milyonlarca Müşteri Ziyaretini Turkcell Çözümleri ile Takip Ediyor

Turkcell'le Başarı Hikayeleri: DemirDöküm

Başarı Hikayeleri

DemirDöküm milyonlarca müşteri ziyaretini Turkcell çözümleri ile takip ediyor.​​​​​​

Türkiye genelinde 600 kişilik saha ekibi ile milyonlarca müşterisine satış sonrası destek hizmeti sunan DemirDöküm, uçtan uca Turkcell çözümleri ile optimize ettiği saha operasyonunu gerçek zamanlı olarak takip ediyor.

 

Firma

DemirDöküm, Vaillant Group Türkiye

İhtiyaç

Sahadaki teknik destek ekiplerinin müşterilere en hızlı ve en kaliteli hizmeti vermelerini sağlamak

Proje

Saha ekiplerinin iş ve işlem durumlarının gerçek zamanlı olarak yönetilmesi, takip edilebilmesi, denetlenmesini ve raporlanmasını sağlayacak uçtan uca çözümler üretildi.

Kapsam

Türkiye genelinde 600 saha ekibi ile saha operasyonu

Çözüm

Akıllı Cihaz ve Mobil Yazıcılar, Mobil İnternet, Kurumsal APN, Ekip Mobil, Mobil Cihaz Yönetim Uygulaması ve Hizmetleri, Uçtan Uca Cihaz Bakım Hizmetleri (Yardım Masası, Cihaz Tamir, Bakım ve Stok Yönetimi, Yedek Cihaz Yönetimi, Sigorta)
 

Vaillant Group Türkiye bünyesindeki 3 markadan biri olan DemirDöküm, 60 yılı aşkın süredir ısıtma, su ısıtma ve iklimlendirme sektörlerinde faaliyet gösteriyor. DemirDöküm, yeni teknolojiler ile operasyonunu sürekli geliştirerek müşterisine her zaman en iyi hizmeti sunmayı ve sektör kalitesini her zaman yükseltmeyi hedefliyor.

DemirDöküm, faaliyet gösterdiği sektörün müşterilerinin hem yaşam, kalitesi hem de güvenliği açısından teşkil ettiği önemin farkında olarak, satış sonrası hizmetlere en az satış kadar odaklanıyor. Bu nedenle satış sonrası tüm kurulum, teknik destek ve bakım onarım süreçlerinin en hızlı ve kaliteli şekilde sağlamak, firmanın önceliklerinin başında geliyor.

 

DemirDöküm ve Turkcell’in birlikte gerçekleştirdiği projeyle 600 kişilik saha ekibinin görev atama aşamasından başlayarak, tüm iş süreçleri gerçek zamanlı olarak yönetilebilir hale getirildi. Projeyle saha ekibine sağlanan kurumsal hat ve akıllı cihazlar sayesinde ekiplerin bulundukları konum anlık olarak takip edilebiliyor ve buna göre görev atanarak, rota optimizasyonu sağlanıyor.

Ekipler ise ziyaret ettikleri hanelerde yaptıkları işlemlerle ilgili bilgileri mobil cihazlar ve kurumsal uygulama üzerinden anında merkeze iletiyor, yerinde bastırıp doldurdukları hizmet formlarını anında gönderebiliyorlar.

Bu sürecin kesintisiz ve firmaya en az operasyon yaratacak şekilde yürütülmesi, cihazların en iyi şekilde yönetilmesinden geçiyor. Bunun için cihazların teknik desteği, yedek stoku, sigorta ve arıza tamir süreci Turkcell tarafından yönetiliyor. Proje kapsamında aynı zamanda kullanıcıların sorun yaşaması halinde anında destek alabilecekleri yardım masası sunuluyor.

 

Gerçekleştirilen projeyle;

  • Saha operasyonunun optimizasyonu uçtan uca projelendirilerek operasyon yükü en aza indirgendi,
  • Sahadaki ekiplerin müşterilere en hızlı şekilde ulaşarak işlem yapmaları sağlandı,
  • Saha operasyonları gerçek zamanlı, ölçülebilir ve raporlanabilir hale geldi,
  • Müşteri memnuniyetinde belirgin artış sağlandı,
  • Süreçleri iyileştirilen ve cihazları kişisel kullanımına açılan çalışanların, şirkete bağlılık ve aidiyet duygusu artırıldı.

BENZER İÇERİKLER

Aktek

Aktek

Aktek, nasıl 20.000 sayaçta tüketimi optimize ediyor?

İncele Videoyu İzle

Albaraka Türk

Albaraka Türk

Albaraka Türk Turkcell Superonline çözümleri ile nasıl hizmet sağlıyor?

İncele

Altur

Altur

Altur Turkcell M2M Platformu ile 4.500 araçlık filosunda nasıl yakıt tasarrufu sağlıyor?

İncele