loading

Bilgiler Alınıyor

​​Saygı Hastanesi Mesajlaşma Çözümleriyle Hastalarının Her An Yanında

Turkcell’le Başarı Hikayeleri: Saygı Hastanesi

Başarı Hikayeleri 13/05/2016

Saygı Hastanesi hastalarını cep telefonlarından pratik bir şekilde yönlendiriyor.​​​

Saygı Hastanesi yılda yaklaşık 325 bin hastayı, Turkcell’in sağladığı toplu SMS hizmeti ile pratik şekilde yönlendiriyor.

 

Firma

Saygı Hastanesi

İhtiyaç

Hastaların hastanede geçirdikleri süre boyunca en etkin şekilde yönlendirilmeleri

Proje

Toplu mesajlaşma çözümlerinin merkezi sistemler ile entegrasyonu

Kapsam

1 milyonu aşkın bölge nüfusu, yıllık yaklaşık 325 bin hasta

Çözüm

Toplu SMS
 

1993 yılında temelleri atılan ve tek bir bina ile hastalarına hizmet vermeye başlayan Saygı Hastanesi, ilerleyen yıllarda 3 blok olarak yoluna devam etti. Gelişen bu 3 bloklu yapıda hastalar, kurum içerisinde gidecekleri birimi bulmakta güçlük çekiyordu. Doktorun yazdığı reçete numaraları kaybolabiliyor ve sonraki süreçlerde yapılan tahlil veya röntgen sonuçlarını beklemek zorunda kalıyorlardı.

Saygı Hastanesi mevcut hizmet kalitesini en üst düzeyde tutmak adına teknolojinin gerisinde kalmamayı hedefledi.

 

Saygı Hastanesi, SMS’in yaygın iletişim şekillerinden biri olduğu noktasından hareketle, Turkcell’in Toplu SMS çözümünü kendi iç yazılımına entegre etti. Hastaların hastanede dahil oldukları her bir süreç için cep telefonlarına SMS gönderimi sağlandı.

Sağlanan bu çözüm ile hastaneye gelen hastalar, kayıt kabul biriminden girişlerini yaptırdıkları andan itibaren cep telefonlarından yönlendirilmeye başlandı. SMS ile hastaya sıra numarası, doktorunun ismi, bulunduğu blok ve katı iletilir hale geldi.

Bu bilgilerin yanı sıra, hastaların cep telefonlarına gönderilen reçete numaraları sayesinde, reçete kayıplarının önüne geçilmiş oldu. Ayrıca röntgen veya tahlil sonuçlarının bulunduğu web adresinin ve şifresinin de mesajla iletilmesi sağlandı. Böylece hastaların ikinci bir kez hastaneye gelmesine gerek kalmadı. Tüm bu uygulamaların sonucunda süreç hızlanıp kolaylaşırken, hata oranı büyük oranda azaldı.

 

Turkcell ve Saygı Hastanesinin birlikte yürüttüğü proje sayesinde;

  • Yönlendirme sürecine ilişkin hasta memnuniyetinde %70 artış,
  • Yazılı ve basılı materyal giderlerinde büyük oranda azalma,
  • Hasta yönlendirme sürecinde hız ve verimlilik artışı sağlandı.

BENZER İÇERİKLER

724transfer.com

724transfer.com

724transfer.com yolcuları kesintisiz internet hizmetinden nasıl yararlanıyor ?

İncele Videoyu İzle

Günseven Şalgam

Günseven Şalgam

Günseven Şalgam nasıl %60 performans artışı sağladı?

İncele Videoyu İzle

Toruzoğulları Pazarlama

Toruzoğulları Pazarlama

Toruzoğulları Pazarlama nasıl %30’a varan oranında tasarruf sağladı?

İncele Videoyu İzle

Sayfayı kaydırın